RafalL Posted August 22, 2023 Share Posted August 22, 2023 Witajcie. Potrzebuje pomocy z moim Nissanem Rogue 2.5 benzyna z 2018 roku. W aucie nie działa tempomat i system hamowania awaryjnego. Na desce świeci się błąd Malfunction i Chassis Control. Dzwoniłem do serwisu Nissana w województwie Śląskim i powiedzieli mi, że nie tykaja aut z USA. Wszyscy mechanicy z polecenia polegli z uwagi na to że nie moga połączyć się swoimi komputerami z moim samochodem. Czy wiecie może co może byc przyczyną lub kto mógłby sie podjąć naprawy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stuff1000 Posted August 22, 2023 Share Posted August 22, 2023 Czy twoj samochod byl sprowadzony jako rozbity i naprawiany w Polsce ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RafalL Posted August 23, 2023 Author Share Posted August 23, 2023 Miał uszkodzone jedynie tylne drzwi. W papierach tak zwany "clean title" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stuff1000 Posted August 23, 2023 Share Posted August 23, 2023 Problemem moga byc czujniki w kolach, sensor za przednim znaczkiem z logo nissan. Bez podlaczenia do komputera niestety nie da sie tego stwierdzic.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RafalL Posted August 23, 2023 Author Share Posted August 23, 2023 No zgadza się tylko odwiedziłem już kilka warsztatów i nikt nie dysponuje sprzętem żeby odczytać moje błędy. Możesz kogoś polecić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stuff1000 Posted August 23, 2023 Share Posted August 23, 2023 Jestes z Lazow nad morzem zadzwon do mk4garage Koscierzyna moze oni pomoga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arek103 Posted September 19, 2023 Share Posted September 19, 2023 Problemem może też być kamera za lusterkiem, współpracuje z radarem czyli awaryjnym hamowaniem i aktywnym tempomatem. Też mam z nią problem po wymianie szyby, najprawdopodobniej potrzebuje kalibracji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OsobaNN Posted September 20, 2023 Share Posted September 20, 2023 Consult III+ / IV obsługuje pojazdy z USA. ASO może sprawdzić błedy i wtedy można coś podziałać. Na bazie DTC można stwierdzić co padło. Sprawdz jeszcze czy masz jakieś kampanie otwarte ( https://www.nissanusa.com/recalls-vin.html ), te przywoławcze muszą zrobić za darmo, inne to już we własnym zakresie, ale może jest coś związane z Twoim problemem. Co do ASO to nie robia tych z USA bo nie maja dostępu do dokumentacji technicznej pojazdów z poza Europy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.