Diego Posted August 2, 2022 Share Posted August 2, 2022 Cześć wszystkim, Jak w temacie mam problem po wymianie przednich amortyzatorów, łożysk, i poduszek. Po prawej stronie podczas jazdy na nierównościach (zazwyczaj mocniej słyszalne w przypadku niewielkich nierówności) słychać stukanie jakby z okolic poduszki. Próbowałem coś znaleźć i poczytać i znalazłem w tym temacie jedynie sugestie dotyczące tej środkowej nakrętki widocznej spod maski która może być zbyt luźna, próbowałem ją jeszcze bardziej dokręcić jednak wydaje mi się, że jest ok, i tutaj pytanie czy to nadal w niej może być problem ? (kręciłem zwykłym kluczem i kontrą - imbus), być może jest nadal zbyt słabo/mocno dokręcona? Czy szukać przyczyn totalnie w czymś innym? Z góry dzięki za sugestie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grochovsky Posted August 2, 2022 Share Posted August 2, 2022 Może łącznik stabilizatora? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diego Posted August 3, 2022 Author Share Posted August 3, 2022 10 godzin temu, Grochovsky napisał: Może łącznik stabilizatora? Niestety to nie to, były robione jakieś 4 miesiące temu, sam też je sprawdzałem, nie mają jeszcze luzów ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACKO29 Posted August 3, 2022 Share Posted August 3, 2022 Może nie mieć luzów,ale może być delikatnie poluzowana nakrętka na główce stabilizatora,niewyczuwalne podczas testu nawet na szarpaku...a wali! Miałem tak.Podokręcaj nakrętki od stabilizatorów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diego Posted August 4, 2022 Author Share Posted August 4, 2022 (edited) W dniu 3.08.2022 o 20:34, JACKO29 napisał: Może nie mieć luzów,ale może być delikatnie poluzowana nakrętka na główce stabilizatora,niewyczuwalne podczas testu nawet na szarpaku...a wali! Miałem tak.Podokręcaj nakrętki od stabilizatorów. Dzięki, sprawdzę to przy wymianie gumowych tulei stabilizatora, bo poczytałem, że mogą przy luzach występować podobne objawy co u mnie, koszt niewielki więc to jeszcze mogę zrobić. Od razu pytanie ogólne do wszystkich, jak z dostępem do nich ? Mając kanał do dyspozycji da się to szybko i łatwo ogarnąć? Edit: Zapomniałem jeszcze dodać, że po stronie której puka ta nakrętka na zdjęciu z pierwszego posta się obraca przy skręcie kierownicą, mimo, że dociągnąć ręcznie już jej nie mogę, tak chyba nie powinno być? Edited August 4, 2022 by Diego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ranger Posted August 21, 2022 Share Posted August 21, 2022 Nie powinna się obracać. Tych podkładek pod śruby też nie powinno być. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jedrzej2009 Posted August 22, 2022 Share Posted August 22, 2022 Zagadkowe stukanie w notesie to mogą być także tuleje kołyski które mają tendencje do luzów. Ale to cięzka robota dla dwóch, trzeba się uszarpać. Tak samo diagnozowałem górne mocowania amorów ale wymiana łożysk oraz poduszek nic nie dała. Zwróć uwagę na sworznie, ich dobra diagnoza w note jest możliwa na podniesionym kole, na szarpaku nie wyjdzie. Końcówki kierownicze w tym modelu są długowieczne, u mnie prawie 300 000 od nowości, żadnych luzów. Sworznie już leciały kilka razy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ranger Posted August 23, 2022 Share Posted August 23, 2022 Są jeszcze przednie podpory ławy głównej na tulejach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati_wlkp Posted June 16, 2023 Share Posted June 16, 2023 Odnośnie łożyska przód. Czy w Note E11 wymienia się piastę czy potrzebna jest prasa, bo wymienia się damo łożysko? Mechanik mówi, że od tego zależy cena robocizny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.