Guest saki Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 autko ma 180 tysięcy przebiegu, z tym że udokumentowanego i wszystko, zawsze robione w ASO więc chodzi jak burza, a w środku wygląda jakby na folii było jeżdżone. Jest jednak jeden problem: pas kierowcy, który marnie się zwija. Zwijanie idzie strasznie opornie. Czy da się coś z tym zrobić nie naruszając działania cełego ukłądu bezpieczeństwa? Czy jestem skazany na wymianę pasa za ciężkie, właśnie jak ciężkie pieniądze? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest alf Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 naciągnij go, a potem umyj delikatnie - ciepłą woda z łagodnym detergentem( może byc mydło) -szczotką, osusz szmatą i "puść" go dopiero jak wyschnie chyba będziesz musiał poczekać do lata :-). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scyzor Posted December 23, 2005 Share Posted December 23, 2005 naciągnij go, a potem umyj delikatnie - ciepłą woda z łagodnym detergentem( może byc mydło) -szczotką, osusz szmatą i "puść" go dopiero jak wyschniechyba będziesz musiał poczekać do lata :-). A ten magiczny sposób pomoże? Mam to samo z tylnymi pasami, którymi ciągle zapięty jest fotelik mojej córy. Pewnie dlatego, że ciągle jest wyciągnięty... pzd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest saki Posted December 23, 2005 Share Posted December 23, 2005 naciągnij go, a potem umyj delikatnie - ciepłą woda z łagodnym detergentem( może byc mydło) -szczotką, osusz szmatą i "puść" go dopiero jak wyschniechyba będziesz musiał poczekać do lata :-). się pomyśli o jakimś ogrzewanym garażu i w końcu grudnia będzie lato :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted December 23, 2005 Share Posted December 23, 2005 U mnie to samo :-( Co ciekawe jak go dokładnie zwinę to potem dobrze przylega, a jak byle jak to mi majda się podczas jazdy... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest profes Posted December 23, 2005 Share Posted December 23, 2005 a co zrobić z tą opadającą wtyczką pasa? w mikrze miałem sprzączkę, która zatrzymywała ją na poziomie ramienia, sięgałem prawą ręką i moment pas zapięty, a teraz muszę szukac po omacku, wpada ona gdzieś tam między słupek i fotel... :? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vulture30 Posted December 24, 2005 Share Posted December 24, 2005 a co zrobić z tą opadającą wtyczką pasa? w mikrze miałem sprzączkę, która zatrzymywała ją na poziomie ramienia, sięgałem prawą ręką i moment pas zapięty, a teraz muszę szukac po omacku, wpada ona gdzieś tam między słupek i fotel... :? to cos sobie tam dorób bo ja mam takie cos co nie pozwala jest spasc. a co do pasa to tez mi słabo się zwija :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dakall Posted December 26, 2005 Share Posted December 26, 2005 co do sprzączki to wystarczy kupić zatrzask kurtkowy albo taki od spodni zrobić dziurkę w pasie i zacisnąć napewno pomoże co do pasa to proponuję zdiąc boczek ze słupka zdiąć plastikową osłonę zwijacza pasa wychaczyć sprężynę naciągnąć odpowiednio mocno i zachaczyć wszystko poskładać i będzie wpożadku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fiodi Posted December 29, 2005 Share Posted December 29, 2005 Dziurka w pasie... nie powiem, ciekawy pomysł. A nie pomyślałeś na ile ta dziurka zmniejszy jego wytrzymałość? Fiodi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sboard Posted December 30, 2005 Share Posted December 30, 2005 Dziurka odpowiednio zrobiona nie zmniejszy skuteczności pasa, tylko trzeba to tak zrobić, żeby rozchylić włókna nie uszkadzając ich, najlepiej drugą stroną grubej igły. