Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

200sx Grajacy z Garett T3 Top Mount


Guest Decy
 Share

Recommended Posts

Witam.... 16 XII 2005 odbieram swoja 2setke z eltecu....

od czego zaczac... hmmmm

wiec tak... wydeszek koncowy UpGrade przelotowy uklad 2,75cala turbo Garetta T3 na kolektorze XsPower TopMount :D

 

co sadzicie o takim zestawieniu?????

jak dla mnie to bedzie ladnie gralo :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Karrlos

Też mam ten kolektor.

Jak z miejscem przy pompie hamulcowej? :D bo u mnie na styk.

 

Ile chcesz dmuchać?

nie za mała trochę turbina?? do 250Hp styknie, a co potem?

Link to comment
Share on other sites

no chce wyciagnac jakies 300km... narazie bede ja mial na 0,6 bara bo pompy nie mam. ale docelowo to chce na jakies 1,2 czy 1,5 ja dac...

a z miejscem przy pompie to tak z centymetr zostal :D troche malo ale skoro kolektor jest tezs pod T4 i to do tego autka to wszystko jak dla mnie powinno grac...

ale niestety jeszcze nie dziala furka bo przewodow olejowych nie mam dorobionych. w poniedzialek dopiero bede dorabiac.. ale wydeszek kozaczek... jak zgram foty to walne tutaj

Link to comment
Share on other sites

Turbina Odemnie na pewno o wiele wydajniejsza od tej pikawki co miał - T25.

 

Ps. to widze żę DEcy z Top Mountem nie jest pierwsz

 

Pss. Moze zapodasz jakieś zdjęcia ??

Link to comment
Share on other sites

no wlasnie tez mnie to martwi ze pierwszy nie jestem.. ale tak w ogole to T28 pompuje do 250koni a nie T3.... Kuba jak to jest??? jest wydajniejsza od T28 czy jak?

 

PS a fotek teraz nie zapodam bo nie siedze w domu tylko w robocie... jak bede w domu mial chwilke to je zapodam....

a i mam pytanie czy zamowisz mi te przewody olejowe i zaslepisz wode??? moze uda nam sie uslyszec potwora w poiedzialek wieczor????

Link to comment
Share on other sites

T28 i T3 mają porównywalne parametry z tym że na T28 250koni osiągniesz na 1,2 bara doaldowaniu a zeby na T3 mieć tą moc wystarczy ze bedziesz walił 0,9...

Oczywiscie nie ma prboelmy żeby więcej dmuchnąć na tej T3...

 

Dolot oraz zaslepienie wody i nalanie plynu zrobie w poneidzialek, co do przewodów to je pomiarze i jak bede mieć transport to pojade do pana ktory to dorobi.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

no niby tak tylko na tych moich lysolcaach to wiesz,,,, hehe musze sobie jakies dwie oponki kupic i wtedy moze byc sofcik a nawet harddrifting,,,.... pozdro

Link to comment
Share on other sites

Joł decy dawaj fotki, dziś już prawie wszystko Ci zrobiłem.

--- Uporałeś się z resztą ?

Jak to chodzi ??

 

FOTY FOTY FOTY ! ! !

Link to comment
Share on other sites

myslisz ze seryjne graty ci wytrzymaja?masz tam ca18det no nie? na razie nic nie moowisz o wzmacnianiu tylko o pompowaniu :lol: jestes pewien ze nic ci sie nie wysra :roll: jakos mam watpliwosci...

P.S.coobcio na wstepie mam prosbe :) nie pisz ile na innych forach osiagaja na seryjnych silnikach ;) pzdr i dajcie spokooj z offtopami

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

GIO

seryjne graty spokojnie wytrzymuja do 250KM.. do 300KM wyttrzymuje wal i korbowody... stryski trzeba wzmocnic dopiero powyzej 250. mozna dowalic regulator jedynie

Link to comment
Share on other sites

wiesz powiem ci tak: jak przejezdzisz na takim setupie 2 lata i nic ci sie nie wysra i nie bedzie pierdzielic to uwierze 8) bo tylko wtedy to ma dla mnie sens - powodzenia. wszyscy tylko moowia jak im super wszystko lata ale jak sie pierdzieli to jakos nikt nie chce sie przyznac oficjalnie ;) ...wszystko zalezy gloownie od tego jaki bedziesz mial boost ale nawet jesli bedzie maly to nie obedzie sie bez mega LAGA

Link to comment
Share on other sites

T28 i T3 mają porównywalne parametry z tym że na T28 250koni osiągniesz na 1,2 bara doaldowaniu a zeby na T3 mieć tą moc wystarczy ze bedziesz walił 0,9...

widzę tutaj pewną nieprawde ;)

t28 styknie napewno do więcej, dowód ? Dr Red Devil 273 ps na 0,9 o ile dobrze pamiętam i to jeszcze bez smt

Link to comment
Share on other sites

tylko żę Dr Red Devil ma S14A a tam już neico lepsze suszarki byly montowane niż potocznie uzywane T28 z S14...

 

Zresztą jeszcze 10 koni idzie wystrugać z tej jego suszarki, neizwolocznie ile by podnosił to dołądowanie to moc by mu juz nie bedzie rosła tylko moment obr. bedzie się uwypuklać

 

tak swojądrogą czy przypadkiem nie ma on u siebie tego kolektora równodleglosciowego - MaeanRacing ??

Link to comment
Share on other sites

S14a miała tylko po jednej stronie lozysko kulkowe a zdrogiej ślizgowe a zwykla S14 obydwa ślizgowe

Link to comment
Share on other sites

dr red devil ma s14 ze stockową turbiną t28 :)

czekam na dalsze argumenty że t28 nie da rady :P skoro daje :)

jasne, lepiej isc na łatwizne i montować turbo wielkie jak wiaderko zamiast z głową porobić modyfikacje na mniejszej turbinie

a kolektor wydechowy ma zmieniony, ale to chyba na tym polega że robisz pierw podstawowe mody, fmic, dolot, wydech przelot i kolektor, żeby poprawić fabryke a potem bawisz się z resztą

robienie wielkiego turbo na seryjnym kolektorze to przeciez bez sensu

pewnie po wystrojeniu dobrym wszystkiego mozna sie zblizyc do 300ps

Link to comment
Share on other sites

mowisz ze sr20det na t 28 ma 270 KM.. jasne ze bedzie miala wiecej niz ca19det bo przeca kurde zdejmij turbo z jednego i drugiego i bedziesz mial 40KM roznicy miedzy sr a ca na kozysc SR.. no nie?????

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...