Coobcio Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 Elo Elo! Drodzy klubowicze znowu kabinuje z usprawnianiem mojej P10 jak wiadomo nie oddawan... Mam wielką prośbę dla Posiadaczy Primer P11, chodzi mi o podanie numeru seryjnego z waszego ECU oraz powiedzenie jaki kolekr kabla przyporzadkowany jest danej cyferce (podpisane na przeplywce) Seryjnei wykorzystany jest PIN B, C i D no ale jaki kabelek idzie do kazdego z nich. Prosze HELP ! Ps. zapomniałem poweidzieć chodzi mi o zadaptowanie przepływomierza powietrza z P11 do P10, jak wiadomo przeplywka z P11 ma bez porownania większą przepustowość co za tym idzie nie zatyka tak dolotu i dodaje nieco KM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavoolon Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 moge Ci podac te informacje ale dopiero w styczniu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shogun Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 Witam Dziś już nie mogę ale jutro koło południa postaram się Ci pomóc. Chyba, że ktoś będzie szybszy . A dużo jest rozbierania? Jakieś specjalne narzędzia są potrzebne? A czy przypadkiem nie ma zaznaczonych kolorków na schematach? Pozdrawiam P. S. Jak tam sprawa załatwiania kwasa 12 mm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 20, 2005 Author Share Posted December 20, 2005 Elo Elo Dziękuje chłopaki za szybką reakcje. Shogun zapraszam, odrazu sprawdzimy moj nowy nabytek i może coś się pomoże przy servisei twojej pryki jak trzeba będzie Ps. Co Do kwasa to na jutro postaram się załatwić 10mm. Dziekuje wiedzialem że moge na was liczyć Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 21, 2005 Author Share Posted December 21, 2005 Ale Jaja wszystko pasuje o tak chop siup nie nalezy się sugerować kolorem kabli ja się na to nabralem i nie wiem czy nie spierpzylem przeplywki... Kolor pomarańcowy w przypadku P10 to jest +12V a w przypadky P11 to jest wyjście... Poprawnie jest tak: D - OUT C - "-" B - Zasilanie +12V Podziękowania dla SHOGUNA ! ! ! Ps. Kurde jak się ciesze że jestem tu z wmi w klubie i tak sobei razem pomagamy aj co ja bym bez was zrobił ! ! ! Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
akarczma Posted December 21, 2005 Share Posted December 21, 2005 a ze ja o 23 latalem fotki robic to sie nie wspomina:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 21, 2005 Author Share Posted December 21, 2005 Stary Tobie także dziękuje !! Hehe to 23 była ale musiałeb być już w stanie nietrzeźwości fest... Morał jest takie żę przepływomierz powietrza z P11 pasuje o tak chop siup do P10, pinouty się zgadzają, nic tylko odczepic stary i podpiąc nowy, no i oczywiście trzeba nieco zmodyfikować dolo żeby to pasowało. Do piero za miesiąć bede mogł sprawdzić czy takie sme odczyty daje nowa zdobycz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.