Sucks_one Posted August 10, 2022 Share Posted August 10, 2022 Witajcie, Może znacie miejsce gdzie relatywnie szybko będę mógł bym nabyć zawór, który steruje oparami paliwa? Serwis traktuję jako ostateczność. Z góry dzięki. Tomek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
camo Posted August 11, 2022 Share Posted August 11, 2022 oryginalne sa wadliwe i po pewnym czasie sie blokują, poprawiono konstrukcje, ulepszone wygladaja troche inaczej, sa kanciaste i maja element metalu. sprowadziłem zamiennik w nowszej wersji, po wymianie przez jakiś czas było ok ale potem znów pojawił się błąd. niedawno zrobiłem pełne czysczenie zbiornika z węglem, było tam sporo pyłu z polnych dróg, po tym czyszczeniu na razie jest ok.. jak nic sie nie zmieni będe mógł polecić. powietrze do tego karnistra brane jest z wnętrza ramy z tyłu samochodu gdzie mocno się kurzy w czasie jazdy, przydał by sie tam jakiś filtr bo strasznie to sie brudzi w środku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucks_one Posted August 12, 2022 Author Share Posted August 12, 2022 Za około dwa tygodnie będę miał nowy zawor i wtedy zabiorę się za robotę. Dużo z tym dlubania mnie czeka czy lepiej zlecić to mechanikom? Dzięki Camo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
camo Posted August 12, 2022 Share Posted August 12, 2022 nie jest to najprostrze z uwagi na zapiekanie się uszczelek, może być konieczne użycie większej siły a dostęp jest słaby, trzeba to też robić z wyczuciem bo wszystko jest plastikowe i łatwo połamać, lepiej jak by to robił ktoś kto wie z czym to się je.... najgorzej jak jakiś mechanik który się spieszy, najlepiej odkręcić lewe tylne koło, zdjąć nadkole porozpinać wszystkie złącza i rurki od dołu wystarczy odkręcić śrubę na której trzyma się tan karnisterek i wysunąć całość w dół. ciężko wyczuć ustawienie w którym ten zawór wychodzi bo spuchnięta uszczelka może trzymać go cały czas więc lepiej to zrobić na wyjętym karnisterku. można go przy okazji przedmuchać przy pomocy jakiejś pompki. jedyna trudność to rozpinanie kostek i odpinanie rurek w trudno dostępnym miejscu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucks_one Posted August 12, 2022 Author Share Posted August 12, 2022 Zdaje się że wszytko działa. Ostatnie tankowanie zrobiłem niemal nad korek . Może w ten sposób coś się wlało przelało bądź zapowietrzylo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
camo Posted August 12, 2022 Share Posted August 12, 2022 a jaki miałeś objaw? tylko problem z tankowaniem czy wyskakiwał błąd ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucks_one Posted August 13, 2022 Author Share Posted August 13, 2022 Pojawił się SES i nic poza tym. Pojawił się po tankowaniu ale faktycznie przegiąłem. Wydawało mi się że Korka nie zakręcę ale,swoją drogą to sporo jeszcze można wlac po odbiciu pistoletu ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apsik Posted August 13, 2022 Share Posted August 13, 2022 Jesteś z Wawy, podjedz do Coobcia, niech wyłączy Ci ten błąd i będziesz miał po problemie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucks_one Posted August 13, 2022 Author Share Posted August 13, 2022 Mam obd pod telefon. Wyłączyłem i już się nie pojawił. Apropos polecacie Coobcia? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apsik Posted August 14, 2022 Share Posted August 14, 2022 Przede wszystkim fachowiec, zrobilł już tych silników i dysponuje oprogramowaniem dzięki któremu można w Naszych autach wprowadzać zmiany, wyłączać na stałe pewne błedy kompa np. od EVAPU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucks_one Posted August 14, 2022 Author Share Posted August 14, 2022 Dzięki Apsik. Kontaktowałem się z nim i mam mieszane uczucia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.