Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

radyjko w N15


INC
 Share

Recommended Posts

no wiec problem jest taki ze jak kupilem nismo to instalka byla przerobiona na ISO... i tam jest taka rzezba ze szok :D:D niewiadomo co do czego :P najbardziej mnei wkurza ze po wyjeciu kluczyka radio mi sie wylacza i gubi ustawienia... :/ do czego tam sie mozna podpiac zeby nie tracilo napiecia ?? (chodzi mi o kolor kabla :) )

Link to comment
Share on other sites

ja radze abys zamiast szukania koloroow wzial miernik i nim poszukal przewodu zasilania zamiast zabawy z kolorami kabelkoow zwlaszcza jak moowisz ze masz meksyk w instalce ;) podepnij sie do akumulatora poprzez bezpiecznik (10A lub 20A :/ nie pamietam teraz) i problem z gubieniem pamieci bedzie z glowy i kluczyk nie bedzie potrzebny

Link to comment
Share on other sites

Guest manekin

przerób radio aby miało "podtrzymanie" (po wyjęciu nawet całego radia i odłączeniu od niego zasilania nie zgubi ustawień). trzeba do tego najlepiej znajomego elektronika ( który wstawi Ci akumulatorki do radia). U mnie działa od 2000 r. ( wytrzymało conajmniej 24 godziny, i dopiero teraz muszę zmienić akumlatorki). Mam Sony model 5800 z dżojstikiem :D

Link to comment
Share on other sites

przerób radio aby miało "podtrzymanie" (po wyjęciu nawet całego radia i odłączeniu od niego zasilania nie zgubi ustawień). trzeba do tego najlepiej znajomego elektronika ( który wstawi Ci akumulatorki do radia). U mnie działa od 2000 r. ( wytrzymało conajmniej 24 godziny, i dopiero teraz muszę zmienić akumlatorki). Mam Sony model 5800 z dżojstikiem :D

 

 

sam jestem "znajomym elektronikiem" :lol: ale musze zrobic tak zeby gralo bez kluczyka.... no coz. miernik w dlon i jazda :D

Link to comment
Share on other sites

a mi się podoba że radyjko gra dopiero po przekręceniu stacyjki na 2 chyba:) bo aku się przez przypadek nie rozładuje itd a ustawienia gubi mi dopiero jak odepnę radyjko od ISO :) tak to jest ok u mnie Pionek 5700 napędza fabryczne Clariony :) na codzień wystarcza a porządny sprzęt mam w domu :D

Link to comment
Share on other sites

jeżeli chodzi o wyłączanie zapłonu i wyciągnięcie kluczyka, co powoduje wyłączenie radia, jest to jak najbardziej prawidłowe. Dzięki temu akumulatora sobie nie rozładujesz zostawiając włączone, ale np. ściszone radio - raz tak sobie narobiłem w poprzednim samochodzie.

Jeśli chodzi natomiast o tracenie ustawień, to to już nie jest w porządku :-)

Link to comment
Share on other sites

jeżeli chodzi o wyłączanie zapłonu i wyciągnięcie kluczyka, co powoduje wyłączenie radia, jest to jak najbardziej prawidłowe. Dzięki temu akumulatora sobie nie rozładujesz zostawiając włączone, ale np. ściszone radio - raz tak sobie narobiłem w poprzednim samochodzie.

Jeśli chodzi natomiast o tracenie ustawień, to to już nie jest w porządku :-)

 

 

to sie pamieta :D ja poprostu nei lubie zostawiac kluczykow w stacyjce jak wychodze z samochodu.. :/

Link to comment
Share on other sites

Możesz dokupić kieszeń z podtrzymaniem lub zamontować samo podtrzymanie pamięci (9widziałem takie cuś na allegro).

 

Ja rozwiązałem ten problem kupując Blaupunkta, który ma to w serii ;-)

Polecam!

 

Możesz oczywiście również pociągnąc niezaleźna zasilanie (najlepiej bezpośrednio z akumulatora) ale jak koledzy zauważyli ryzykujesz rozładowaniem akumulatora.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Ja troche z innej beczki, mam w swoim GTi oryginalne radyjko nissanowskie tylko nie mam do niego panela (albo gdzieś leży pod siedzeniami czy gdzieś indziej). Czy jak dokupię panel to będzie ono działało i czy bedzie trzeba coś programować (bo słyszałem, że te panele mają jakiś tam swój kod czy coś i może panel z radiem z innych aut nie chcieć działać)?

Link to comment
Share on other sites

Guest volnaris
Ja troche z innej beczki, mam w swoim GTi oryginalne radyjko nissanowskie tylko nie mam do niego panela (albo gdzieś leży pod siedzeniami czy gdzieś indziej). Czy jak dokupię panel to będzie ono działało i czy bedzie trzeba coś programować (bo słyszałem, że te panele mają jakiś tam swój kod czy coś i może panel z radiem z innych aut nie chcieć działać)?

 

Jesli bedziesz mial problem z panelem do oryginalnego radia, to zglos sie do>>TEGO KOLESIA<<

Od dawna juz obserwuje, ze zwozi tony oryginalnych radyjek.

Link to comment
Share on other sites

To się może przydać:

 

 

Nissan

model auta: wszystkie do 2000

nissan.gif

styk sygnał

1 +12 V zasilanie

2 masa

3 +12 V podtrzymanie

4 podświetlenie

5 ster. ant. automat.

9 głośnik RR+

10 głośnik RR-

11 głośnik RF+

12 głośnik RF-

13 głośnik LF+

14 głośnik LF-

15 głośnik LR+

16 głośnik LR-

 

Ja na podstawie tego i opisu złącza iso radia wszystko opanowałem w parenaście minut (dziesiąt) razem z polutowaniem wszystkiego do kupy.

 

Pozdrawiam, Yankee

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
Guest donaldzik
To się może przydać:

 

 

Nissan

model auta: wszystkie do 2000

Obrazek

styk sygnał

1 +12 V zasilanie

2 masa

3 +12 V podtrzymanie

4 podświetlenie

5 ster. ant. automat.

9 głośnik RR+

10 głośnik RR-

11 głośnik RF+

12 głośnik RF-

13 głośnik LF+

14 głośnik LF-

15 głośnik LR+

16 głośnik LR-

 

Ja na podstawie tego i opisu złącza iso radia wszystko opanowałem w parenaście minut (dziesiąt) razem z polutowaniem wszystkiego do kupy.

 

mam takie pytanie mechanik przy zmianie rozrusznika cos mi namieszal radio sie zakodowalo no i mryga airbag co mozna z tym z robic??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...