Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Stukanie po wymianie amortyzatorów, łożysk i poduszek (Note E11, 1.6)


Diego
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim,

Jak w temacie mam problem po wymianie przednich amortyzatorów, łożysk, i poduszek. Po prawej stronie podczas jazdy na nierównościach (zazwyczaj mocniej słyszalne  w przypadku niewielkich nierówności) słychać stukanie jakby z okolic poduszki. Próbowałem coś znaleźć i poczytać i znalazłem w tym temacie jedynie sugestie dotyczące tej środkowej nakrętki widocznej spod maski która może być zbyt luźna, próbowałem ją jeszcze bardziej dokręcić jednak wydaje mi się, że jest ok, i tutaj pytanie czy to nadal w niej może być problem ? (kręciłem zwykłym kluczem i kontrą - imbus), być może jest nadal zbyt słabo/mocno dokręcona? Czy szukać przyczyn totalnie w czymś innym? Z góry dzięki za sugestie :) 

294827199_3292032234415506_5460710377398800512_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Grochovsky napisał:

Może łącznik stabilizatora?

Niestety to nie to, były robione jakieś 4 miesiące temu, sam też je sprawdzałem, nie mają jeszcze luzów 😕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie mieć luzów,ale może być delikatnie poluzowana nakrętka na główce stabilizatora,niewyczuwalne podczas testu nawet na szarpaku...a wali! Miałem tak.Podokręcaj nakrętki od stabilizatorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.08.2022 o 20:34, JACKO29 napisał:

Może nie mieć luzów,ale może być delikatnie poluzowana nakrętka na główce stabilizatora,niewyczuwalne podczas testu nawet na szarpaku...a wali! Miałem tak.Podokręcaj nakrętki od stabilizatorów.

Dzięki, sprawdzę to przy wymianie gumowych tulei stabilizatora, bo poczytałem, że mogą przy luzach występować podobne objawy co u mnie, koszt niewielki więc to jeszcze mogę zrobić. Od razu pytanie ogólne do wszystkich, jak z dostępem do nich ? Mając kanał do dyspozycji da się to szybko i łatwo ogarnąć? 

 

Edit: Zapomniałem jeszcze dodać, że po stronie której puka ta nakrętka na zdjęciu z pierwszego posta się obraca przy skręcie kierownicą, mimo, że dociągnąć ręcznie już jej nie mogę, tak chyba nie powinno być? 

Edytowane przez Diego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zagadkowe stukanie w notesie to mogą być także tuleje kołyski które mają tendencje do luzów. Ale to cięzka robota dla dwóch, trzeba się uszarpać.

Tak samo diagnozowałem górne mocowania amorów ale wymiana łożysk oraz poduszek nic nie dała.

Zwróć uwagę na sworznie, ich dobra diagnoza w note jest możliwa na podniesionym kole, na szarpaku nie wyjdzie.

Końcówki kierownicze w tym modelu są długowieczne, u mnie prawie 300 000 od nowości, żadnych luzów.

Sworznie już leciały kilka razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Odnośnie łożyska przód. 

Czy w Note E11 wymienia się piastę czy potrzebna jest prasa, bo wymienia się damo łożysko?

Mechanik mówi,  że od tego zależy cena robocizny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...