Guest Marcinelli Posted December 27, 2005 Share Posted December 27, 2005 mam problem, silnik 1,6 na gaxniku po rozgrzaniu go do normalnej temp. pracy zaczyna się dławić, szarpać! nawet jak na postoju zwiększę mu obroty do ok. 2 tys to obroty zaczynają mu falować i spadać i powracac na chwile do normalnych, tak jakby mu na chwilę brakowało "tchu", co może być? zimny zbiera się ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted December 28, 2005 Share Posted December 28, 2005 sprawdź czy masz czysty filtr powietrza, jeżeli jest czysty to może byc to spowodowane brudnym gaźnikiem, trzeba by było go rozebrać i wymyć, możesz mieć jakąś nieszczelnoś w kolektorze ssącym lub po prostu trzeba wyregulować gaźnik, a masz sonde i gaźnim jest elektroniczny?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EnDrIu WAWA Posted December 28, 2005 Share Posted December 28, 2005 falujace obroty moga byc przyczyna brudnej przepustnicy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marcinelli Posted December 28, 2005 Share Posted December 28, 2005 gaznik jest już ten eletroniczny z sondą, sondę wymieniałem na nową i to samo! filtry nowe, kable, świece now, nawet kopułka i palec nowe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marcinelli Posted December 28, 2005 Share Posted December 28, 2005 grzebała ktos sam przy gaźniku, wydaje mi się że gaźnik to raczej dokładna sprawa i lepiej samemu nic nie kombinowac zeby nie pogorszyc.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted December 28, 2005 Share Posted December 28, 2005 to jedź do gaźnikowca na regulacje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.