Qbs Posted July 17, 2022 Share Posted July 17, 2022 Cześć, zdecydowałem się na wymianę tylnych amorków i sprężyn przy okazji wymiany tarcz i klocków z tyłu (lewy amorek miał ślady wycieku i zewnętrzna część amora ocierała o wewnętrzną pod kątem, wyglądało to jakby amor był w lekko przekrzywiony). Odebrałem samochód od mechanika i tu są problemy : 1. nadal słychać dziwny metaliczny dźwięk ocierania głownie na zakrętach 2. stuki i to bardzo mocne i głośne (nie było tego słychać na starych amorach i sprężynach) głownie podczas gdy tylna oś zjeżdża z np. progu zwalniającego albo krawężnika. Jakieś pomysły gdzie szukać źródła problemu ? Ktoś miał podobną sytuację ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cezzar1 Posted July 18, 2022 Share Posted July 18, 2022 23 godziny temu, Qbs napisał: stuki i to bardzo mocne i głośne (nie było tego słychać na starych amorach i sprężynach) Wróciłbym z tym do mechanika, który wymieniał. 23 godziny temu, Qbs napisał: nadal słychać dziwny metaliczny dźwięk ocierania głownie na zakrętach Zużyte łożyska kół? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirnes Posted October 15, 2022 Share Posted October 15, 2022 Witam. Miałem podobny przypadek w poprzednim samochodzie. Okazało się, że mechanik odwrotnie zamontował sprężyny, lewa/prawa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.