Krzysiek1221 Posted June 22 Share Posted June 22 Witam wszystkich mam dość nietypowa sprawę Miałem 2 nissany x-traily jeden t30 drugi taki sam tylko wersja sport (różnią się one turbiną wersja sport ma zmienna geometrię i pompą wysokiego ciśnienia) *Pompy różnią się ilością kostek i nie pasowały by do wiązki* Miałem do wersji sport wsadzić zwykły silnik t30, i zamiast wymieniac całą wiązkę postanowiłem wymienić pompę paliwa na rozrządzie żeby pasowała pod wiązkę i wszystko wydawało by się że pasuje i tak było. Jak już silnik włożyłem podłączyłem wszystko to jednak przed odpaleniem zobaczyłem że muszę wymienic elektrozawór od serva który czyta koło na wałku rozrządu bo też kostka nie pasowała (wymieniłem sam czujnik bez koła) Odpalam a auto chwilę pofaluje obrotami potem jest dobrze i chodzi równo... Problem pojawia się gdy wcisne gaz i go puszczę wtedy silnik zaczyna dziwnie stukać i się cały trząść...(cały czas pokazuje mi na komputerze błąd o elektrozaworze serva) dodam że auto jest w stanie się wkręcić na obroty max Natomiast jeśli odlacze kostkę od elektrozaworu serva auto po dodaniu i odpuszczeniu gazu chodzi normalnie nic nie stuka ale za to 2000 max obrotów i dalej nie chcę... (Wtryski nie były programowane) Proszę o szybką odpowiedź Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gkowal Posted June 22 Share Posted June 22 Wersja sport w danym roczniku zmienia tylko wyposażenie samochodu ale na 100% nie zmienia osprzętu silnika. Najpierw podaj z jakich roczników są oba nissany, bo bardziej to pachnie wymianą silnika 114KM na 136KM (lub na odwrót). I to tu może być źródło problemów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.