Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Problemy z jazdą P-10 - pomocy!!!


Guest adambek
 Share

Recommended Posts

Guest adambek

Nie wiem co sie dzieje, podczas jazdy zaczęła sie zapalac czerwona lamka usterki silnika samochód zaczął szarpać i tracił moc. W końcu przestał palić. Po chwili probowałem odpalić. Zapalił normalnie i na luzie jest wszystko jest ok. Przy wlączeniu biegu i nacisnięciu gazu od razu gaśnie. Byłem już w dwóch warsztatach. Przeprowadzona diagnostyka komputerowa nie wskazuje żadnych błędów. A moje P-10 1,6 16 V na pełnym wtrysku dalej nie jeżdzi. Czy ktoś może miał podobny przypadek?

Link to comment
Share on other sites

Guest adambek
Rozumiem że przewody i aparat zapłonowy też?

Rozwalonej obudowy filtra powietrza nie masz?

 

Zgadza się wszystko wygląda ok. Jeden z tych "magików" sugeruje uszczelkę po głowicą lub (oby nie!!!) pęknięta głowica. Tylko tak jak mówię na biegu jałowym jest wszystko ok. wchodzi w obroty, pracuje równo. Problem zaczyna się przy jeżdzie na biegu.

Link to comment
Share on other sites

Guest adambek
Hmm... może to zapchany katalizator? Bo on by miał równiez wpływ na oba rodzaje paliwa...

 

Jadę dzisiaj do warsztatu niech sprawdzą - oby to było tylko to.

Link to comment
Share on other sites

jaki katalizator?! co Wy?

 

skoro się zapala lampka check engine, to oznacza to, że ECU wykrywa jakiś błąd i przełącza się w tryb awaryjny (stąd szarpanie, itp?). błąd jaki ECU wykrywa, to uszkodzenie jakiegoś czujnika. należy zrobić diagnostykę, i będzie wiadomo co jest grane.

Link to comment
Share on other sites

Spróbuj zresetować kompa. Być może powstał jakiś błąd z którym komp nie moze sobie poradzić i ustawia w tryb awaryjny. Jezeli nie pomoże to faktycznie pasowałoby zrobić porządną diagnostykę.

 

PZD

Link to comment
Share on other sites

Guest adambek

Uwaga Klubowicze, dzieki za wszystkie podpowiedzi i sugestie. Dotarłem wczoraj do trzeciego elektryka spod Warki. No i udało sie przyczyna wszystkich objawów były "skorodowane" przewody elektryczne gdzieś w okolicy filtra powietrza. Po naprawie i wymianie wszystko jest ok. A to że przy ruszaniu dławił sie to wynik jakiegoś przebica i włączania sie trybu awaryjnego silnika. Pozdrawiam wszystkich dzieki.

Link to comment
Share on other sites

czyli pierdoła:) no i OK ważne że już po sprawie:) a może to skorodowane przewody WN były :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...