Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Stuki w tylnym zawieszeniu po wymianie amortyzatorów i sprężyn J10


Qbs
 Share

Recommended Posts

Cześć,

zdecydowałem się na wymianę tylnych amorków i sprężyn przy okazji wymiany tarcz i klocków z tyłu (lewy amorek miał ślady wycieku i zewnętrzna część amora ocierała o wewnętrzną pod kątem, wyglądało to jakby amor był w lekko przekrzywiony). Odebrałem samochód od mechanika i tu są problemy :

1. nadal słychać dziwny metaliczny dźwięk ocierania głownie na zakrętach 

2. stuki i to bardzo mocne i głośne (nie było tego słychać na starych amorach i sprężynach)  głownie podczas gdy tylna oś zjeżdża z np. progu zwalniającego albo krawężnika. 

Jakieś pomysły gdzie szukać źródła problemu ? Ktoś miał podobną sytuację ?     

Link to comment
Share on other sites

23 godziny temu, Qbs napisał:

stuki i to bardzo mocne i głośne (nie było tego słychać na starych amorach i sprężynach) 

Wróciłbym z tym do mechanika, który wymieniał.

23 godziny temu, Qbs napisał:

nadal słychać dziwny metaliczny dźwięk ocierania głownie na zakrętach

Zużyte łożyska kół?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Witam. Miałem podobny przypadek w poprzednim samochodzie. Okazało się, że mechanik odwrotnie zamontował sprężyny, lewa/prawa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...