Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

szum wiatru sunny :(


Gość wszok
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie ustąpiło po wymianie bolców w zawiasach drzwi, kupuje sie taki zestaw naprawczy , kosztuje okolo 50 zł. Nagle wszelkie szumy ustały. Zanim zaczniecie łamać drzwi kolanem , sprawdzcie czy przypadkiem zawiasy nie dostały luzów .

 

ten zestaw naprawczy kupiłeś w serwisie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mam te szumienie, ale wydaje mi sie że tam gdzie sie reguluje lusterko w środku jest pusto i jak wypcham czymś tam będzie ok. poza tym w Polsce nie można jeździć szybciej niż 120 :) wiec problemu nie ma !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mam te szumienie, ale wydaje mi sie że tam gdzie sie reguluje lusterko w środku jest pusto i jak wypcham czymś tam będzie ok. poza tym w Polsce nie można jeździć szybciej niż 120 :) wiec problemu nie ma !!

 

ja nie mam takich szumów :D i nie wiem czemu :/ ale w sumie to chyba mnie to nie martwi...

 

P.S. na takich dwóch paskach asfaltu odzielonych pasem zieleni od kolejnych dwóch pasków asfaltu ( w Polsce taka droga została dumnie nazwana "autostaradą") mozna zgodnie z przepisami rozwijac predkość do 130km/h :mikolaj:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może zastosować patent taki jak w nowej Hondzie Legend:

 

AKTYWNA I PASYWNA KONTROLA HAŁASU

 

W Hondzie Legend zastosowano systemy aktywnej i pasywnej kontroli hałasu, aby zapewnić spokojne środowisko podróżowania.

 

AKTYWNE NIWELOWANIE HAŁASU (ANC)

 

Aktywną kontrolę hałasu we wnętrzu Hondy Legend osiągnięto dzięki zastosowaniu systemu aktywnego niwelowania hałasu (ANC), który nieustannie generuje dźwięki o przeciwnej lub odwrotnej fazie. Te właśnie dźwięki aktywnie niwelują dźwięki o odmiennej fazie, sprawiając, że kabina jest miejscem, w którym panuje kojący spokój. System składa się z 2 mikrofonów z aktywną jednostką główną. Mikrofony stale "nasłuchują" niepożądanego hałasu w kabinie pojazdu. Dźwięki te są analizowane i jednostka główna wysyła dźwięki o przeciwnej bądź odwrotnej fazie, aby zniwelować niepożądany hałas.

 

PASYWNA KONTROLA HAŁASU

 

Chociaż w bardziej luksusowych samochodach stosuje się ciężką izolację dźwiękową, w Hondzie Legend, w celu dalszego obniżenia masy wprowadzono w życie koncepcję lekkiego pochłaniacza dźwięku.

 

Materiał ten umieszczono za deską rozdzielczą, na podłodze, dachu, przednich błotnikach i masce, aby pochłaniał dźwięk zanim dotrze on do kabiny Hondy Legend.

 

Ponadto zredukowano szumy powietrza opływającego samochód dzięki ukryciu wycieraczek przedniej szyby i zapewnieniu gładkiej linii opływu wzdłuż bocznych szyb i środkowych słupków.

 

Końcowy element pasywnej kontroli hałasu w Hondzie Legend stanowi tłumik z zaworem sterującym przepływem gazów spalinowych, będący częścią układu wydechowego. Element ten zmniejsza powodowany przez gazy spalinowe hałas pochodzący z rury wydechowej, a jednocześnie zwiększa moc silnika.

 

Źródło: www.honda.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wszystko jedno czy mozna jezdzic w Polsce 120, czy 130 - u mnie lekko szumi juz przy 90km/h, a przy 100km/h juz zaczyna mnie to denerwowac, chociaz wiatr po kabinie jeszcze nie hula :) (i troche wstyd przed pasazerami :oops: ze takie glosne wnetrze samochodu)...

@szopen, ten zestaw naprawczy to jak sie domyslam piec dyszek to na jedne drzwi kosztuje ?? :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale dziwne że ąz u tylu osóbt to sie pojawia, widac jakaś wada fabryczna. u mnie to jest cichy gwizd przy 100 -110 wiec jak śłucham radyjka za bardzo to nie przeszkadza. na początku myślałem że to niedomknięta szyba jest :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drzwi nei pzrzylegaja dobrze do karoserii

ja mam wyrobione zawiasy i w zwiazku z tym drzwi nie dolegaja dobrze , swist juz pojawia sie ponizej 100km/h jak je dociaglem ale trzebabylo walic to znacznie ustalo

ale nowe zawiasy leza tylko trzeba zaozyc :)

wydaje mi ze jesli drzwi idealnie pasuja do nadwozia jesli nie bylo bite itp to jest to juz wada fabryczna drzwi slabo przylegaja cos nie dopracowali tego w koncu to byl poczatek lat 90

cos jest nie tak akurat konstrukcja drzwi+karoseria w nissanie jest inna np jak w astrze gdzie to jest calkiem inaczej rozwiazane

a przy wiekeszych predkosciach rama szyby moze nie dolegac minimalna szparka i bedzie gwizdac trzeba wziasc pod uwage ze polaczenie ramy szyby drzwi z uszczelka z ta zewnetrzna jest podczas jazdy caly czas narazane na bezposrednie zderzenie z powietrzem i minimalna szparka bedzie gwizdac

w astrach czy np mazdach i toyotach jest zupelnie inaczej tam powietrze oplywa karoseria ramki drzwi chowie sie w karoserii

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w Astrze też gwiżdże bardziej niż w Nissanku i nawet bita nie była ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Cieszy" mnie ze nie sam wkur...się na szumy z drzwi - a najgorzej jest przy 200km/h gdy dodatkowo ryczy wydech, radio... a do tedo wieje wiatr z boku :one:

A tak serio to juz doginałe górę drzwi, ale zauważyłem ze w czasie jazdy drzwi maja tendencję do podwiewania przez wiatr i odchodzenia góry na zewnątrz. Wystarczy lekko palcami dociagnąć je na wysokosci łuku drzwi i przestaje. Co zrobić by temu zapobiec... nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie najgorzej jest po stronie pasażera, jak się lekko podciągnęło ramkę drzwi to było cicho i zauważyłem, że przy dużych prędkościach ramka strasznie się rusza :027:

Ostatnio jednak zakupiłem na szrocie uszczelkę do prawych drzwi i jest jakby lepiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj to prawda... jak mocniej wieje to już przy 80-90 km/h zaczyna gwizdać... a co do łańcuszka - mój Sunny ma 173 000 km i też od jakiegoś czasu po uruchomieniu silnika go słychać... w wakacje po dłuższej szybkiej jeździe (130-150 km/h) też było go słychać... za pierwszym razem to mnie to nieźle przestraszyło, ale byłem u mechanika i powiedział, że to norma w tym modelu że można z tym jeździć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

norma:/ przeciez jak go slychac to oznacza ze ociera sie o boczna i gorna prowadnice i wytrze dziury jesli masz auto na wtrysku to ociera sie bezposrednio o glowice az w koncu bedzie dziura w glowicy

ja tak mialem pojechalem na wiosne do wawki i po zajechaniu zaczal rzegotac a pozniej to juz przy odpalaniu zawsze i przy pewnych obrotach

ja wymienilem napinacz na ZUIKO i lancuszek kupilem w serwisie nissana, poszukaj postu wymiana rozrzadu ga1xdx masz tam caly opis i fotki jak ja wymienialem rozrzad gdybys chcial

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...