mapcel Posted November 25, 2022 Share Posted November 25, 2022 (edited) Witam, jakiś miesiąc temu pojawił mi się check engine, po podpięciu do komputera pojawił się błąd - "Wypadanie zapłonu na 4 cylindrze" (P0304), błąd usunęliśmy. Ogólnie samochód normalnie przyśpieszał, nie falowały mu obroty, nie miałem wrażenia, że chodzi na 3 cylindry, podczas jazdy nie miał żadnych problemów. Wymieniłem świece na nowe, po tygodniu pojawił się check, po czasie zniknął. Wymieniłem cewkę na nową Boscha na 4 cylindrze, wyczyściłem przepustnicę, pojeździłem chwilę, dalej pojawił się check - błąd identyczny. Z rzeczy, które mnie zastanawiają - na wolnych obrotach mam wrażenie, że delikatnie trzęsie samochodem i pojawiły się problemy z odpalaniem samochodu na ujemnych temperaturach - lecz akurat za to obstawiam akumulator. Co może być jeszcze problemem? Przebieg 127tys Edited November 25, 2022 by mapcel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted November 25, 2022 Share Posted November 25, 2022 głowica do zrobienia,zawory Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mapcel Posted November 25, 2022 Author Share Posted November 25, 2022 Czyli zacząć od sprawdzenia kompresji? Później regulacja luzów zaworowych? Jest to problematyczne w silnikach HR16DE? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted November 25, 2022 Share Posted November 25, 2022 zacząć od kompresji, na regulację może być za późno, trochę roboty jest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.