maxis1992 Posted September 22, 2022 Share Posted September 22, 2022 Cześć, może, któryś z forumowiczów podpowie jakie jest najlepsze rozwiązanie tego problemu. Mam Note E11 z 2012 roku 1.5 dci. Zapalił mi się błąd silnika (najpierw czerwony, a później dołączył do niego żółty). Komputer u mechanika pokazał zapchany filtr cząstek stałych (?). Sam mechanik stwierdził, że czyszczenie ze wszystkim wyniesie 1000 zł, ale najlepiej go wyciąć i zaprogramować co również tyle będzie kosztować. Ja sam słyszałem, że są jakieś metody wypalania podczas jazdy, ale czy to coś da? Ponoć nie ma samego DPF-u tylko trzeba demontować cały katalizator. Będę wdzięczny za poradę co najlepiej zrobić i może niekoniecznie będzie to najdroższa opcja. Jeśli napisałem gdzieś bzdury to przepraszam, ale jestem laikiem. Pozdrawiam, Marcin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.