Guest danieloss Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 Witam Szybciutkie pytanko czy mieliście w swoim samochodzie takie cos jak silnik jest ciepły przy odpaleniu go ponownie obroty rosną poczym spadają prawie do zera i rosną. tzn. jest taki moment jakby miał zgasnać i obroty ponownie wracaja do normy. Co to jest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest raVonline Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 1. sprawdzic ustawienie obrotow w ASO powinny byc ustawione na ok 700 2. moze przepustnica...? do przeczyszczenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onyx Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 przyczyna moze byc silniczek krokowy... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kmich76 Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 1. przeczyścić przepustnicę, jak nie pomoże - 2. podłączyć do kompa To już nudne ale stawiam na przepływkę :cry: Ile przebiegu :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onyx Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 To już nudne ale stawiam na przepływkę :cry: Ile przebiegu :?: :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest danieloss Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 Przebie 66 tyś. Mam jeszcze gwarancje czy to coś pomoże :?: Objaw ten pojawia się ale nie zawsze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onyx Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 no to musisz meczyc serwis do oporu az ci to zrobia i nie ma co czekac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest raVonline Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 Przebie 66 tyś. Mam jeszcze gwarancje czy to coś pomoże :?: Objaw ten pojawia się ale nie zawsze. ja ostatnio podczas wizyty w ASO takze powiedzialem ze cos takiego mam, zdarzalo sie to tylko czasami ale wyczytalem tu na forum ze ktos cos takiego mial zglosil i teraz jest git.. no wiec zglosilem przeciscili przepustnice, ustawili obroty i nie ma takze szybko do ASO! - poki jest gwarancja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest danieloss Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 raVonline byłeś w ASO jak był ten objaw czy powiedziałeś że coś takiego wystepuje ??? bo wiesz jak czegoś ASO nie widzi bądź nie wie to mówi że wszystko jest ok! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest raVonline Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 powiedzialem ze czasami przy odpaleniu obroty momentalnie spadaja prawie do zera po czym szybko sie podnoszą... kiedys tak nie bylo... ustawili obroty (dostalem wydruk z kompa) no i niby przeciscili delikatnie przybrudzoną przepustnice mam ten model almery co Ty - przebieg 80kkm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzys2 Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 To czyszczenie przepustnicy robibli mi kilkakrotnie, po gwarancji powiedzieli ze krokowy a moze przeplywomierz a moze potencjometr przy przepustnicy a moze jeszcze cos. Wymusilem zmiane krokowego na gwarancji - nic nie dalo. Moze cos takiego jak zawor PCV ale moze ktos powie gdzie on jest w N16? Jak sie zrobi cieplo to sprobuje z czyszczenim przeplywomierza i tego PCV. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest raVonline Posted February 11, 2006 Share Posted February 11, 2006 i jak wiadomo juz co bylo tego przyczyną?!? bo mi ostatnio znowu pojawia sie ten sam problem po odpaleniu obroty spadaja prawie do zera - raz nawet zgasl :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LEMUR Posted February 11, 2006 Share Posted February 11, 2006 bo mi ostatnio znowu pojawia sie ten sam problempo odpaleniu obroty spadaja prawie do zera - raz nawet zgasl :/ Ale ostatnio tzn jak miales wlaczony nawiew, oswietlenie, radio, klime? - przy takich temperaturach jak raz zapomnialem powylaczac to faktycznie odpalil do okolo 1100obrotow, pozniej spadl do zera i zgasl. Po wylaczeniu zbednych bajerow przy odpalaniu jest ok. Przy normalnej (dodatniej temperaturze) bylo ok. Tylko ze ja nie mam 80kkm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_flori Posted February 12, 2006 Share Posted February 12, 2006 moze będzie to głupie co powiem, ale elektronika jest wrazliwa na zmiany napięcia - aku jest w zimie sprawny w 30 % - po odpaleniu dozstaje doladowanie z alternatora i po chwili napięcie sie podnosi - a komp w tym czasie dostaje pierdolca. Wiem to ponieważ czasem odpalam moją stara P10 kę od aku almy (kable) - jak podłaczę kable obroty w almie wariują dopóki nie rozepne z powrotem akumulatorów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest raVonline Posted February 12, 2006 Share Posted February 12, 2006 LEMUR - az tak dobrze to nie ma ) oczywiscie ze nie odpalam auta na klimie, światłach