duuuen Posted May 15, 2023 Share Posted May 15, 2023 Nissan Navara 2008 Witam, proszę o pomoc. Po wymianie Turbiny, pojazd palił bez problemu, płyn chłodzący zaczął się gotować oraz uciekać, dbając o właściwy poziom płynu, auto zaczęło mieć problemy z odpalaniem (kręcenie rozrusznikiem ok 10 sek), po czym odpalał mając chwilowy problem z utrzymaniem obrotów, następnie chodził bez zarzutów. Po wyłączeniu silnika, następnego dnia nie odpalił wcale (kręcenie rozrusznikiem, brak reakcji). Otrzymałem informację, że do auta wlano olej 15w40, sprawdziłem czy rozrząd nie przeskoczył - wszystko w porządku. Sprawdziłem również, czy nie zapycha się spalinami odłączając turbinę. Próbowałem za każdym razem spróbować użyć sprayu samostart. Czego może być to przyczyna? Dodam, że auto czekało na wymianę turbiny ok roku czasu, rozkręcił się, lecz w porę został zduszony. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzemik Posted May 15, 2023 Share Posted May 15, 2023 Jakie pokazuje błędy po podłączeniu komputera? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OsobaNN Posted May 16, 2023 Share Posted May 16, 2023 Dokładnie jak kolega Dzemik nadmienił, trzeba zczytać DTC bo przyczyn może być wiele. Poczynając od pompy paliwa, przez wtryski, kontrolera świeczekżarowych, EGR itd itp. Jak będą DTC to można coś więcej powiedzieć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
duuuen Posted May 17, 2023 Author Share Posted May 17, 2023 Okej… komputer nie pokazuje żadnego błędu, sprawdzone kilkukrotnie, filtr paliwa wymieniony. Objawy bez zmian. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin1621 Posted May 18, 2023 Share Posted May 18, 2023 W dniu 15.05.2023 o 18:08, duuuen napisał: Nissan Navara 2008 Witam, proszę o pomoc. Po wymianie Turbiny, pojazd palił bez problemu, płyn chłodzący zaczął się gotować oraz uciekać, dbając o właściwy poziom płynu, auto zaczęło mieć problemy z odpalaniem (kręcenie rozrusznikiem ok 10 sek), po czym odpalał mając chwilowy problem z utrzymaniem obrotów, następnie chodził bez zarzutów. Po wyłączeniu silnika, następnego dnia nie odpalił wcale (kręcenie rozrusznikiem, brak reakcji). Otrzymałem informację, że do auta wlano olej 15w40, sprawdziłem czy rozrząd nie przeskoczył - wszystko w porządku. Sprawdziłem również, czy nie zapycha się spalinami odłączając turbinę. Próbowałem za każdym razem spróbować użyć sprayu samostart. Czego może być to przyczyna? Dodam, że auto czekało na wymianę turbiny ok roku czasu, rozkręcił się, lecz w porę został zduszony. No i odpala na tym autostarcie? Chciaz uważam że PLAK jest najlepszym "autostartem". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
duuuen Posted May 20, 2023 Author Share Posted May 20, 2023 Plak również został wypróbowany. Nie odpala. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzemik Posted May 21, 2023 Share Posted May 21, 2023 (edited) Kompresja była sprawdzana po tym przegrzaniu ? Edited May 21, 2023 by dzemik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
duuuen Posted May 21, 2023 Author Share Posted May 21, 2023 Niestety nie. Teraz należałoby go rozgrzać. A to nie możliwe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzemik Posted May 21, 2023 Share Posted May 21, 2023 obawiam się, że silnik do remontu albo wymiany Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.