Guest Rado Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 Witam. Po wymianie sprzegla na nowe (NKK) pojawil sie nastepujacy problem: Podczas wciskania sprzegla cos chrobocze i rzęzi. Występuje to tylko podczas jazdy i trwa tylko chwilę do momentu wcisniecia pedalu do konca. Czyli jak startuję i wrzucam "1" to jest ok ale potem 2,3,4,5 chrobocze. Natomiast jak zatrzymam sie i wrzucam na luz to jest cisza. Zrobilem tez taki eksperyment, że podczas jazdy wrzucilem na luz i nasiskam i puszczam kilka razy sprzeglo i tez cos chrobole czy lekko stuka. Gdy puszcze sprzeglo i jadę to wszystko cicho i dobrze. Fachmani co montowali sprzeglo mowia, ze musi się uleżeć. Czy ktoś mial coś podobnego ?? Pozdrawiam. RZ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morbid Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 witam a co wymieniłeś -tarcze docisk i łożysko czy samą tarcze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rado Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 Kompleten sprzegło wymienilem. (Docisk, Tarcza, łożysko) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morbid Posted December 24, 2005 Share Posted December 24, 2005 witam kiedyś miałem podobny objaw i wałek od sprzęgła był skrzywiony :? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rado Posted December 27, 2005 Share Posted December 27, 2005 A gdzie jest ten wałek ? Na starym sprzęgle było wszystko OK oprócz ślizgania, po wymianie na nowe dopiero w/w objawy sie pojawily. Czy jest możliwe, że podczas wymiany fachmani coś zrypali ? RZ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Baragnes Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 Witam serdecznie. Miałem taki sam problem. Przyczyną było nieoryginalne sprzęgło. Tarcza sprzęgła miała za duży luz na wałku i sobie chrobotała. Założyłem oryginał i problem zniknął. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz53 Posted January 14, 2007 Share Posted January 14, 2007 Witam Rado, mam ten sam problem z lekkim chrobotaniem. Też kupiłem NKK tarczę i docisk, łozysko JC. Widać coś mamy wspólnego. Wydaje mi się, że w miarę przebiegu to chrobotanie się trochę zmniejsza. Chrobot występuje tylko w momencie wciskania sprzęgła, jeżeli trzymam dalej wciśnięte to już nie chrobocze. Poprzednie sprzęgło wyjęte z auta było Valeo-Nissan i nie chrobotało. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
osa Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 mam u siebie dokładnie taki sam zestaw czyli tarcza i docisk NKK, a łożysko JC i przy wciskaniu sprzęgła przez jakiś tydzień po wymianie coś chrobotało mechanicy twierdzili ze musi się to ułożyć wszystko i chyba mieli racje bo już jest ok a trochę km przejechane od siebie mogę dodać ze jeżeli ma ktoś wybór to niech nie bierze łożyska JC a niestety u nich w katalogu tylko takie występuje do diesla :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szymeq Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 dobrze wiedzieć - zresztą na spocie mówiłeś - więc jakby co będę szukał innego... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Elraf Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 a ile kosztowała zupełna wymiana sprzęgła w Sunnym 2,0 D razem z robocizną Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.