tbodzio Posted November 22, 2022 Share Posted November 22, 2022 Witam wszystkich Dzisiaj jadąc do pracy, zapaliły mi się kontrolki SLIP i ESP. Samochodem zaczęło szarpać, na 1 biegu było najgorzej. Po zatrzymaniu, wyłączeniu i załączeniu silnika bez zmian. Jadąc dalej, na wyższych biegach było lepiej ale mułowato. Po przejechaniu 40km zgasiłem silnik na kilka minut. Po uruchomieniu kontrolki zgasły, samochód lepiej zaczął chodzić ale czasami mułowatość wraca bez szarpania. Czy spotkał się ktoś z tym przypadkiem. Byłbym niezmiernie wdzięczny podzieleniem się uwagami. Nissan QQ 1,6 benz/LPG 2011r Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrzej G Posted November 23, 2022 Share Posted November 23, 2022 12 godzin temu, tbodzio napisał: Byłbym niezmiernie wdzięczny podzieleniem się uwagami. Nic tak dobrze nie robi na wstępie jak zakup za kilkadziesiąt złotych np. czegoś takiego Interfejs iCar PRO BT3.0 OBDII ELM327 Vgate - ID48 , zainstalowanie na fonie jednego z darmowych programów do odczytu parametrów/błędów, podanie tutaj kodów błędów ... i wtedy jest o czym rzeczowo rozmawiać. Dobrze by było też sprawdzić czy po przełączeniu na benzynkę objawy są identyczne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tbodzio Posted November 23, 2022 Author Share Posted November 23, 2022 (edited) 12 godzin temu, Andrzej G napisał: Dobrze by było też sprawdzić czy po przełączeniu na benzynkę objawy są identyczne. Tak, po przełączeniu na benzynę było to samo. Gdy samochód dłużej postał z wyłączonym silnikiem, po ponownym uruchomieniu kontrolki zgasły. Jeśli chodzi o interfejs, sprawię sobie go w najbliższym czasie. Rzeczywiście- obecnie to wróżenie z fusów. Jaki program proponujesz do tego interfejsu? Edited November 23, 2022 by tbodzio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrzej G Posted November 23, 2022 Share Posted November 23, 2022 2 godziny temu, tbodzio napisał: Jaki program proponujesz do tego interfejsu? TUTAJ masz odpowiedź. Apkę Car Scannera instalujesz bezpośrednio z Google Play. Doskonale współpracuje z w/w interfejsem. Po zainstalowaniu masz miesiąc (o ile dobrze pamiętam) na przetestowanie full wersji. Później też działa, ale dochodzą reklamy i brak automatycznej aktualizacji programu. Jak Ci się spodoba, to z poziomu programu możesz wykupić (ale nie musisz) wersję PRO - koszt to jedynie 2 dyszki (o ile cena się nie zmieniła) i uzyskujesz dożywotnią aktualizację programu, znikają śmieci reklamowe. Mam też zainstalowany wcześniej na fonie EOBD Facile. Oba programy moim zdaniem są porównywalne jeżeli chodzi o funkcjonalność i zakres odczytu. Różnica w cenie, ale jak dobrze poszukasz, to znajdziesz w necie EOBD Facile za free. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tbodzio Posted December 17, 2022 Author Share Posted December 17, 2022 Kontrolki SLIP i ESP jak wtedy zgasły, jest ok. Teraz znowu zapaliła mi się pomarańczowa kontrolka awarii silnika. Podłączyłem interfejs z wspomnianym wyżej programem. Wskazuje mi wypadanie zapłonu na 3 cylindrze. Nie mogę skasować alarmu. Ze 2 m-ce temu wymieniłem świece i kmpl cewek. Może coś jeszcze szwankować? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cezzar1 Posted December 19, 2022 Share Posted December 19, 2022 W dniu 17.12.2022 o 17:54, tbodzio napisał: Wskazuje mi wypadanie zapłonu na 3 cylindrze. Zamień cewki i zobacz co pokaże. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.