szopen Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 mam pytanko - zakuwając dól silnika wystarczy poprzestać na kutych korbowodach czy przydalby się również kuty wal korbowy. A może wiecie od czego pasuje? ( 200sx , SR20DET) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 zaloz korbe od VQ30. powinien wytrzymac spokojnie 1000 kucykow :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 zaloz korbe od VQ30. powinien wytrzymac spokojnie 1000 kucykow :wink: cos mi się wydaje że ta korba do sr20 będzie za duża......., ale być może się myle nie znam vq30 :roll: a silnik do jakiej mocy ma wytrzymać?? do 300HP wał może zostac seryjny, jeżeli silnik jest uturbiony to warto wymienić tłoki, korby,panewki, tłoki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 W silnikach SR20 fabrycznie jest zamontowany kuty wał korbowy (Nissan Primera, Wyd. Auto, strona 15) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 W silnikach SR20 fabrycznie jest zamontowany kuty wał korbowy (Nissan Primera, Wyd. Auto, strona 15) tego nie wiedziałem :oops: i jest on taki sam jak w sr20det?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 W silnikach SR20 fabrycznie jest zamontowany kuty wał korbowy (Nissan Primera, Wyd. Auto, strona 15) tego nie wiedziałem :oops: hehehehe dobre Kosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 ale qwa śmieszne....... ale tak serio to ktos wie czy on jest taki sam jak w sr20det?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopen Opublikowano 14 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 no wlasnie, czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi czy waly we wszystkich sr20 są identyczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 zaloz korbe od VQ30. powinien wytrzymac spokojnie 1000 kucykow :wink: cos mi się wydaje że ta korba do sr20 będzie za duża......., ale być może się myle nie znam vq30 :roll: a silnik do jakiej mocy ma wytrzymać?? do 300HP wał może zostac seryjny, jeżeli silnik jest uturbiony to warto wymienić tłoki, korby,panewki, tłoki sa kolesie w klubie co laduja po 400 koni na fabrycznych "wnetrznosciach" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 no wlasnie, czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi czy waly we wszystkich sr20 są identyczne? Seryjny walk korbowy i panewki wedłóg danych zaa oceanu wytrzymują moce do ok 600-650KM. Wytrzymałość korb i tłoków przy seryjnym SR20DE po dołożeniu doladowania wscyluje ok 430-450km. Jezeli planujesz zeczywiscie osiągać moze rzedy 400 Km i więcej to warto zakupić w pierwszej kolejności Kute tloki np. CP Pistons - mają niewielkie w sotusnku do JE Pistons (tez kute) luzy montarzowe. Co do korb to nie ma to jak najpopularniejsze EAGLe w komplecie ze śrobami ARP. Do tego dolożyć śroby głowicowe tez ARP i jakąś dobrą uszczlke pod głowe i można się wtedy mowić o niezniszczalnym silniku - prawdziwym pancerniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 Aha jak ktoś się bawi w kosmiczne moce i zarazem powiększa pojemnosć silnika to stosuje się Waly JWT, TODA i paru innych firm pojoemność wraz z nowymi tlokami o średnicy 87 rosnie do 2148, w ciekawych projektach w ktorych stosowano taki zastawik uzyskiwane moce wachaly się od 550 do 1200KM - niezle jak na pojemność niecale 2,2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopen Opublikowano 15 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Dzieki coobcio za wyczerpującą odpowiedz. Mój kolega napalil sie na 300 KM z 2,0 pojemności a więc dól chyba zostanie seryjny. Ewentualnie wrzuci kute korbowody typu "H" to tak na wypadek gdyby za chwile 300 koni bylo mu za malo . Tuning to straszna choroba :wink: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Dzieki coobcio za wyczerpującą odpowiedz. Mój kolega napalil sie na 300 KM z 2,0 pojemności a więc dól chyba zostanie seryjny. Ewentualnie wrzuci kute korbowody typu "H" to tak na wypadek gdyby za chwile 300 koni bylo mu za malo . Tuning to straszna choroba :wink: pozdrawiam polecam zakuć ten silnik, nie wierzyłbym do końca tym informacją co podał Kuba...decyzja nalezy do ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krrizz Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Dzieki coobcio za wyczerpującą odpowiedz. Mój kolega napalil sie na 300 KM z 2,0 pojemności a więc dól chyba zostanie seryjny. Ewentualnie wrzuci kute korbowody typu "H" to tak na wypadek gdyby za chwile 300 koni bylo mu za malo . Tuning to straszna choroba :wink: pozdrawiam polecam zakuć ten silnik, nie wierzyłbym do końca tym informacją co podał Kuba...decyzja nalezy do ciebie a wedlug ciebie ile kucy poleci na serii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Dzieki coobcio za wyczerpującą odpowiedz. Mój kolega napalil sie na 300 KM z 2,0 pojemności a więc dól chyba zostanie seryjny. Ewentualnie wrzuci kute korbowody typu "H" to tak na wypadek gdyby za chwile 300 koni bylo mu za malo . Tuning to straszna choroba :wink: pozdrawiam polecam zakuć ten silnik, nie wierzyłbym do końca tym informacją co podał Kuba...decyzja nalezy do ciebie a wedlug ciebie ile kucy poleci na serii na pewno nie 300!