Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

sunny 0-200 @ 17 sek


Gość --Mlody--
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

GRE ma Almere GTI z nieco nowszym SR20DE - na rolkach i jego silnik ma odcinkę na 7100 a czerwone pole zaczyna się od 7000 - zegary ma orginalne.

 

Natomiast młody ma Silnik SR20DET z ECU od SR20DE (dzwignei bez rolek) i kręci mu się motor do 7500obr.min (czerwone pole też od 7500) - zegary ma ze zmienionymi tablicami.

 

Co do wyższego kręcenia twojego silnika a montarzu turbo to polecam napisać osobny temat i nierobić tu offtopa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo to świetna sprawa, wspaniale podnosi i uspokaja charakterystyke mocy. Po obejrzeniu dwóch filmików a konkretnie:

 

a4alma2.MOV

 

DSCN2779.mov

 

mam kilka pytań:

1. na filmiku a4alma2.MOV obrotomierz jest po prawej stronie i czerwone pole zaczyna się od 7 tys obr, a na filmiku DSCN2779.mov obrotomierz jest po lewej stronie i czerwone pole zaczyna się przy 7.5 tys. Inna jest też czcionka i barwa cyferek na wskaźnikach. Zmieniałeś tablice wskaźników, czy zmodyfikowałes same tarcze i przy okazji zamieniłeś miejsce obrotomierza z prędkościomierzem?

2. Wcześniej pisałeś że masz 236 koni @ 0.5 bara, a teraz że 236 koni @ 0.55. W jakim celu podniosłeś cisnienie na turbosprężarce i czemu nie wpłynęło to na zmianę mocy maksymalnej?

3. Ile Twój silnik miał w serii a ile po poszczególnych modyfikacjach i jak się to przekładało na osiągi?

4. Czy zmieniałeś skrzynię biegów między tymi filmikami?

5. Czy wg Ciebie w seryjnym silniku SR20DE takim jak u mnie lepiej jest podnieść moc do np 180 KM nie podnosząc odcięcia (7 tys) za pomoca turbosprężarki czy np samych wałków, wydechu, dolotu itp.

 

 

1. Tarcze zmienialem i projekt z logo `nismo` i gtR byl robiony na zamowienie . Tak wogole to rozmawiamy o 2 roznych samochodach, czyli SUNNY i Almerze , a one maja zupelnie inne zegary.

2. Cisnienie doladowania jest caly czas takie samo, roznica wynikala z dokladnosci podawanych cyfr, tzn wczesniej do `dziesiatych` a teraz dokladnie podalem co do `setnych` . W zasadzie roznica pomiedzy 0.5 a 0.55 jest zadna wrecz nieodczuwalna, tymbardziej ze same warunki atmosferyczne podnosza badz zmniejszaja wartosc ladunku podawaniej w jednostce powietrza, czyli w duzy mroz samochod idzie znacznie lepiej a wskaznik doladowania wchodzi na delikatnie ponad 0.6 bara. Sam z siebie, bez recznego zwiekszania cisnienia.

3. Seria byla w specyfikacji 2.0 16V , 155 w serii (silnik z primery GT) po paru dorbnych przerobkach, jak na wolnossace 2.0 jechal rewelacyjnie, prawie jak Samiego ;) Osiagi po modyfikacjach jesli chodzi o odczucia z jazdy - astronomiczne, co do danych w sek no to do 100 km/h ponad sekunde lepiej (bylo 6.XX ) , a na 400 w zasadzie nie wiem.

4. Skrzynie mam z primery wiec jest dluzsza niz w almerze grze, widze ze nie skumales ze to filmiki z 2 roznych samochodow ;)

5.W Twoim przypadku lepiej pobawic sie w walki i strojenie smt6 , jakis luzniejszy aczkolwiek nie wiele glosniejszy wydech i brnac pod 180KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78

dzięki za odpowiedzi. Zawsze myślałem że jak jest 0.55 i się zaokrągla topodaje się w górę a nie po prostu odcina 5 ;) co do 4 - wiem czyje to filmiki, źle sformułowałem pytanie powinienem zadać je nieco inaczej: kto z was zmieniał skrzynię, czyli jaka jest róznica w skrzyniach między tymi dwoma fimikami. Ps myślałem że sunny i almera mają te same wskaźniki :) tak to jest jak się pisze 2 posty naraz musze sie bardziej koncentrować na tym co piszę bo nieraz jak przeczytam swój post to widze takie kwiatki że głowa boli :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślałem że sunny i almera mają te same wskaźniki :)

Niestety nawet Sunny N14 '91 i Sunny N14 '94 maja inne zegary. W '93 zmienil sie predkosciomierz z linki (obr z lewej) na elektrycznie sterowany (z prawej) i stad zmiana miejsc (chyba po to zeby latwiej odroznic). W Sunny GTI do konca produkcji byl na linke, a w Almerze GTI z tego co pamietam juz na impuls elektryczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...