Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Czujnik ciśnienia paliwa 1

przerysz
 Share

Recommended Posts

Na obd pokazuje mi błąd P0090 regulator ciśnienia paliwa 1 Gdzie się znajduje i jak go wymienić.  

Edited by przerysz

W dniu 27.11.2022 o 18:45, przerysz napisał:

Na obd pokazuje mi błąd P0090 regulator ciśnienia paliwa 1

A po za tym coś więcej się dzieje (silnik przerywa , nie chce wchodzić na obroty)? Tydzień temu też miałem taki błąd razem z awarią ss. Auto jeździło normalnie nic się nie działo i po skasowaniu błędu do dnia dzisiejszego jest wszystko ok.

Znalazłem takie coś 

551ffa3c81c84c783fd17725f4e6a3137b69a48b.thumb.jpg.9a72685e121089f27123360b69b62f36.jpgcc

e19c65ffbfaeca491ca048bc5b3ff0f60bed88d4.thumb.jpg.78eca7ee7fbc9dbc2736a8684accb3cc.jpg

Czujnik na listwie paliwowej , tak przypuszczam nie jestem mechanikiem ?

Edited by manual

Jak narazie tylko błąd wyskakuje  co jakiś czas. A wszystko zaczęło się po zatankowaniu do pełna paliwa. Nie wiem czy to zbieg okoliczności. 

• 2 weeks later...

Na dzień dzisiejszy pulsar nie pali wyskakuje błąd Fuel Pressure Regulator 1 Performance jest już po wymianie pompy paliwa czujnika nowego na listwie co prawda używka. 

• 1 year later...

Cześć,  jak temat się zakończył? Bo mam podobną sytucję...

13 godzin temu, Celnik napisał:

Cześć,  jak temat się zakończył? Bo mam podobną sytucję...

Podobne objawy do tych opisywanych ? Jaki przebieg ?

Przebieg 97000, 2017 rocznik, u nas 2 miesiące... błędy od 3 tygodni.

Po przejechaniu ok 10-15km wyskakuje check z błędem P0090, wcześniej też P0420 wydajności katalozatora ale jego załatwiłem czyścidłem od Liqui Moly. Jak żona robi mniejsze dystanse to nic nie wyskakuje.

Na początku elektronik stwierdził tylko że kat do wymiany ale pompa wysokiego ciśnienia paliwa jest ok.