Guest Wodzu101 Posted December 27, 2005 Share Posted December 27, 2005 Witam, jestem posiadaczem wspanialej micry k10 stara ale jara bo rocznik 1985 ale silniczek 1.0 benzyna z 87.Problem z moja mikra jest taki ze od jakiegos czasu w dziwnym zbiegiem okolicznosci i niewiadomo skad wzroslo mi cisnienie na drugim cylindrze cisnienie jest tak duze ze uszkadza mi swiece.Wkladam nowiutka swiece do samochodu zgodnie z katalogiem taka jak zawsze jezdzil samochodzik i przejezdzam okolo 60km i swieca jest do wyrzucenia bo peka w niej izolator i zanika na niej iskra :-(. slyszalem ze cos takiego moze byc przyczyna powstania nagaru w komorze spalania i mam pytanie czy jest mozliwosc pozbycia sie tego nagaru bez rozbierania glowicy?? i drugie pytanko czy ktos wie ile kosztowac moze remoncik takiego silniczka z taka usterka?? Pozdrawiam i czekam na odpowiedz fachowców Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeXaN Posted December 28, 2005 Share Posted December 28, 2005 nie gdybaj tylko podjedz do jakiegos mechanika i niech ci przemierzy cisnienie w cylindrach, a potem dopiero stwierdzisz co i za ile naprawiac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snafu Posted December 29, 2005 Share Posted December 29, 2005 możesz podać dokładne wartości tego ciśnienia :?: nagaru nie usuniesz bez zdejmowania głowicy, ale wątpie że nagar jest przyczyną zwiększonego ciśnienia. Mam jeszcze jedno pytanko czy w twoim autku ubywa oleju lub płynu chłodniczego ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wodzu101 Posted December 31, 2005 Share Posted December 31, 2005 Witam, czynnosci jakie podjelem od ostatniego posta to zalalem cylindry na noc ropa zeby ewentualnie pierscienie puscily i po tym zabiegu pojezdzilem jakies 20 km i pojechalem do mechanika i zmierzylem kompresje i wynik nastepujacy cylinder: I - 12 kG/cm2, II - 11,3 III - 11,5, IV - 11,4. i do tego wymienilem swiece na nowe i przewody wysokiego napiecia i teraz samochod mi pali jak zegarek i ma moc taka jak kiedys ale nadal zrzera straszne ilosci oleju a czy mi nadal bedzie swiece niszczyl to jeszcze niewiem bo za malo przejechalem narazie jest OK ale nadal niewiem co z tym olejem , czy przy takiej kompresji silnik moze w jakis sposob palic olej?? (przy jezdzie okolo 115-120km/h na 5 biegu niewiem jakie obroty , na trasie okolo 200km zjada prawie 0.9 litra oleju a nie mam wyciekow wszystko idzie przez wydech bo kopci troche :-( ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wodzu101 Posted December 31, 2005 Share Posted December 31, 2005 dodam tylko ze taka ilosc oleju spalał mi przed zalaniem tłoków ropą ale niewiem czy nadal tyle bierze , okaże się w praniu :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeXaN Posted December 31, 2005 Share Posted December 31, 2005 cisnienie masz ok, a jakie swiece uzywasz? polecam NGK. co do oleju to noze ci gdzies wycieka? zresztą za branie oleju odpowiada ostatni pierscien tzw. olejowy wiec mozesz miec kompresje dobra a olej bedzie łykac :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wodzu101 Posted December 31, 2005 Share Posted December 31, 2005 wczesniej mialem swiece bosch'a a teraz poszedlem po polskie wyroby czyli kupilem iskry ale w/g katalogu powinienem miec cieplote 55 lecz ze wzgledu na palenie oleju kupilem 65 i przerwe dalem 1mm wczesniej zawsze mialem 1.1mm ,pojezdze troche i zobacze jak teraz bedzie palil olej a jak nadal to chyba gdzies w polowie lutego odkrece glowice i zobacze co z tymi pierscieniami.Z mechanikiem rozmawialem i powiedzial jak stan cylindrow bedzie dobry to wystarczy wymiana tylko samych pierscieni i bedzie to tanim polepszeniem stanu silnika, co o tym sadzisz?? pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wodzu101 Posted December 31, 2005 Share Posted December 31, 2005 a co do wyciekow to mi nie cieknie przynajmniej nie widac kiedys lalo mi sie z miski olejowej ale wymienilem uszczelke i jest OK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snafu Posted January 1, 2006 Share Posted January 1, 2006 no to teraz wiesz skąd masz tyle nagaru :] ale silnik może brać olej nie tylko przez pierścienie, zwróć uwage na stan uszczelniaczy zaworów, one też często przepuszczają :? a wysokie ciśnie mogło być spowodowane właśnie przez olej na tłoku. zmniejszył objętość komory spalania i uszczelnił tłok z cilnindrem coś takiego może nawet zgiąć korbowód lub wyrwać szpilki z głowicy wienc to nie żarty :? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geniula1 Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Dokładnie możliwe że ci poszłą gumowa uszczelka od zaworów i dlatego ci przepuszcza olej lub jest teżtaka możłiwość że masz uszkodzonąmembrane w pompie paliwa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borciuch1964 Posted November 15, 2008 Share Posted November 15, 2008 stary temat jak pieron ale zapytam bo po co dawac nowy. Jak sprawdzic membrane na pompie paliwa w k10 1.0? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geniula1 Posted November 15, 2008 Share Posted November 15, 2008 tylko i wyłacznie rozciąć pompę ale pózniej jej nie złożysz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borciuch1964 Posted November 16, 2008 Share Posted November 16, 2008 ehhh a da sie sprawdzic jakos czy pompa przepuszcza mi olej do benzyny? bo w benzynie nie wyczuwam oleju a jednak jak wlacze na benzyne to smierdzi jak z komarka z za duza iloscia oleju i tak kopci zjawisko sie konczy na gazie. NIe uswiadczy sie dymsku na gazie nidgy nawet jak sie zyluje ani po odpaleniu po nocy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snafu Posted November 16, 2008 Share Posted November 16, 2008 odłącz pompkę wypal benzynę z gaźnika i zalej gaźnika świeżym paliwkiem np grawitacyjnie z butelki jak smród zginie to wiadomo o co come one Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borciuch1964 Posted November 16, 2008 Share Posted November 16, 2008 hm no nawet fajny pomysl a benzyne jak nalac do gaznika? od filtra mu gluchnac czy do wezyka od pompki paliwa?? [ Dodano: Sro 18 Mar, 2009 20:22 ] panowie temat wraca.. pieron mi zjada 1litr oleju na tysiac km :/ dzis mierzylem cisnienie na cylidrach i jest blisko 11,5 czegos tam wiec jest ok. Swiece oblukane sa szare takie jak powinny byc <lpg> nie ma oznak wycieku oleju a znika jak cholera. Cos poduwarzylem jak dwa dni postal nieruszany przez noc mroz -4 druga noc -2 a rano 0 to po odpaleniu pojawil sie niebieski smierdzacy dymek na pare sekund... Co oznacza jakiej tam uszczelniacze na zaworach ale to byl dymek tylko raz w nastepnych dniach cisza....... WIe ktos moze gdzie dostane takie gumki <bez podtekstow > i ile to kosztuje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.