Gość maglev Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 no właśnie czy sprawdzenie kodu błędu można sprawdzić za pomocą coobciowego pomysłu na druta przy silniku gaźnikowym??? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 Halu.Nie mozna sprawdzic,w tych samochodach nie ma komputera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 tzn. nie można w ogóle tego sprawdzić? :shock: :shock: :shock: , bo mam chyba winowajcę wysokich obrotów, padła sonda - podaje 0,26 volta a powinna między 0,83-0,92V, mam jednak obawy że to nie tylko to :cry:...a tak w ogóle gdzie można tanio zaciągnąć sondę? pomocyyyy :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 Chwila,chwila.Ty masz rocznik 93,to masz chyba kompa.U mnie nie ma.W zrob to sam masz opisane jak zrobi diagnostyke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolter Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 O ile się dobrze orientuje to w "Zrób to sam" jest opis autodiagnostyki silnika 2.0 przy 1.6 piny są obrucone o 180*czli patrząc na gniazdo w silniku 1.6 piny do zwarcia będą znajdować się u samej góry po prawej stronie pierwszw dwa..Tak mi się wydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 a masz w ogóle kontrolką check engine? bo u mnie nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 a masz w ogóle kontrolką check engine? bo u mnie nie ma nie nie mam check engine, ale już wyczytałem ze gaźnikowe nie miały kompa więc autodiagnostyki sposobem na coobciowego druta nie zrobisz :x (heh jak to zabrzmiało) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hoover Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 No, niestety kompa nie uświadczysz. U siebie też chciałem kiedyś zrobiś autodiagnostykę. W GA16DS jest jednoprzewodowa sonda więc wydatek nie będzie duży - nowa sonda uniwersalna NGK (numer: 1951) to maks. wydatek 220 PLN, Magneti Marelli ( numer: 465016331010) maks. 130 PLN. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 No, niestety kompa nie uświadczysz. U siebie też chciałem kiedyś zrobiś autodiagnostykę. W GA16DS jest jednoprzewodowa sonda więc wydatek nie będzie duży - nowa sonda uniwersalna NGK (numer: 1951) to maks. wydatek 220 PLN, Magneti Marelli ( numer: 465016331010) maks. 130 PLN. Pozdrawiam dzięki Hoover za info w sprawie cen, jestem ci zobowiązany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.