przerysz Posted November 27, 2022 Share Posted November 27, 2022 (edited) Na obd pokazuje mi błąd P0090 regulator ciśnienia paliwa 1 Gdzie się znajduje i jak go wymienić. Edited November 27, 2022 by przerysz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest manual Posted November 28, 2022 Share Posted November 28, 2022 (edited) W dniu 27.11.2022 o 18:45, przerysz napisał: Na obd pokazuje mi błąd P0090 regulator ciśnienia paliwa 1 A po za tym coś więcej się dzieje (silnik przerywa , nie chce wchodzić na obroty)? Tydzień temu też miałem taki błąd razem z awarią ss. Auto jeździło normalnie nic się nie działo i po skasowaniu błędu do dnia dzisiejszego jest wszystko ok. Znalazłem takie coś cc Czujnik na listwie paliwowej , tak przypuszczam nie jestem mechanikiem ? Edited November 28, 2022 by manual Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przerysz Posted December 1, 2022 Author Share Posted December 1, 2022 Jak narazie tylko błąd wyskakuje co jakiś czas. A wszystko zaczęło się po zatankowaniu do pełna paliwa. Nie wiem czy to zbieg okoliczności. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przerysz Posted December 14, 2022 Author Share Posted December 14, 2022 Na dzień dzisiejszy pulsar nie pali wyskakuje błąd Fuel Pressure Regulator 1 Performance jest już po wymianie pompy paliwa czujnika nowego na listwie co prawda używka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Celnik Posted November 26 Share Posted November 26 Cześć, jak temat się zakończył? Bo mam podobną sytucję... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ExploRer Posted November 27 Share Posted November 27 13 godzin temu, Celnik napisał: Cześć, jak temat się zakończył? Bo mam podobną sytucję... Podobne objawy do tych opisywanych ? Jaki przebieg ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Celnik Posted November 27 Share Posted November 27 (edited) Przebieg 97000, 2017 rocznik, u nas 2 miesiące... błędy od 3 tygodni. Po przejechaniu ok 10-15km wyskakuje check z błędem P0090, wcześniej też P0420 wydajności katalozatora ale jego załatwiłem czyścidłem od Liqui Moly. Jak żona robi mniejsze dystanse to nic nie wyskakuje. Na początku elektronik stwierdził tylko że kat do wymiany ale pompa wysokiego ciśnienia paliwa jest ok. Mam teorię że poprzednia właścicelka nie dbała za bardzo o olej i silnik jest zasrany nagarem, sadzą i całym tym syfem... to by też tłumaczyło ( dla mnie który się wogóle na tym nie zna 😉 ) zapchany katalizator przy takim przebiegu... Wytryski i pompa też mogą być zasrane, kupiłem preparat do czyszczenia wtrysków, myślę że pompe też powinien przelecieć... ale na razie mam w baku jeszcze to do katalizatora i muszę wyjeździć... Dziś zamówiłem 6L polecanego tu oleju ELFa, filtr i taką mocniejszą płukankę Liqui Moly 2662, do benzyny z wtryskami bezpośrednimi i mam nadzieje że to coś pomoże. Nigdy nie stosowałam żadnych dodatków do benzyny, ani nie robiłem płukanek, ale troche poczytałem, pogadałem z ludzmi i może to coś da... Edited November 27 by Celnik Edycja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.