mc55 Posted May 23, 2023 Share Posted May 23, 2023 (edited) Czy ktoś z grupy wymieniał w ostatnim czasie rozrząd w tym modelu ? Auto ma przejechane ok 205 tyś i po odpaleniu słychać rozrząd. ASO ma kosmiczne ceny i twierdzą że trzeba wyciągać silnik ( ? ), będę szukał kogoś kto już to robił ale póki co chcę dal własnej ciekawości dowiedzieć się paru rzeczy. Jakiej firmy zestaw polecacie , jaki "średni" koszt wymiany , na co zwrócić uwagę , co jeszcze jest niezbędne przy wymianie lub co "przy okazji" od razu wymienić ? No i czy faktycznie silnik do wyjęcia ? Edited May 23, 2023 by mc55 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OsobaNN Posted May 24, 2023 Share Posted May 24, 2023 1,6 na gnojówke czyli masz R9M silnik, pierwsze słyszę ,aby wyciagało się silnik do wymiany łańcucha w tym silniku / modelu. Co ja sprawdzam / wymieniam przy okazji : filtr paliwa, napinacz zawsze daje nowy tak samo jak łyżwy ( kołki na łyżwach sprawdzam ) - spotkałem się już nie raz nie dwa z wymiana łańcucha a reszta stara poszła i potem różne rzeczy moga się zadziać, pasek i napinacz ( kontrola ), pompa wody do kontroli, stan koła pasowego do sprawdzenia, uszczelniacz pokrywy nowy i stan samego dekla czy się nie odkształcił. Poza tym stany płynów. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mc55 Posted May 24, 2023 Author Share Posted May 24, 2023 3 godziny temu, OsobaNN napisał: 1,6 na gnojówke czyli masz R9M silnik, pierwsze słyszę ,aby wyciagało się silnik do wymiany łańcucha w tym silniku / modelu. Co ja sprawdzam / wymieniam przy okazji : filtr paliwa, napinacz zawsze daje nowy tak samo jak łyżwy ( kołki na łyżwach sprawdzam ) - spotkałem się już nie raz nie dwa z wymiana łańcucha a reszta stara poszła i potem różne rzeczy moga się zadziać, pasek i napinacz ( kontrola ), pompa wody do kontroli, stan koła pasowego do sprawdzenia, uszczelniacz pokrywy nowy i stan samego dekla czy się nie odkształcił. Poza tym stany płynów. Olej wymieniany co 10tyś, filtry itp też wg zaleceń, ostatnio wymieniłem olej w skrzyni i koło pasowe na wale bo piszczało od jakiegoś czasu razem z napinaczem i paskiem. Oczywiście kupuję cały kompletny i nie zamierzam nic kombinować czy "oszczędzać" , a dekel i uszczelniacz dostępne tylko w ASO ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.