Guest GRZYBU Posted January 16, 2006 Share Posted January 16, 2006 Witam kolegów! Chciałem zapytać jak wygląda sprawa zagaźnikowanej P10??? Ciekawy project ..... jak tam sytuacja?? Jakieś dokładniejsze dane, pomiary!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavoolon Posted January 16, 2006 Share Posted January 16, 2006 w najblizszy piatek bedzie chwila prawdy na hamowni, z tego co wiem to przedmuchy zlikwidowane, ale o szczegolach niech sie juz Lukas wypowie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GRZYBU Posted January 16, 2006 Share Posted January 16, 2006 ...bardzo jestem ciekawy....swoją drogą czekam na włąściciela autka...chętnie zadałbym kilka pytań... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted January 16, 2006 Share Posted January 16, 2006 witaj GRZYBU ZOSTAŁY ZLIKWIDOWANE NIESZCZELNOŚCI KOLEKTORA SSĄCEGO//WYMIENIŁEM KILKA USZCZELEK//WYMIENIŁEM TEŻ PIERŚCIENIE ZA KOLEKTOREM WYDECHOWYM,I TERAZ WALI MI WYDECH O SANKI SILNIKA [TRZEBA DOSPAWAĆ NOWE MOCOWANIE POŚRODKU WYDECHU]OGÓLNIE PROJEKT W DALSZYM CIĄGU W TOKU,BRAKUJE PORZĄDNEGO CAIa ORAZ KONKRETNEJ REGULACJI Z WYMIANĄ DYSZ PALIWOWYCH ORAZ POWIETRZNYCH-podobno trzeba to wyliczyć pod konkretny silnik A NAJWIĘKSZY PROBLEM TO BRAK KASY NA ZAKOŃCZENIE TYCH PRAC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GRZYBU Posted January 17, 2006 Share Posted January 17, 2006 wiem coś o tym......właśnie sam pracuję nad takim projektem...silnik Oplowski plus dwa podwójne gaźniki WEBER 40 DCOE. Mam pytanko dotyczące Twojej jednostki....-jak rozwiązałeś sprawę zapłonu, co nim steruje??? Jak wygląda układ paliwowy?? ...myślę że będę mógł Ci pomóc z układem dolotowym....trza się spotkać... a to moje ślicznotki.... :wink: http://img29.imageshack.us/my.php?image=zdjcie0333zv.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GRZYBU Posted January 17, 2006 Share Posted January 17, 2006 mam jeszcze jedno pytanko...dlaczego na swoich gaźnikach nie masz żadnych trąbek???!!! Z tego co wiem efektywnośc pracy gaźników bez nich jest sporo mniejsza... :?: :!: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted January 17, 2006 Share Posted January 17, 2006 witaj,widze że masz niemal identyczne gaźniki jak ja[nawet części zamienne są takie same]/piękne te weberki...ale do rzeczy,zapłonem steruje komputer który został po monowtrysku,nie ustawiałem go,jakoś sam sobie reguluje zakres pracy. druga sprwa to nie mam trąbek bo nie ma na nie wogóle miejsca-mój kolektor ssący jest od strony przedziału pasażerskiego,co zawęża strasznie dopływ powietrza-stąd też potrzebny mi odpowiedni CAI który pewnie dostarczy więcej powietrza ps,czy będziesz w piątek z nami na hamowni?może tam pogadamy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted January 17, 2006 Share Posted January 17, 2006 a układ paliwowy-filtr od nissana seryjny,pompa paliwa 5cio barowa od merca 124,zbiornik paliwa od 126p,na 20litrów benzynki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 17, 2006 Share Posted January 17, 2006 Z puszką zbiorczą na gazniki to będzie rzeźba, w czwartek postaram sięto ogarnąć narazie - puszka z papieru bedzie potem się zrobi to samo ale z aluminoum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GRZYBU Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 a w układzie paliwowym masz jakiś regulator ciśnienia (na jakim ciśnieniu pracują gaźniki), jakiś odpływ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Jest wrzucony trujnik przed wejsciem do gazników - ciśnienie paliwa wynosi ok 0,4 bary z tego co mi waidomo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.