Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Różnice, Almera do 97 i po 97 ?


vulture30
 Share

Recommended Posts

Czym sie rózną te dwa samochody?

chodzi mi czy bedą pasowały częsci z Almery SRi `98 do Almery GX `97

 

a konkretnie:

zderzak przedni, kierunkowskazy, reflektor????

Link to comment
Share on other sites

Guest mariooo

zasadnicze różnice to:

<97 - prędkosciomierz analogowy >97 cyfrowy

<97 - inna atrapa chłodnicy (cala lakierowana i bez "kratki") >97 z kratką

<97 inne światla z tyłu

 

zderzak pasowal bedzie napewno - rózniły się tylko wyglądem, ale jestem przekonany, że punkty mocowania pozostały bez zmian

Link to comment
Share on other sites

zasadnicze różnice to:

<97 - prędkosciomierz analogowy >97 cyfrowy

<97 - inna atrapa chłodnicy (cala lakierowana i bez "kratki") >97 z kratką

<97 inne światla z tyłu

 

zderzak pasowal bedzie napewno - rózniły się tylko wyglądem, ale jestem przekonany, że punkty mocowania pozostały bez zmian

 

mam n15 97... predkosciomierz jest cyfrowy (jesli miales na mysli to ze bez linki). atrapa chlodnicy tez jest cala lakierowana ;]

po 97 zmienily sie swiatla z przodu i z tylu, grill na ten kratkowy i chyba jeszcze tapicerke jasna zaczeli montowac zamiast ciemnej :)

Link to comment
Share on other sites

po 97 zmienily sie swiatla z przodu i z tylu

 

według tego sklepu reflektory zmieniły sie dopiero po `99

http://lampysamochodowe.abc24.pl/default.a...nr_str=2&r=

 

jutro jeszcze skocze do dealera. zeby potwierdzic to co napisał mariooo. mam nadzieje ze sie bedą tam orientowac ;)

Link to comment
Share on other sites

w 97 Almerka przeszla lifting i mozna spotkac wersje z 97 przed i po lifcie !

 

a ze zmian to po lifcie zminily sie:

- lampy przod - z takich "matowych" zrobili bardziej "przezroczyste" i z biala obramowka a w 99 ta obramowka zostala zmieniona na czarna (i ta mi sie najbardziej podoba :wink: )

- tylne lampy zmieniono na bardziej wypukle i o troche innym ksztalcie

- atrapa z przodu

- zderzak z przodu zmienil sie tylko wizualnie (zaczepy sa te same)

- dodano trzeci zaglowek na tylnej kanapie

- kierownica jest ciut inna (inne wymiary poduszki)

- zmiana koluru tapicerki

- zegary z czarnych zrobily sie szare a kilometry ("przejechane") sa teraz pokazywane na wyswietlaczu cyfrowym

- antena radiowa ze slupka przedniego zostala przeniesiona na tyl dachu

 

z wizualnych spraw to chyba wszystko

 

a konkretnie:

zderzak przedni, kierunkowskazy, reflektor????

zderzak bierz

kierunki tez

reflektor - niestety (albo stety :wink: ) musisz wziac dwa

Link to comment
Share on other sites

A mozna zamontowac lampy od almery po lifcie do wersji z 96r??

 

Oczywiscie !!

I jakbym tylko mial nadmiar gotowki to bym zamienil. Po malym bum tyl juz wymienilem a na przod nie chce czekac (jesli chodzi o bum) i jak tylko bede mial troche kaski to podmienie

Link to comment
Share on other sites

a ze zmian to po lifcie zminily sie:

[...]

- antena radiowa ze slupka przedniego zostala przeniesiona na tyl dachu

Z wszystkim sie zgadzam tylko nie z ta antena. Mam rocznik 98 i jest nad slupkem.

Chyba ze lifting to osobny temat przy hatchbackach a osobny przy sedanach...

 

Pozdrawiam,

Link to comment
Share on other sites

jak wymieniać lampy to ważne żeby były oryginalne, ja kupiłem Depo (Korea czy cuś) i się zawiodłem : nie świeciły poprawnie, a po pół roku rozsypały się.

 

a o używane w dobrym stanie jest ciężko (wszędzie mieli tylko lewą stronę) no i jak są to kosztują trochę...

Link to comment
Share on other sites

Z wszystkim sie zgadzam tylko nie z ta antena. Mam rocznik 98 i jest nad slupkem.

Chyba ze lifting to osobny temat przy hatchbackach a osobny przy sedanach...

 

Pozdrawiam,

 

Hmmm moze rzeczywiscie tylko sedany zostaly z antena w slupku :roll:

Na to nie zwrocilem uwagi ale to chyba nie az tak wazne :wink:

Link to comment
Share on other sites

W sprawie inforamcji dzwonił takze to salonów nissana w Katowicach.

