Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Kopci po odpaleniu na niebiesko i nierówna praca silnika przez około 20 sekund na zimnym


benek493
 Share

Recommended Posts

witam ,mam problem z silnikiem w nawarze ,mianowicie po dłuższym postoju auta przy odaleniu puszcza niebieskiego żrącego dyma przy czym silnik nierówno pracuje ,po 20 sekundach przestaje kopcic silnik sie wyrównuje jednak głośno chodzi.Wymieniłem świece wraz z przekaznikiem ,kompresja jest po23 bar.Dzisiaj oddałem wtryski do sprawdzenia i coś tam wychodzi niby na nich ponad skale jedna twierdzą że nie powinno miec to wpływu na to co sie dzieje z samochodem Pytanie do was czy ktos miał podobne objawy ,czy regenerować te wtryski?

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, benek493 napisał:

witam ,mam problem z silnikiem w nawarze ,mianowicie po dłuższym postoju auta przy odaleniu puszcza niebieskiego żrącego dyma przy czym silnik nierówno pracuje ,po 20 sekundach przestaje kopcic silnik sie wyrównuje jednak głośno chodzi.Wymieniłem świece wraz z przekaznikiem ,kompresja jest po23 bar.Dzisiaj oddałem wtryski do sprawdzenia i coś tam wychodzi niby na nich ponad skale jedna twierdzą że nie powinno miec to wpływu na to co sie dzieje z samochodem Pytanie do was czy ktos miał podobne objawy ,czy regenerować te wtryski?

Nic nie piszesz o roczniku, przebiegu... 

Link to comment
Share on other sites

21 godzin temu, Thunder napisał:

Nic nie piszesz o roczniku, przebiegu... 

roczniki 2010 ,2.5 disel 190 km przebieg 90000 km

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, benek493 napisał:

roczniki 2010 ,2.5 disel 190 km przebieg 90000 km

No to jeszcze młody wóz. Skoro zmieniłeś świece na takie same jak były i dalej kuleje, to jeszcze szansa że te wtryski poprawią sytuację, bo rozumiem że dałeś je do regeneracji. Dymi bo nie zapala równocześnie na wszystkie cylindry. A głośno będzie pracował dopóki się nie nagrzeje. Te silniki tak mają gdy jest chłodno. 

Link to comment
Share on other sites

wtryski wróciły ,nie regenerowałęm ich ,okazało sie ze są ok i nie ma sie do czego doczepić ,kolejna sprawa moim zdaniem to uszczelniacze na zaworach.Kolejna sprawa to swiece zarowe ktore wymieniłem łącznie z przekaznikiem ,z 3 starymi miałem problem z odczytaniem ile Volt maja miec ,4 ktos wymienił na ngk 4.5V a po numerze vin wychodzi ze maja byc 7 voltowe .Problem był z doszczelnieniem tych swiec ,po poprawie gwintów w końcu siadły ,brak nieszczelności.

Link to comment
Share on other sites

czy ktos z was wymieniał świece żarowe w takim silniku z tego roku ? na ilu voltowe i z jakiej firmy ?

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...