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dakall Posted December 30, 2005 Share Posted December 30, 2005 Dziurka w pasie... nie powiem, ciekawy pomysł. A nie pomyślałeś na ile ta dziurka zmniejszy jego wytrzymałość? Fiodi witam czy ty widziałeś na swoim pasie takie coś co zatrzymuje klamrę przed opadaniem.To coś to taki orgunalny nissanowski klips lub zatrzask - nazywaj to jak chcesz, a pasom to nie zaszkodzi.Zobaczymy co zrobisz jak twój ci odpadnie-pewnie pojedziesz do ASO hehe pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tjank Posted March 12, 2006 Share Posted March 12, 2006 No tak rady są ok , ale czy u kogoś zadziałało pranie i suszenie albo inne cuda. Zaczynają mnie denerwować moje pasy kierowcy. Przez to że się nie zwijają mam już porysowane auto. Przetestował ktoś już jakiś pewny sposób i czy rozebranie pasa i naciągnięcie sprężyny jest rzeczą prostą czy można się na tym przejechać ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
darek101120 Posted March 12, 2006 Share Posted March 12, 2006 Ja tylko dodam ze umnie tez sie kiepsko zwijaja pasy po stronie kierowcy i pasazera bo z tylu chodza miodzio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dakall Posted March 13, 2006 Share Posted March 13, 2006 No tak rady są ok , ale czy u kogoś zadziałało pranie i suszenie albo inne cuda. Zaczynają mnie denerwować moje pasy kierowcy. Przez to że się nie zwijają mam już porysowane auto. Przetestował ktoś już jakiś pewny sposób i czy rozebranie pasa i naciągnięcie sprężyny jest rzeczą prostą czy można się na tym przejechać ???? Witam Zacznij pracę od zdięcia boczków ze słupka .Trochę wiary w siebie [ Dodano: Pon 13 Mar, 2006 ] No tak rady są ok , ale czy u kogoś zadziałało pranie i suszenie albo inne cuda. Zaczynają mnie denerwować moje pasy kierowcy. Przez to że się nie zwijają mam już porysowane auto. Przetestował ktoś już jakiś pewny sposób i czy rozebranie pasa i naciągnięcie sprężyny jest rzeczą prostą czy można się na tym przejechać ???? Czy foto pod nikiem to twoje auto. Mam dojazdówkę R14 4/100 rozmiar śrub do zamiany na R15 na 4/114,3 [ Dodano: Pon 13 Mar, 2006 ] No tak rady są ok , ale czy u kogoś zadziałało pranie i suszenie albo inne cuda. Zaczynają mnie denerwować moje pasy kierowcy. Przez to że się nie zwijają mam już porysowane auto. Przetestował ktoś już jakiś pewny sposób i czy rozebranie pasa i naciągnięcie sprężyny jest rzeczą prostą czy można się na tym przejechać ???? Czy foto pod nikiem to twoje auto. Mam dojazdówkę R14 4/100 rozmiar śrub do zamiany na R15 na 4/114,3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BDomanski Posted March 13, 2006 Share Posted March 13, 2006 dakall, Witam Mam pytanko ile zapłaciłes za instalacje gazową do swojej Almerki?? też chcę założyć do swojego Tino instalacje i zastanawiałem sie właśnie nad BRC. Tylko nie wiem czy założyć normalną instalacje czy sekwencje. B. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dakall Posted March 13, 2006 Share Posted March 13, 2006 dakall, Witam Mam pytanko ile zapłaciłes za instalacje gazową do swojej Almerki?? też chcę założyć do swojego Tino instalacje i zastanawiałem sie właśnie nad BRC. Tylko nie wiem czy założyć normalną instalacje czy sekwencje. B. Witam Mam BRC zakładaną w Bydgoszczy .Moja jest sekfencją i jest ok .Mam zbiornik 42l w kole wchodzi 36 i srednio przejadę 390km chociaż raz udało się 406km. Moim zdaniem jeżeli masz auto nowe to sekwencja wydasz więcej ale za to nie stracisz na mocy i zyskasz na spalaniu.Mój pali w jeździe miejskiej -bez szaleństw -od 8,8 do 9,6l, mój koszt to 3700zł. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tjank Posted March 26, 2006 Share Posted March 26, 2006 No i jak z tymi pasami które słabo się zwijają ???? Czy jest jakiś cudotwórca , który sobie z tym poradził ??? Zaczynam źle spać po nocach bo dręczą mnie porysowane słupki od przyciętych pasów :cry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest grzeniua Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 A ja mam juz konkretniejsze pytanie: czy ktos moze opisac w jaki sposob odslonic napinacz, a tym samym sprezyne, od pasow??? Moze ktos fotke wrzuci pod tytulem "Jak to zdemontowac/co odkrecic" :grin: Szukalem na stronie glownej w "Zrob to sam" ale nic nie znalazlem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.