Guest soltysik Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 Podczas odkręcania wlewu paliwa w moim gaźnikowym N14 1.4 zawsze słychać było charakterystyczny syk świadczący o panującym w baku nadciśnieniu co bodajże jest jak najbardziej pozytywnym objawem sprawnego układu paliwowego. Ostatnio jednak to zniknęło i na stacji przy odkręcaniu nie słychać tego syknięcia. Co może być tego powodem i czy świadczy to o jakieś awarii? pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LEMUR Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 ??? moze czegos nie wiem, ale wlasnie im mniej sssyk tym lepiej bo jest lepsze ODPOWIETRZENIE ukladu. Brak prawidlowego odpowietrzania moze byc zrodlem niezlego buum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bonzo Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 syczy nie syczy najważniejsze ze gablota pali i jezdzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 A nie jest to przypadkiem zwiazane z temperatura otoczenia? Z fizyki bylem cienias ale chyba jak jest cieplej to troszke inaczej gazy sie sprezaja (rozprezaja) to wynik temperatury otoczenia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest raveland Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 A nie jest to przypadkiem zwiazane z temperatura otoczenia? Z fizyki bylem cienias ale chyba jak jest cieplej to troszke inaczej gazy sie sprezaja (rozprezaja) to wynik temperatury otoczenia. w zimie sie nie spotkalem z takim zjawiskiem u sibei ale w lecie w upalne dni zdaza mi sie podobna sytuacja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NaAx Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 Brak syku zaobserwowałem gdy tankowałem a w zbiorniku bylo jeszcze troche paliwa. Im wiecej go było tym mniejszy syk. Dokladnie u mnie jest tak samo. Sam temat byl juz walkowany na forum, sporo tu bylo roznych opini: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...sa&start=45 Ponoc jak sie odetka ten otworek co jest pod korkiem to "problem" cisnienia znika bo cisnienie wynika wlasnie z jego zatkania. Jak jest naprawde to sam nie wiem bo jeszcze tego u siebie nie probowalem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 jesli syczy przy otwieraniu to albo system odpowietrzania jest zapchany badz EVAP* nie dziala prawidlowo. EVAP - systam pochalaniajacy opary benzyny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest halski Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 Tak powracając do tematu, U mnie zawsze przy tankowaniu słychać że w baku jest podciśnienie. Wszyscy moi znajomi mówią że nie powinno tak być, i teraz nie wiem czy mam zmienić korek wlewu paliwa czy szukać gdzieś indziej? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest halski Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 Ok jak zrobi mi bum to zgłoszę się do Ciebie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smeru Posted October 23, 2007 Share Posted October 23, 2007 Ja też słyszę taki dźwięk jak podczas otwierania czegoś z podciśnieniem. W żadnym innym aucie się z tym nie spotkałem, ale nie przejmuję się tym skoro i wy tak macie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
And482 Posted October 23, 2007 Share Posted October 23, 2007 Ja pozostawiam niedokrecony korek i problemu nie ma :diabel: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest halski Posted October 23, 2007 Share Posted October 23, 2007 Ja pozostawiam niedokrecony korek i problemu nie ma :diabel: Jest to jakiś pomysł :027: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.