W motorondzie, pogadałem sobie z gosćiem, oreintował sie nawet nieźle, troche mi sprawe rozjasnił. choć nie wszytkiego był pewien.

 

Dla potwierdzenia zadzwoniłę jeszcze do Nissan Sobczyk.

ta rozmowe zacytuje: :)

DZwonie do serwisu i części zamiennych:

Dryn Dryn....

-Dzięndobry bla bla bla...

- dobry, czy orientuje sie pan czy niektóre częsci z Almery `98 pasują do `97?

-Nie

 

 

 

 

no konkretna obsługa widze :D

Link to comment
Share on other sites

ale nie pasuja czy nie orientuje sie ? :lol::lol::lol::lol:

sie nieorientuje :P

Link to comment
Share on other sites

to moze powinnismy szukac pracy w serwisach Nissana...

wiemy wiecej :lol:

 

bo jestesmy fanami marki :P a nie przypadkowymi ludzmi wrzuconymi na stanowisko... widac nawet do serwisowania trzeba miec powolanie :) tylko kto z klubu pracuje w aso... ciekawe :D

Link to comment
Share on other sites

w 97 Almerka przeszla lifting i mozna spotkac wersje z 97 przed i po lifcie !

 

a ze zmian to po lifcie zminily sie:

- lampy przod - z takich "matowych" zrobili bardziej "przezroczyste" i z biala obramowka a w 99 ta obramowka zostala zmieniona na czarna (i ta mi sie najbardziej podoba :wink: )

- antena radiowa ze slupka przedniego zostala przeniesiona na tyl dachu

 

z wizualnych spraw to chyba wszystko

 

Ktoś mi wytłumaczy o co chodzi z tymi lampami? tzn z tą czarną obramówką?? ja mam końcówkę produkcji z 99r rejestracja 2000 i nic takiego nie widzę :) a tak wogóle to antena w almie chyba nigdy nie była z tyłu na dachu:)

Link to comment
Share on other sites

Ktoś mi wytłumaczy o co chodzi z tymi lampami? tzn z tą czarną obramówką?? ja mam końcówkę produkcji z 99r rejestracja 2000 i nic takiego nie widzę :) a tak wogóle to antena w almie chyba nigdy nie była z tyłu na dachu:)

 

tu masz http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C714456

Link to comment
Share on other sites

no to mój też tak ma :) ładny ten czerwony tylko coś za bardzo się świeci :) jak lakier to orginał to warto brać :)

Link to comment
Share on other sites

w 97 Almerka przeszla lifting i mozna spotkac wersje z 97 przed i po lifcie !

 

a ze zmian to po lifcie zminily sie:

- lampy przod - z takich "matowych" zrobili bardziej "przezroczyste" i z biala obramowka a w 99 ta obramowka zostala zmieniona na czarna (i ta mi sie najbardziej podoba :wink: )

- tylne lampy zmieniono na bardziej wypukle i o troche innym ksztalcie

- atrapa z przodu

- zderzak z przodu zmienil sie tylko wizualnie (zaczepy sa te same)

- dodano trzeci zaglowek na tylnej kanapie

- kierownica jest ciut inna (inne wymiary poduszki)

- zmiana koluru tapicerki

- zegary z czarnych zrobily sie szare a kilometry ("przejechane") sa teraz pokazywane na wyswietlaczu cyfrowym

- antena radiowa ze slupka przedniego zostala przeniesiona na tyl dachu

 

z wizualnych spraw to chyba wszystko

Inne sa takze :

- obramowanie tablicy rejestracyjnej na tylnej klapie.

- slupek boczny w wersji 3D jest po lifcie czarny (przed liftem jest w kolorze nadwozia)

- przednie kierunkowskazy tez sie troche roznia

:wink:

Link to comment
Share on other sites

a tak wogóle to antena w almie chyba nigdy nie była z tyłu na dachu:)

 

 

hmmmm troche kiepskie zdjecie ale jak sie dobrze przyjzec to widac antene na dachu.

To Alma mojego kumpla z 99 roku, wersja GX

w114m.jpg

 

 

jesli chodzi o lampy przednie to niestety nie mam zdjecia ale jak tylko bede u kolesia to zrobie bo akurat mial bita Almerke z przodu i ma dwie rozne

Link to comment
Share on other sites

a tak wogóle to antena w almie chyba nigdy nie była z tyłu na dachu:)

 

jak patrzyłem bo hatchbackach z `98 to wszytkie prawie wszytkie maja antene na dachu z tyłu :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...