siwaski Posted January 6 Share Posted January 6 Witam Mam również problem z Nissanem Juke 1.2 dig-t 2015r przebieg 114 tys km. (P0190 - obwód czujnika ciśnienia w rampie paliwa) sporadycznie tez pojawia się + P0420 - uklad katalizatora awaria. Objawy: 1. Auto po zapaleniu rano pracuje przez moment normalnie około 50s i następnie gaśnie zapalam chodzi chwile i gaśnie i to się powtarza kilka razy i dopier po 5 próbie ponownego zapalenia zaczyna normalnie pracować- na tym etapie nie generuje żadnych błędów 2. Jak auto zaczyna juz normalnie pracować to po jakimś czasie Auto łapie błąd P0190 i traci moc dodatkowo na desce zaczyna mrugać system start stop. Co zostało wymienione: 1. czujnik ciśnienia 2. Pompa paliwa w baku 3. świece 4. pompa wysokiego ciśnienia 5. Wyczyszczony został katalizator oraz wymieniona sonda lambda przed katalizatorem Obserwacje: Bład P0190 występuje jak ciśnienie w listwie paliwowej przekroczy wartość 240 bar i wtedy wartość ciśnienia spada do 5,5 bar i nie zmienia się i auto bebloce strzela jakby powietrzem w filtr paliwa. Czy macie może jakiś pomysł co tu jeszcze sprawdzić naprawić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OsobaNN Posted Tuesday at 10:41 AM Share Posted Tuesday at 10:41 AM Jeśli sygnał z czujnika ciśnienie listwy paliwowej pozostaje powyżej 4,5 V lub poniżej 0,2V przec minumum 3 sc to wywala ten błąd. Sprawdzić wiązkę i złącza na zwarcie lub przerwę. Może byc też ,że czujnik padł ( czujnik styk 1 a złacze ECM F222 dla euro6 styk 63 / F147 bez euro 6 czy istnieje ciągłość. P0420 to błąd katalizatora. Najpierw należy weliminować P0190. Jeśli P0420 wróci to najprawdopodobniej kat umarł ( albo wyszedł i go tam nie ma ), ale to trzeba zdiagnozować. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwaski Posted Tuesday at 11:03 AM Author Share Posted Tuesday at 11:03 AM 20 minut temu, OsobaNN napisał: Jeśli sygnał z czujnika ciśnienie listwy paliwowej pozostaje powyżej 4,5 V lub poniżej 0,2V przec minumum 3 sc to wywala ten błąd. Sprawdzić wiązkę i złącza na zwarcie lub przerwę. Może byc też ,że czujnik padł ( czujnik styk 1 a złacze ECM F222 dla euro6 styk 63 / F147 bez euro 6 czy istnieje ciągłość. P0420 to błąd katalizatora. Najpierw należy weliminować P0190. Jeśli P0420 wróci to najprawdopodobniej kat umarł ( albo wyszedł i go tam nie ma ), ale to trzeba zdiagnozować. Dziękuje. Niby czujnik ciśnienia nowy był założony, sprawdzimy wiązkę i dam znać. PS Katalizator jest ok byl sprawdzany i czyszczony. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.