keenek Posted May 15, 2022 Share Posted May 15, 2022 Wszystkie tuleje wymienione na poliuretany łącznie z tuleja ramy z przodu pomontowane wszystko idealnie. Z tym że zrobilem na nowo gniazda drążka reakcyjnego z obydwu stron ramy nowe grubość na ramie 1.5 mm wiec 3 mm na obu stronach. Zaglądam po 2 dniach jazdy a tam taka niespodzianka .... Tuleja mocno sprasowana wręcz zmiażdzona od strony wahacza. I to po obu stronach. Gdzie moze być przyczyna ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
schmeisser Posted May 16, 2022 Share Posted May 16, 2022 Coś się wygina i nie pracuje prawidłowo. Może regulacje zawieszenie trzeba by przeprowadzić to się odpręży. Ja też mam z tym problem tyle że ciągle w nowym gnieździe mi puka tulejka sworznia o kielich. musiałem rozszlifować otwór ale i tak stuka. Oryginalne kielichy to z cienkiej blaszki były. Nie wiem o co chodzi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hugh_h Posted May 20, 2022 Share Posted May 20, 2022 A masz tam tuleję na drążku ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keenek Posted May 22, 2022 Author Share Posted May 22, 2022 Tak jest tulejka. Wszystko poskładane jak w serwisowce. Źle się w pierwszym poście wyraziłem. ..po obu stronach... chodzilo mi o L i P stronę auta ale scisk jest tylko od strony koła. Poliuretan od strony śruby leży idealnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.