xnd2013 Posted May 15, 2022 Share Posted May 15, 2022 Mam pytanie czy jest sens dawać maglownicę do regeneracji czy lepiej kupić nową , jak to wygląda finansowo z każdej strony (w mojej cieknie od góry , jak się łączy kolumna z maglownicą) ? Czy macie instrukcje jak ściągnąć tylny zderzak ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
buladag Posted May 16, 2022 Share Posted May 16, 2022 Finansowo to wygląda tak, że od ładnych paru lat w ogóle nie ma sensu dokładać do tych złomków. Sprzedaj to póki jest jeszcze w cenie wyższej niż po przeliczeniu na kilogramy i kup sobie coś normalnego. Te auta nie mają zalet, naprawisz jedno, poleci drugie (praktycznie każdy kluczowy element ma problemy z trwałością i wady w konstrukcji), a koszty napraw są kuriozalne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xnd2013 Posted May 19, 2022 Author Share Posted May 19, 2022 Sorry kolego ale nie takie było pytanie, na takie rozmowy złóżmy osobny temat , bo moim zdaniem warto , jeśli nie jest zgnity i tp , i wiesz co go boli to niech jeżdzi dalej , czy możesz mi objaśnić zwłaszcza punkty C gdzie ta śruba jest i F - w jaka stronę wyciągnąć to będę wdzięczy N16 - nadwozie i wyposażenie.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devil1986 Posted May 22, 2022 Share Posted May 22, 2022 jeżeli chodzi maglownicę to warto kupić regenerowaną a starą oddać wtedy niższa cena. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.