Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[K11] Refleksja...


Guest duce
 Share

Recommended Posts

W czwartek bylem na przegladzie...

I tak:

- zawieszenie - wszystko wporzadku

- hamulce - wszystko ok

- spaliny - jaknajbardziej dobrze

- oswietlenie - good

- zbierznosc - dla odmiany bez problemu ;-)

 

Tak reasumujac pomimo 5 lat wszystko jak najbardziej wporzadku (nawet pomimo tego, ze w zeszlym roku byla wymieniana belka tylnia po spotkaniu z kraweznikiem ;-))

 

Zastanawiam sie, jakby wygladal po 5 latach jakis VW czy inny fiat ;-)

 

KOCHAM MOJA MICRE!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest pavoolon

no dobra i co w tym niezwyklego, ile masz przebiegu? u nas w rodzinie jest od nowosci peugeot 406, 10 lat, 220 tys przebiegu i chodzi jak zloto, pali na dotyk, rdzy ani sladu, a niby francuzy sie sypia, co do VW to dla mojego dziewiecioletniego polo przeglady byly formalnoscia 8) no a z fiatem to faktycznie po 5 latach moze byc ciezko :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest johny_fellow

Ja niedawno też byłem na przeglądzie.

I wszystko ok prócz:

-tylne amory wyklepane, skuteczność prawego 19% lewego 30% (wymieniane nieco ponad pół roku temu na SACHS), co dziwne (w porównaniu do tyłu) przód jak najbardziej w porządku;

-tylne heble nieskuteczne (prawy nie działał wogóle), okazało się że krwawiły cylnderki-już wymienione.

Nadmieniam iż maszynka ma 4 lata i tylko 30.000km przebiegu.

Najbardziej sie wkur...łem, ze jak rok temu robiłem przegląd wyszło, że amory z tyłu są do wymiany. Wymieniłem je w kwietniu tego roku i niby znwu padły.

A na dodatek zawory mi napierd...ją jak w ruskim czołgu.

Cholera mnie bierze.

Mimo to tak czy siak nie mam najmniejszego zamiaru pozbywać się mojej Czrwonej Torpedy i uwilbiam ten samochód. :)

Link to comment
Share on other sites

no dobra i co w tym niezwyklego, ile masz przebiegu? u nas w rodzinie jest od nowosci peugeot 406, 10 lat, 220 tys przebiegu i chodzi jak zloto, pali na dotyk, rdzy ani sladu, a niby francuzy sie sypia, co do VW to dla mojego dziewiecioletniego polo przeglady byly formalnoscia 8) no a z fiatem to faktycznie po 5 latach moze byc ciezko :lol:

 

 

~45000

 

Nic dziwnego w tym nie ma, ze jest wszystko ok...

To jak najbardziej pozytywne! Dziwilbym sie, jakby bylo inaczej...

Tylko, ze poprzednio w rodzinie mielismy uno, i po 5 latach bylo tam duzo do roboty... zaczynajac od amorow a na wyciekach z silnika konczac...

No a poza tym micra miala wymieniana tylnia belke, i to nie w ASO, i to nie na nowa, tylko kupiona na gieldzie... wiec tym bardziej cieszyl mnie fakt, ze i zbieznosc i tylni zawiaz jest jak najbardziej OK!

Link to comment
Share on other sites

Mam pytanie do kolegi "duce" jak mierzyli ci emisje spalin?? Na przeglądzie byłem w marcu i niczego takiego mi nie mierzyli,a ostatnio pozbyłem sie kata i z tąd moje pytanie... :)

Link to comment
Share on other sites

Mam pytanie do kolegi "duce" jak mierzyli ci emisje spalin?? Na przeglądzie byłem w marcu i niczego takiego mi nie mierzyli,a ostatnio pozbyłem sie kata i z tąd moje pytanie... :)

 

Wsadzili jakas tam sonde do wydechu i na monitorku im wszystko pokazalo.

Tylko tyle jestem w stanie Ci powiedziec jak to robili ;-)

Link to comment
Share on other sites

odgrzewam temat bo bylem dzisiaj na przeglądzie i z "małym" wszystko oki tzn amorki, hamulce łącznie z ręcznym, zawieszenie, geometria, spaliny itp, itp. przebieg 143kkm wiec prawie 100kkm wiecej od ciebie. pozatym jak duzo ludzi na forum wie to ja praktycznie nic nie robie przy Nissku a mam go od 6 lat :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest mrówa
mnie to wcale nie dziwi :wink: w koncu to nissan.... :twisted:

 

d*pa d*pa d*pa d*pa

k11 to najgorsze auto gorsza jest ttylko k12

jezeli kiedykolwiek kupie micre do tylko k10

Link to comment
Share on other sites

hej mrówa; wracasz widze z wilkim hukiem :wink: ale racje musze ci jednak przyznac 8)

Link to comment
Share on other sites

Guest Gołąb
mnie to wcale nie dziwi :wink: w koncu to nissan.... :twisted:

 

d*pa d*pa d*pa d*pa

k11 to najgorsze auto gorsza jest ttylko k12

jezeli kiedykolwiek kupie micre do tylko k10

 

nie prawda!! mialem micre k11 z 1996 roku z 1.0 i byl to super samochodzik jedyne co robilem to hamulce (duzo jezdzila po miescie i padly juz bebny i tarcze...) zdazylem zrobic tarcze i zostala sprzedana bo trafila sie n16... a no i padł mi przegób ale to juz od ułańskiej fantazji za kierownica :twisted: . K11 bardzo wdzieczny samochodzik jak sie dba o niego !

Link to comment
Share on other sites

Guest profes

No tak, ja już wcześniej w którymś wątku pisałem, Mrówa wszystko zajeździ! :wink: A na poważnie, to szkoda auta. Za ile chcesz felgi?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...