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krrizz Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Dzieki coobcio za wyczerpującą odpowiedz. Mój kolega napalil sie na 300 KM z 2,0 pojemności a więc dól chyba zostanie seryjny. Ewentualnie wrzuci kute korbowody typu "H" to tak na wypadek gdyby za chwile 300 koni bylo mu za malo . Tuning to straszna choroba :wink: pozdrawiam polecam zakuć ten silnik, nie wierzyłbym do końca tym informacją co podał Kuba...decyzja nalezy do ciebie a wedlug ciebie ile kucy poleci na serii na pewno nie 300!! no to ile?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Dzieki coobcio za wyczerpującą odpowiedz. Mój kolega napalil sie na 300 KM z 2,0 pojemności a więc dól chyba zostanie seryjny. Ewentualnie wrzuci kute korbowody typu "H" to tak na wypadek gdyby za chwile 300 koni bylo mu za malo . Tuning to straszna choroba :wink: pozdrawiam polecam zakuć ten silnik, nie wierzyłbym do końca tym informacją co podał Kuba...decyzja nalezy do ciebie a wedlug ciebie ile kucy poleci na serii na pewno nie 300!! no to ile?? JA POLECAM 100 KONI Z LITRA Z serii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krrizz Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Dzieki coobcio za wyczerpującą odpowiedz. Mój kolega napalil sie na 300 KM z 2,0 pojemności a więc dól chyba zostanie seryjny. Ewentualnie wrzuci kute korbowody typu "H" to tak na wypadek gdyby za chwile 300 koni bylo mu za malo . Tuning to straszna choroba :wink: pozdrawiam polecam zakuć ten silnik, nie wierzyłbym do końca tym informacją co podał Kuba...decyzja nalezy do ciebie a wedlug ciebie ile kucy poleci na serii na pewno nie 300!! no to ile?? JA POLECAM 100 KONI Z LITRA Z serii nawet przy naszych GTi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 tez bym wiecej nie pchal niz 100 z litra. stwierdzenie "wytrzymuje 300hp" do mnie nie trafia bo jest bardzo plynne i zmienia sie w jednostce czasu dla mnie "wytrzymuje"=bezstresowa eksploatacja a nie 1 czy 2 wyscigi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 tak, nawet przy naszych niesamowitych GTi 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Hehe ja u SIebei chce zrobić 300KM bez zmiany nieczego w silniku, zastanawiam się tylko czy go nie odprężyć ale znalalzem kilka fajnych wykresów uzalerzniających, temperature w dolocie, stopnień spręzania i dołądowanie wedłóg nich wychodzi żę przy moim dopręzonym motoze bezpieczna granica doładowania to 11-12PSI (ok,0,85Bara) na nowej trubinie przy takim doładowaniu powininem osiągnąć własnie te 300KM... Co będzie zobaczymy Ps. rozjerzeć się po necie i szukać, ja znalazłem mase infomracji na temat że seryjny motor SR20DE daje rade do 400KM (nawet bez odpręzania) jeden przykłąd: "If you are looking to reaplace your front tires every other week, here is a good ~400HP Setup, this is the limit of the stock bottom end:" zaczerpnięty z tej stronki: http://www.nissanforums.com/showthread.php?t=4361&page=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 :shock: 400hp z dwóch litrów to byłby silnik na pare wyścigów,przeciążenia na wale korbowym,byłyby ogromne, na pewno odbiłoby się to na trwałości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 :shock: 400hp z dwóch litrów to byłby silnik na pare wyścigów,przeciążenia na wale korbowym,byłyby ogromne, na pewno odbiłoby się to na trwałości To jest oczywiste mowa tu o wytrzymalości elmentów... chodzi o to ze do tej mocy jeszcze CI wal czy panewke nie pęknie, nie rozwali tloka itd... Wiadomo że tak wyzylowany motor niezalerznie od zastosowanych elmentów (tytan czy kute aluminów, stal Chromolibnednowa) trwałość będą miał bardzo bardzo podobną - niską. Panewki, pierśnienie fest dostają po d*pie, elmenty wyzej wymienione ulegną uszkodzeniu przy wyzszych przeciązeniach... Co do jazdy z taką mocą to nie trzeba go non stop piłować - wtedy można nim jeździć i jeździć ponadto do jazdy na codzień nie trzba odrazu dmuchać 2 bary tylko np 0.8 bar i obciązenie jakie będzie odzdziaływało na te elemnty będzie "niedewastujące" [ Dodano: Nie 18 Lut, 2007 12:34 ] Proszę tutaj masz projekt SR20DE co ma 915KM i wał korbowy pozostał seryjny - jedynie go wypolerowano... http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=24750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 (edytowane) Aha jak ktoś się bawi w kosmiczne moce i zarazem powiększa pojemnosć silnika to stosuje się Waly JWT, TODA i paru innych firm pojoemność wraz z nowymi tlokami o średnicy 87 rosnie do 2148, w ciekawych projektach w ktorych stosowano taki zastawik uzyskiwane moce wachaly się od 550 do 1200KM - niezle jak na pojemność niecale 2,2 człowieku co Ty masz z matematyki na tłokach 87 sr20 ma pojemność 2044ccm 87/2=43,5 stąd 43,5 do kwadratu = 1892,25 * pi czyli 3,14 =5941,665 razy skok 86 dla SR20 i razy 4 cylindry daje =2043932,8 mm sześciennych czyli zamieniając na cm i zaokrąglając daje 2044cm sześciennego więc jakie prawie 2,2 litra????? Edytowane 21 Października 2010 przez CZAJNIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 hehe to było pisane dobre 4ry lata temu... Nie raz pakowałem tłoki z 300ZX N/A do wolnossaków o średnicy 87mm i właśnie pojemność rosła do ok 2045ccm i stopień sprężania rósł do 11:1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.