Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Antetonitrus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Mam problem i to nie byle jaki, spadek mocy w nissan primera 2.2 diesel. Wczoraj zaczęło się od wariowania i spadku obrotów przy jeździe, przetrzepałem wszystkie możliwe fora i zostałem naprowadzony na usterki, które mogły wystąpić, co najlepsze jak wrzucę go na luz i odpalę, a przygazowany osiągnie ok 2,5 - 3 tyś obrotów to nagle wszystko spada i auto się wyłącza. Znalazłem też kość jakiejś gadziny obok elektrozaworu podciśnienia (mieszkam koło lasu), dodatkowo gąbka wygłuszająca była wyciągniętą pod auto więc obstawiam kunę, najpierw myślałem, że może coś przegryzła, później, że zbieg okoliczności i poprostu się zrypał elektrozawor lub pompa paliwowa (będę sprawdzał), ale po odkręceniu elektrozaworu natknąłem się na oderwane kable, nie mam pojęcia od czego to może być i czy to tak ma wyglądać, mógłby mnie ktoś pokierować? Jestem samoukiem, a nie znalazłem nigdzie od czego to może być i co to. Wrzucam zdjęcie, ta część znajduje się poniżej elektrozaworu podciśnienia.

623dcbc9a70aa5ca2798f33b664d62fa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Antetonitrus napisał:

Cześć,