legion Posted March 21, 2023 Share Posted March 21, 2023 Cześć Chce zamontować ledber na dachu i szukam opcji poprowadzenia przewodu zasilającego. Czy jest może jakaś nadmiarowa dziura w mocowaniu relingów którą można przepchać przewód do kabiny, jako że auto stoi pod chmurką to wolę nie dziurawić dachu. Wariant drugi to przewód poprowadzony stroną pasażera w uszczelce szyby szczelina jest w sam raz. Jedynej leczy której mi brakuje to jakim klejem mógłbym zakleić przewód tak aby się trzymał a też w razie czego gwarantował że nie uszkodzi uszczelki przedniej szyby i nie odpadnie spektakularnie na autostradzie. Wariant awaryjny to przepuszczenie kabla do tyłu relingiem i wprowadzenie w podsufitkę przez uszczelkę tylnej klapy. Jadnk długość przewodu będzie bardzo duża i wolał bym tego nie robić. Pozdrawiam. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin1621 Posted March 22, 2023 Share Posted March 22, 2023 W dachu pod relingami dodatkowych dziur nie ma. możesz zastosowac hermetyczny przepust kablowy chociaż to wiaze się z dziura w dachu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
legion Posted March 22, 2023 Author Share Posted March 22, 2023 Tego właśnie chce uniknąć. A ciągnął ktoś kabel pod uszczelka tylnej klapy i tak słupkiem do przodu. Tak samo jak kabel od kamery cofania. Nie chodzi mi o aspekt techniczny czy się da bo ciągnąłem kamerę bardziej interesuje mnie czy jak dodam do przewodu te 8m (Ciągnę z ledbara do klapy i potem podsufitka do maski) to czy kabel nie będzie się grzał lub nie będzie takiego spadku napięcia ze ledbar będzie gorzej świecić. ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin1621 Posted March 23, 2023 Share Posted March 23, 2023 23 godziny temu, legion napisał: to czy kabel nie będzie się grzał lub nie będzie takiego spadku napięcia ze ledbar będzie gorzej świecić. ? To czy kabel nie będzie się grzał to zależy od jego przekroju. Bo jeżeli puścisz 10m kabała np. 2x0.25 do takiego ledbara 1000w to będzie się grzać i będzie gorzej świecić. Ale jak dasz 2x 2.5 a nawet cos grubszego to straty będą,ale raczej niewidoczne. (Tylko jak to upchac takiego grubasa.)Na dodatek wlacznik przez jakiś przekaznik 20/30A bezpośrednio z akumulatora dobre zakucia na końcach i nie będzie problemu z grzaniem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.