itp )) a przy okazji nie mow ze 80kkm to duzo 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest raVonline Posted February 12, 2006 Share Posted February 12, 2006 moze będzie to głupie co powiem, ale elektronika jest wrazliwa na zmiany napięcia - aku jest w zimie sprawny w 30 % - po odpaleniu dozstaje doladowanie z alternatora i po chwili napięcie sie podnosi - a komp w tym czasie dostaje pierdolca. Wiem to ponieważ czasem odpalam moją stara P10 kę od aku almy (kable) - jak podłaczę kable obroty w almie wariują dopóki nie rozepne z powrotem akumulatorów. wlasnie caly czas mysle o akumulatorze bo po nocy przy -10st nie odepala za pierwszym razem akumulator od nowosci 3lata w sumie Tweoja teoria by się zgadzała! czy moze ktoś to potwierdzić?? dodam ze spadek obrotow po odpaleniu wystepuje raczej przy cieplym silniku po nocy tego objawu nie ma! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LEMUR Posted February 12, 2006 Share Posted February 12, 2006 a przy okazji nie mow ze 80kkm to duzo 8) Nie tak nalezalo to odczytac... ale niewazne! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzys2 Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 i jak wiadomo juz co bylo tego przyczyną?!? bo mi ostatnio znowu pojawia sie ten sam problem po odpaleniu obroty spadaja prawie do zera - raz nawet zgasl :/ Nadal nikt nic nie wie, cos z tego: silnik krokowy, przeplywomierz. U mnie obecnie jak stoje na cieplym silniku na jalowym to regularnie co jakies 30 sek obroty spadaja do 300/min. Jak to trafi na zakrecie to gasnie. Jak go na luzie przygazuje do 4000 to ZAWSZE pad do 0. Przyjazd z trasy (6.5l/100 pred 130km/h) pierwszy luz to zawsze pad do 0/min Po wejsciu na luz jak zdaze podgazowac to jak obroty ustalaja sie na 850/min. Maniana jednym slowem. Moze to ten PCV, tylko gdzieon jest w Almie 2001 benz 1.5? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest raVonline Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 u mnie na jalowym obroty są ok... są stałe klopot jest tylko zaraz po odpaleniu i to nie po nocy tylko po ponownym odpaleniu w miare cieplego silnika ale to i tak nie zawsze... loteria 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LEMUR Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 No cholercia, dopadlo i mnie od wczoraj. Odpalajac zimny - po nocy - ladnie wchodzi na okolo 1100 (ssanie) pozniej spadaja obroty do 750-800, ale jak odpalam rozgrzana to czasami spada do zera i albo wskoczy, albo zgasnie. W poniedzialek jade do ASO (tam obstawiali czyszczenie przepustnicy - maja podobno jakias liste) jezeli moj VIN sie lapie* - bedzie free, jezeli nie - platna usluga pomimo gwarancji. Zobaczymy czy pomoze czyszczenie, dam znac w poniedzialek wieczorem. *) czyzby kolejna bug-list? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest raVonline Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 LEMUR, no to witam w klubie... mam dokladnie te same objawy co TY - daj znac co i jak - ciekawe ile kosztuje czyszczenie w ASO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LEMUR Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 ciekawe ile kosztuje czyszczenie w ASO To juz Ci moge na to pytanie odpowiedziec - roznie! co mnie nie dziwi W jednym 50zl, w drugim 90zl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzys2 Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 No dobra tylko ktoredy ten syf do przepustnicy sie dostaje, dlaczego do 30000 sie nie dostawal, a potem sie dostawal. [ Dodano: Pią 24 Lut, 2006 ] To czyszczenie przepustnicy robibli mi kilkakrotnie, po gwarancji powiedzieli ze krokowy a moze przeplywomierz a moze potencjometr przy przepustnicy a moze jeszcze cos.Wymusilem zmiane krokowego na gwarancji - nic nie dalo. Moze cos takiego jak zawor PCV ale moze ktos powie gdzie on jest w N16? Jak sie zrobi cieplo to sprobuje z czyszczenim przeplywomierza i tego PCV. Dolaczam zdjecie i prosze o wskazanie miejsca pobytu PCV. http://img295.imageshack.us/img295/3049/14646959fr.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest raVonline Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 mi w aso niby w listopadzie przeczyscili przepustnice za free, rzeczywiscie po tym problem ustal ale tylko na jakies miesiac potem od stycznia zaczelo sie to znowu pojawiac.. takze wlasnie nie wiem czy to czysczenie cos da.. czekam na relacje LEMUR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejwra Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 heh większość ma to samo, w poniedziałek podjadę do ASO na Puławskiej ciekawe ile tam krzykną, jak byłem na przeglądzie pzredzimowym to powiedzieli że do regulacji silnik wolnych obrotów, ciekawe, ciekawe ile wezmą za regulacje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.