przerysz Posted November 27, 2022 Share Posted November 27, 2022 (edited) Na obd pokazuje mi błąd P0090 regulator ciśnienia paliwa 1 Gdzie się znajduje i jak go wymienić. Edited November 27, 2022 by przerysz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest manual Posted November 28, 2022 Share Posted November 28, 2022 (edited) W dniu 27.11.2022 o 18:45, przerysz napisał: Na obd pokazuje mi błąd P0090 regulator ciśnienia paliwa 1 A po za tym coś więcej się dzieje (silnik przerywa , nie chce wchodzić na obroty)? Tydzień temu też miałem taki błąd razem z awarią ss. Auto jeździło normalnie nic się nie działo i po skasowaniu błędu do dnia dzisiejszego jest wszystko ok. Znalazłem takie coś cc Czujnik na listwie paliwowej , tak przypuszczam nie jestem mechanikiem ? Edited November 28, 2022 by manual Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przerysz Posted December 1, 2022 Author Share Posted December 1, 2022 Jak narazie tylko błąd wyskakuje co jakiś czas. A wszystko zaczęło się po zatankowaniu do pełna paliwa. Nie wiem czy to zbieg okoliczności. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przerysz Posted December 14, 2022 Author Share Posted December 14, 2022 Na dzień dzisiejszy pulsar nie pali wyskakuje błąd Fuel Pressure Regulator 1 Performance jest już po wymianie pompy paliwa czujnika nowego na listwie co prawda używka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Celnik Posted November 26 Share Posted November 26 Cześć, jak temat się zakończył? Bo mam podobną sytucję... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ExploRer Posted November 27 Share Posted November 27 13 godzin temu, Celnik napisał: Cześć, jak temat się zakończył? Bo mam podobną sytucję... Podobne objawy do tych opisywanych ? Jaki przebieg ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...