Lysy Posted December 23, 2023 Share Posted December 23, 2023 Witam, mam problem który od dłuższego czasu pozostaje nie rozwiązany. Otóż po pół rocznym remoncie samochodu okazuje się że nie ma mocy, słabo wkręca się na obroty i nie ma mocy. Wymienione były wtryski, rozrząd, turbo i podmieniany zaworek turbo. Czasem zdarzy się że coś mu odbije, puści czarną chmurę i przez chwilę jedzie normalnie. Ciśnienie paliwa przy pełnym bucie jakie odnotowałem to okolice 1400bar. Wydaje mi się że trochę mało. Na wolnych obrotach ma okolice 260 bar. Orientuje się ktoś jakie powinno być? Może ktoś miał podobny problem z mocą i pomoże? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikeft Posted December 25, 2023 Share Posted December 25, 2023 A jak pompa vacum?U mnie po wymianie rozrządu vacum turbina szybciej łapała.Wysłane z mojego CPH2529 przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lysy Posted December 25, 2023 Author Share Posted December 25, 2023 Podciśnienie bezpośrednio z vakum na wolnych zasysa ponad -1 aż skala w wakuometrze się kończy. Na wyjściu z zaworka do turbo -0.7. Wymieniałem też ostatni tłumik, zastanawiam się czy wydech nie jest przytkany.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zurio Posted January 10, 2024 Share Posted January 10, 2024 Miałem ostatnio problem z mocą... Raz jechał normalnie a raz muł. Ciśnienia też miałem podobne, wymieniłem oba zawory na pompie wysokiego ciśnienia, koszt ok. 800 zł za 2. Wymieniałem sam - pomogło. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.