Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Świątkowe Wałki


Gość pavoolon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ze tak zapytam.

to wy macie po jednej krzywce na 2 zawory?? :shock:

w mojej kazdy zawor ma osobna krzywke

tak dokładnie tak mamy!!

akarczma:

jak masz rozwiazane u siebie smarowanie wałków rozrządu??chodzi jak w serii było???napisz!!!! :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale przy zdietej pokrywie sprawdzaliście czy jest smarowanie tak??to skąd olej "silkał"?? :?:

masz takie magistraki (rurki nad wałkami) które leja olej na każdą krzywke??czy w inny sposób jest to u ciebie rozwiązane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I Tu właśnie jest Ciekawostka...

Silniki SR20 z rolkami nie mają ani górnej prowadnicy łańcucha ani smarowniczków, olej smaruje krzywki po przez natryski znajdujace się w dzwigienkach - bedzie to widać na filmiku ktory zaraz zamieszczę :)

 

Ps. Domontowanie tych elemntó na pewno nie zaszkodzi, będą krzywki bardzo męsko naoliwione.

 

Co do pracy silnika na tych wałkach, to klutura pracy jest prawie całkowice zachowana, na wolnych obrotach występują minimalne (dopuszczalne) wachania obrotów o ok 50 co całkowicie nie ma wpływu na jazdę. Co do jazdy to zupełnei nie czuć słabszego ciągu z dolu, silnik nieco lepiej przyspiesza powyżej 5000obr.min w stosunku do poprzedniej konfuguracji walków, jednak żeby wykorzystać ich potencjał to Akarczma musi natychmaist wywalić w cholere ten peirdzielony mikser od gazu, ktory to psuje cały efekt.

 

Ps. inż. Świątek na pewno innaczej mierzy wali niż producent czyli Nissan, przy czasie otwarcia wydluzonym o prawie 40 stopni to auto wogle na wolnych by nie chodziło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jazda probna zakonczona pelnym sukcesem !!!!

 

mierzylem stoperem, slisko w pierony, ruszylem z 2000 tys obr zeby nie stac w miejscu - czas 7,95. jak na starych walkach mierzylem sie w identycznych warunkac to bylo 8,65

 

w kazdym razie czuc ze auto ma kopa, do 3500 tak samo, od 4000 rosnie przyrost i od 5000 do odcinki z auta zrobil sie niezly kozak 8) jak wskazowka przekracza 5000 to tak jak by sie turbo wlaczalo hehe no i ten odglos, ryk jak auto wyczynowe. wolne obroty lepsze niz myslalem - wskazowka drga ok 1 mm, silnik chodzi rowno

 

tak wiec pelen sukces :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BAjka tak jak u Akarczmy pełny kop od 5000 obr.min ale takie konkretny, ps. jesteś lepszy od jego o 0,5 sek na G-techu do 60mil :)

 

Ps. Teraz aż się prosi zrobić pełen wydech przelocik no i jednak CAI zeby chlodne poweitrze ssał - już nie wspomne o dostrojeniu tego.

 

GREG76 i jego 150 koni schodzi ponizej 7,5 na G-techu więc macie kogo gonić, dodam że u Grega siedzą seryjne walki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie na starych walkach bylo na suchym 7,50 - teraz musi byc ponizej siodemy. dzisiaj mierzylem na sliskim i bylo przy delikatnym ruszeniu 7,95. trzeba sie bedzie w koncu na hamownie udac zeby bylo wiadomo co i jak, ale obstawiam cos kolo 160 kucy hehe. CAI bedzie na bank na wiosne. potem wielkie zbieranie na wydechi strojenie i moze jakas obrobke glowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że nie zrobileś pomiarów na hamowni przed i po modyfikacji, potem nalozyć jedn na drogie i byśmy mieli dokładny obraz tego co się dzieje.

 

NO ale wlasnie o to chodzi, kop powyzej 5000 obr.min i pewno już nie ma zadyczki powyzej 6000 jak to mialo miejsce w seri ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...