Guest egon Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 jak w temacie http://mx-3.neostrada.pl/100nx/tuning_rakieta.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 NIezły niezły... Kolektor wydechowy dlugi jak choelra i do tego taka bycza turbina - ale to musi mieć laga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrozu Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 Już go kiedyś widziałem w necie, ale nie ukrywam,że super potwór. 2.0 Turbo+Podtlenek może sporo namieszać szczególnie w takim małym autku i z 1000KM pod maską. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest WOJTUSMAXIMUS02 Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 to co podmacha dzemie :wink: to robi wrazenie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 hmmm ciemnosc widze, trzeba bedzie wrocic do tematu jak bede na chacie bo w pracy gowno widac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s900 Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 Zgadzam sie fajne ale wyglad i wykonanie dosc spartanskie nawet jak na autko tylko na tor ale ta moc wynagradza reszte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 luzik kurna ponad 1000 zrebakow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 o Kurczaki teraz dopiero zaówarzyłem że ta nysa nie ma Intercoolera hmmm :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrozu Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 o Kurczaki teraz dopiero zaówarzyłem że ta nysa nie ma Intercoolera hmmm :roll: Myślisz,że stawiałby zbyt duży opór zasysanemu powietrzu i więcej by się na nim straciło niż zyskało czy poprostu nie zmieścił się?? W fajnym miejscu ma chłodnice... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 Coś mi się wydaje że u niego za chlodzenie dodatkowego powietrza odpowaida Nitro i do tego wtrsyk wydo do kolektora ssacego (to czerwone z niebieskimi przewodzikami po lewej od koelktora) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrozu Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 A myślisz,że natrysk wody na denko tłoka też ma żeby obniżyć temperatuje tłoków i komory spalania, bo coś mi się wydaje,ze ta chłodnica to na niewiele się zdaje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrozu Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 A myślisz,że natrysk wody na denko tłoka też ma żeby obniżyć temperatuje tłoków i komory spalania, bo coś mi się wydaje,ze ta chłodnica to na niewiele się zdaje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 masz namyśli natrysk oleju na denka tloka... tak to jest po to żeby obnizyć temperature tloków, przy duzych doladowaniach nie rzadko przekracza ona 1200*c - tem gazów wylotowych u GRE przy 0,8 bara doladowania często dochodzi do 950*C więc cieplutko w Alberta Audi S2 o mocy ok 600KM temperatura ta chwilami przekraczała 1200*C :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s900 Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 No to mala prywatna huta pod maska :!: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Piotrek84r Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 luzik kurna ponad 1000 zrebakow Źrebaków??? To są ogiery, stary! Połowa tego by mi wystarczyła 8) w zupełności. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 masz namyśli natrysk oleju na denka tloka... tak to jest po to żeby obnizyć temperature tloków, przy duzych doladowaniach nie rzadko przekracza ona 1200*c - tem gazów wylotowych u GRE przy 0,8 bara doladowania często dochodzi do 950*C więc cieplutko w Alberta Audi S2 o mocy ok 600KM temperatura ta chwilami przekraczała 1200*C :shock: przekracza u mnie 950 stopni jak jade na pełnym ogniu od 1ki do konca 5ki , [przy predkości 240+km/h wiec nie za często tak sie jezdzi :roll: ,z tego co ja pamietam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Znalazłem pare cennych informacji co do tego 100NX: A oto link do stronki która przeprowadza tego typu modyfikacje: http://www.f2uning.com/pages/9/index.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.