NissanP12Kombi Posted August 20, 2022 Share Posted August 20, 2022 Przeszukałem ? nie znalazłem odpowiedzi. Mechanicy rozkładają rece szukają szukają i znaleźć nie mogą. Primera już jest albo na wykończeniu albo to jakas pierdoła. Liczę że pomożecie. Do rzeczy... Wycieczka 700km (urlop)wszystko było ok do połowy drogi. Po 300km auto zaczęło tracić moc i mocno przerywać, wywaliło błąd. Poniżej setki w miarę płynnie jeździło. Ale trzebabylo w trakcie jazdy gasić odpalać żeby obroty się wyrównały i jechał dalej. Po przejechaniu z bólem na miejscu mechanik stwierdził jakiś błąd położenia przepustnicy, wyciągnął, wyczyścił, dokonal adaptacji ale nie dał gwarancji że auto znów za jakiś czas nie będzie wariowało ( podobno jest do wymiany). I wszystko było ok przez 300km w drodze powrotnej. Po 300km znów wywaliło błąd i ta sama sytuacja jak wyżej odpalanie w trakcie jazdy poniżej setki jechał płynnie. Zjechaliśmy w połowie drogi na stację i tu zonk auto już nie odpaliło. Kręci kreci jak by już chciał zapalić ale nie da rady. Laweta, mechanik... sprawdził wszystkie podstawy m.in. Przepustnica działa Pompa podaję paliwo Czujnik polozenia wału i walka rozrządu podmienione na nowe dalej nic Cewka ok Rozrusznik ok Kable, świece ok Brak wycieków. Żadnych nowych błędów nie ma tylko ten z przepustnicą. Mechanik twierdzi że to coś z elektryką ale nie da rady tego zrobić. Miał może ktoś podobny problem albo pomysł co jeszcze sprawdzić. Jutro auto ma jechac na lawecie do kolejnego mechanika... P12 kombi 1.8 benzyna 2003 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted August 20, 2022 Share Posted August 20, 2022 zazwyczaj to jest wyciągnięty łańcuch rozrządu, taki jeden z uroków tego silnika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.