TomParis Posted September 4 Share Posted September 4 Witam! Używa ktoś z Was zdalnego blokowania lub odblokowania auta poprzez aplikację nissan connect? Ja mam z tym problem. Komunikat - żądanie nie powiodło się, spróbuj ponownie! Może robię coś źle? Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzycho59 Posted September 4 Share Posted September 4 W sobotę, niedzielę, poniedziałek nie działało ryglowanie zdalne. U mnie działało 3 min po zamknięciu drzwi po odłączeniu prądu na licznik, oświetlenie itd. Po trzech minutach zachowywał się jak opisałeś. Objawy wskazywałyby że to auto szwankuje ale we wtorek nagle zaczęło działać, dziś przed południem dopiero za którąś próbą zaczęło działać i działa bez problemu do teraz. Pierwsze objawy wskazywałyby na auto ale późniejsze zachowanie na aplikację- tylko te trzy minuty.... Oczywiście serwis nie miał elektryka który by to sprawdził a wiedza i kierownictwa i reszty- żenująca... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.