Guest axg Posted January 8, 2006 Share Posted January 8, 2006 Witam, jakie obroty powinna miec P10 2,0D po uruchomieniu ? U mnie po starcie ma ok 700-800. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dandi_X Posted January 8, 2006 Share Posted January 8, 2006 jesli dobrze pamietam, bo nie mam obrotomierza, to jest wszystko ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARTI Posted January 8, 2006 Share Posted January 8, 2006 U mnie to samo 700-800. wszystko OK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest axg Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 Tez mi sie tak wydawalo, ale otworzylem ksiazke AUTO - Nissan Primera .... i tam jest napisane ze ustawia sie jakis "szybkie obroty biegu jalowego " od razu po starcie silnika powinny wynosic 1300 obr. Pokazane sa nawet srubki przy pompie ktorymi trzeba krecic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dandi_X Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 tez kiedys ja otworzylem i nie jestem pewien czy nie bylo tez tam napisane jakie maja byc obroty na wolnym biegu jalowym. ale powtarzam jest wszystko ok. gdyby byly ok 500-600 i calym autem telepalo to wtedy mialbys za niskie, a krecic przy pompie to nie radze, chyba ze lubisz kopcic lub traktor, chyba ze znasz sie na tym. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARTI Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 Dużo zależy od paliwa hehe. Jak dotąd zawsze chodził po odpaleniu tak jak pisałem 700-800 ale od 2 dni mam zalane na FULLL lewej wachy za grosze i jak zawsze było ok, to wczoraj jak wsiadłem do furki w nocy przy około -8 stopni po zapaleniu kulały obroty około 350 400 i całym samochodem telepało nawet po wcisnieciu gazu przerywał wkrecając sie w obroty dopiero po kilkunastu sekundach było dobrze. Ale co sie dziwić jaka jakość taka cena.Ale ciekawi mnie jedno czy te dodatki do ON coś by pomogły wiecie coś o tym?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dandi_X Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 na zimnym moim takze telepie przez kilkanascie sekund i nie pamietam czy to dotyczylo wszystkich primer czy tylko diesli ze od razu po odpaleniu nie jedziemy, nie meczymy go tylko czekamy po odpaleniu od 30sek do minuty i dopiero wtedy jechac. a gazowac to jak sam zauwazylem jak wskaznik temp silnika wejdzie tak na 1/4 swojej wysokosci. paliwo ma znaczenie, a dolewac mozna np mixol, np 100-150ml na 20l zeby za mocno nie dymilo, najlepiej w baniak ropy wlac mixol, wymieszac i tak wlac do baku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest frobek Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 Ja miałem podobnie jak Marti, w poniedziałek przy temp. -14 stopni zapalanie zajęło jakieś 15 sekund kręcenia i po zapaleniu obroty 400. Dolełem takiego uszlachetniacza Extreme ale po południu przy temp. -5 było to samo więc nie pomogło. Zalałem więc do pełna ( 35 litrów) paliwa na Statoli, mają tam coś co się nazywa Arctic Diesel i problem się skończył, zapala od razu i obroty są jak ma być. Podstawa to paliwo i nigdy więcej oszczędności kosztem własnego zdrowia psychicznego. Pozdrawiam Robert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARTI Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 Ogólnie na statoil mają słabą wachę a szczególnie to gaz.Ale fakt jest faktem że jak kupujemy paliwko z lepszych stacji to nie mamy problemów w zime.A ciekawe jak by chodziła primerka na tej marnej ropie ale jak by wymienił świece żarowe bo u mnie są od nowości. A propo kopcenia jeszcze 3-4 lata temu było dobrze ale teraz jak przeciągne go na biegu to patrząc w lusterko wsteczne widze zadyme sprubóje użyć tych preparacików zobacze jak to dalej będzie.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MacKo Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 mam orginalną książkę-instrukcję do W10 i stoi w niej 700/min. na luzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest axg Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 A u mnie po tych mrozach cos sie przestawilo. Oborty po rozgrzaniu silnika wynosza prawie 1000 obr/min, ale ustapil efekt zapalania sie kontrolek na chwile po uruchomieniu samochou o czym pisalem juz wczesniej. Samochod zaczal lepiej jezdzic, szybciej wkreca sie na obroty, jest jak by mocniejszy. Nie wiem czego to zasluga, ostatnio co zrobilem to wymienilem filtr paliwa i do zbiornika dodalem troche denaturatu. Ale po wyjezdzeniu tego paliwa z denaturatem samochod zachowuje sie takze nienagannie. Dziwna sprawa. :? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.