t0masz Posted December 17, 2005 Share Posted December 17, 2005 Może mi ktoś w prosty sposób wytłumaczyć co daje taki lewarek. Z tego co wiem to niby jest szybsza zmiana biegów, ale dlaczego? Jak znam życie to zawsze coś za coś. Gdyby to faktycznie działało to pewnie w serii już by to było. Bo szkoda wywalic kasę za kawalek czarnej rurki która nic nie przyspieszy mojego Nissana. http://www.maxima.org/modules.php?name=STS Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted December 17, 2005 Share Posted December 17, 2005 kasy nie musisz wydawać bo wystarczy brzeszczotem uciąć seryjny......... da ci to to, że skok będzie krótszy i będziesz mógł szybciej zapinać kolejne biegi, ale będzie to mniej wygodne niż w przypadku seryjnego drążka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 17, 2005 Share Posted December 17, 2005 Jak wiadomo większość seryjnych elemntów jest zrobiona tak żeby każdy emeryt umiał się tym posłogiwać... Dla tych któzy mają większe wymagania ulepsza się neiktore podzespoły, tak oto powstał mojego wykonania shortshifter, dzięki niemu o jakieś 60% zredukowałem ruch lewarka potrzebny do zmiany biegów co się wiąże z krutszym czasem potrzebnyn na zmiane a ponadto wyeliminowałem problem z nietrafianiem w stanie "Stresu" w Trujkę. Taki mi to wyszło: Więcej na tego temat tutaj: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ht=shortshifter Ps. po przez zastosowanie rurek zdecydowanie zredukowałem mase tego stalowego pręta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
t0masz Posted December 17, 2005 Author Share Posted December 17, 2005 Hmmmm wielkie dzieki. Już wszystko wiem. Na poczatek skrucę orginał bo w mojej Maximie QX jest naprawde doś długi. A jeśli mnie to nie zadowoli to kupię jakąś używke i pobawię sie troszke w garażu. Pozdrowionka dla wszystkich. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaras Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 Tak sobie grzebie i odgrzebałem;-) Krótsza dzwignia = dłuższy ruch ręki do lewarka. Nie polecam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 Akurat w tym przypadku dzwignia jest dłuższa, zeby nie trzeba było gdzieś daleko od kierownicy sięgać, i przy tym skok bardzo zredukwoany Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaras Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 A to taka sprytna bestia;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 shortshifter nie oznacza "obciety drazek" wbrew pozorom.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwasar Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 ...aczkolwiek wizulanie, to drażek w P10 wygląda jak z Ikarusa Po obcięciu jest lepiej, ale jak ktoś ma daleko odsunięty fotel, to trudno wrzucić "piątkę". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szymeq Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 ...aczkolwiek wizulanie, to drażek w P10 wygląda jak z Ikarusa Po obcięciu jest lepiej, ale jak ktoś ma daleko odsunięty fotel, to trudno wrzucić "piątkę". To wtedy powinien zamontować oryginał z Ikarusa.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.