Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Konwersja Wałków z P10 GT do P11


Gość pavoolon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wlasnie testuje na swojej P11 walki z P10 GT, zobaczymy co z tego wyjdzie hehe, od poczatku sa pewne drobne komplikacje. okazalo sie ze walki musza byc zmienione razem z dzwigienkami zaworowymi bez rolek, no ale robota rozpoczeta, jeszcze dzis lub najpozniej jutro bedzie wiadomo czy taki przeszczep jest wykonalny :lol: po dosc dlugich poszukiwaniach znalazlem podobno niezly warsztat ktory to wlasnie robi - auto tam stoi od piatku od 7 rano i dopiero dzis wieczorem do niego w koncu zajrzeli :lol: no ale najwazniejsze ze cena bedzie oscylowac w przedziale 150-200 zeta, a nie jak w ASO Nissana w Katowicach ktore chcialo za samo przelozenie walkow 960 zeta :lol::lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no miejmy nadzieje ze sie powiedzie. wiem ze w maximie tez tak robia za do silnika jak moj laduja kolesie walki z 350Z :lol:

jednakze przyrost mocy jest marny a koszt rozbierania dwoch glowic przekracza 1000$ :shock: :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no u Ciebie to jest przejebane, wszystkie koszty x2 - obrobka glowic, walki, uszczelki... masakra, ale czego sie nie robi dla poprawy osiagow hehe, u mnie dzieki nowym dzwigienkom bez rolek bedzie mozna krecic silnik do 7500 rpm (aktualnie do 6500) jak tylko uda sie przeniesc limiter :lol:

 

PS. okazalo sie ze talerzyki na zaworach maja identyczna wysokosc co w P10 wiec to musi dzialac, bedzie jedyna taka P11 w kraju :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ASO piękną cene krzykenło hehehe - wynocha !! :wink:

Ps. dobrze ze pchełki są tej samej grubości... bo bym musiał jeszcze je dosyłąć, no to GRE będzie zadowolony :)

Oby CI to chulało jak trzeba w końcu różnica w wałkach jest dosyć spora, wałek ssacy: 16 stopni i 0,6mm skok zawora - to na prawde dużo.

 

Daj znać czy dało radę !!

Trzymam kciuki za ekstra KM i mozliwość kręcenia motoru wysoko oj wysoko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisaj mechanicy siedzili... pomijam już fakt że ja bym to zrobił 8 razy szybciej, to powiedz czy sprawdzili chociaż czy nowe dzwigienki pasują na miejsce starych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak u nich bylem to dopiero byli na etapie odkreconego dekla, porownalem sobie wizualnie dzwigienki i wygladaly identycznie (pomijajac rolki), potem jeszcze dzwonilem po 22 to mowili ze wszystko idzie w dobrym kierunku i jutro skoncza, ciezko cos wydusic przez telefon bo nie rozmawia sie bezposrednio z mechanikiem robiacym auto, warsztat moze nie jest idealny ale ponoc fachowcy niezli, jak tylko bedize dzialac to reszte moge im wybaczyc :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieje że neiźli, zeby się nie okazało że nie naciągną jak trzeba rozrządu po zamontowaniu napinacza bo będzie cyrk... i pogięte zawory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieje że neiźli, zeby się nie okazało że nie naciągną jak trzeba rozrządu po zamontowaniu napinacza bo będzie cyrk... i pogięte zawory

 

no coś wiem już na ten temat.................... też mi wymieniali wałki i nie napieli napinacza i łańcuch strzelił................ ale zato właśnie głowica się robi na profi..........

jak zapalisz silnik i będziesz miał wrażenie że coś nie tak od razu karz im z powrotem to rozbierać!!!!!!!!!!!!!!!

p.s jak zamierzasz przesunąć odcinkę??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest kilka opcji choc zadna nie jest 100%-towa:

 

- SMT6, ponoc komus sie udalo podniesc limiter ale nic pewnego

- podczas zwyklego strojenia

- montaz kompa z GT z odcinka przy 7100 i potem podniesienie jej na 7500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary dzwoniłeś już do tych speców ?

Wszytko pasuje no czekamy tu niecirpliwie czy się udało.

 

Z Ecu od Primy GT nie powinno być zbytnio problemu - ten sam siedzi w almerze GTI, dam Ci namiary na Pana co taki ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety, hydroregulatory beda pod zlym katem i dzwigienki zlamia trzonek :cry:

 

jedynie mozna wydluzyc dzwigienki w miejscu styku z zaworami metoda napawania lub zrobic nowe walki na zamowienie :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...