Guest DrKawik Posted January 21, 2006 Share Posted January 21, 2006 Mam Nissanka Sunny 1,6 slx z napędem 4x4 niedowiary chyba jedyny taki w polsce. Powiem tak w zimie jezdzi sie jak terenówa, albo jak WRC, zestalony napęd daje możliwość wchodzenia w zakret bokiem. Na trasie 180 km/h z gorki pociagnie. Pali jakieś 12 l. LPG w mieście i 8,5 l. LPG na trasie z 4 osobami na pokładzie. Przy -10 st. C zapala na gazie (genialne) bo to jest gaźnik nie wtrysk więc nie ma się co martwić o pompkę bo jej nie ma. Wymiana oleju to 60 zł z olejem filtrem i kosztem wymiany chyba tylko w maluchu taniej - oleju niec nie bierze. Amortyzatory wymieniłem z tyłu na firmy NK 170zł za sztukę - wiem w sklepie chcą 450 zł. Wymieniłem tez tarcze hamulcowe i klocki z tyłu 230 zł. Z tyłu mam tarcze bo samochód jest z ABS. Mam full elektrykę w samochodzie, autoalarm, centralny zamek. Godne uwagi jest ogrzewanie w tym nissanku mimo mrozów nie można go włączać na full bo można się ugotować. Cieszy mnie jedno - jak jest górka oblodzona to bez łańcuchów wyjade a inni stoją i się dziwią, a że mam parking przed blokiem pod górke ciągle nieodśnieżony to mam go tylko dla siebie bo nikt inny się nie odważy wjechać, ci co wjechali stają tam już od tygodnia. Brak tylko fotek ale już niedługo :twisted: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted January 21, 2006 Share Posted January 21, 2006 Hehe.. Gratulacje 4x4 super sprawa. powiedz gdzieś go dostał, sprowadziłeś czy kupiłeś w Polsce? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skull Posted January 21, 2006 Share Posted January 21, 2006 no no żeby tak moj Y10 miał 4x4 to byłby samochod ideał gratuluje autka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest --Mlody-- Posted January 21, 2006 Share Posted January 21, 2006 ja od paru dni jezdze subaru impreza , wiec naprawde twierdze ze 4x4 to jest po prostu ideal do latania w zime. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest indygox Posted January 21, 2006 Share Posted January 21, 2006 witam Tarnowianina :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bastek Posted January 21, 2006 Share Posted January 21, 2006 Witamy serdecznie i czekamy na fotki! Jakie to nadwozie? Jakbyś chciał sprzedawać, to pisz do mnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmdelphi Posted January 21, 2006 Share Posted January 21, 2006 witam Tarnowianina :-) Ja również i gratuluje autka Pozdrawiam Michał Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mushroom Posted January 21, 2006 Share Posted January 21, 2006 Spoko auto, idealne na zimę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sami Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 no to teraz tylko swap na SR20DE i mamy GTiR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 Pierwsze słysze o czymś takim ale opcja bardzo mi się podoba Jakby wpadł w moje ręce to ahh :> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavoolon Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 ten samochod az sie prosi o nowe serducho SR20DET :twisted: :twisted: :twisted: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EnDrIu WAWA Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 ten samochod az sie prosi o nowe serducho SR20DET :twisted: :twisted: :twisted:ciekawe czy naped by wytrzymal...czy to te same podzespoly co w GtiR. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest --Mlody-- Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 na 100 % nie sa to te same podzespoly . Piasty sa inne , czyli polosie mniejsze i wogole. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 seryjne nissany 4x4 mają bardzo delikatne napędy (P10, N14). Więc delikatnie należy podchodzić do tego napędziku w 1,6 i wydaje mi się że mowy nie ma żeby przypasować do niego SR20DE - chyba że kabinować z obudową skrzyni biegów... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavoolon Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 no to lipa, myslalem ze da rade zrobic z tego tylnonapedowke z 2.0T pod macha 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Nie da rady... te sunaczki wystepuja tylko w ogchudzonych wersjach silnikowych ze wzgladu na slabosc elementow przenoszenia napedu oraz skrzyni... silniki do GA16... innego tam nie wsawisz.. chyba ze GA14 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cerber Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Coś kolego krecisz i to niemiłośiernie :wink: Koszt wymiany oleju wraz z filtrami 60 zł, chyba cie bozia pokara za takie gadanie. Nawet olej orlenu kosztuje więcej a to kit jakich mało. A po drugie Przy odpalaniu auta zgazowanego na zimnym silniku nie chodzi wcale o to że niszczy się pompa paliwa tylko chodzi o oszczędzanie uszczelek na reduktorze. Więc gratuluje odpalania przy obecnie panujących temperaturach samochodu z gazu, zobaczymy jak długo pojezdzisz. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cerber Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 A i jeszcze odnośnie amortyzatorów Tak badziewny towar firmy NK tyle normalnie kosztuje - 170 zł Popatrz na allegro, a te 450 to chyba jakiś żyd chciał cie mocno naciągnąć Pozdrawiam ponownie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest motaba Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 musze cię rozczarować kolego bo ja mam takiego samego nissaka (poszukaj na forum a znajdziesz mnie napewno) 1,6 gaźnik z napędem stałym na cztery koła (dodam że sedan) z jednym się z tobą zgodzę: nie ma górki na którą by nie wyjechał, a ograniczeniem jesty niestety niskie podwozie choć jest wyższe niż w zwykłym Suniaku (przynajmniej u mnie ) wiem co pisze bo mieszkam za jajebi..tej górze i jeszcze nie zdażyło ni się żebym nie wyjechał do chatki. Zastanawia mnie tylko to twoje spalanie, bo mnie w trasie pali od 11 do 12 litrów a w miescie to nie wiem bo nie sprawdzałem, tu ponownie stwierdze że wiem co piszę bo przejechałem już nim 35 tys. i całay czs spalanie się nie zmieniło choć na poczatku myślałem że coś jest nie tak i że to jednak za dużo (benzyny w trasie 10 l.) ale potem po długich poszukiwaniach w internecie i w serwisach dowiedziałem się że tak ma palić (wkońcu to tylko gaźnik) i gdzie kupiłeś takie amory ,Ja za swoje dałem 450 za sztukę tył i 300 za przód oczywiście za sztukę (MONROE tak to się chyba pisze ale wiecie o co chodzi) i jeszcze jedno gdzie wyciągłeś 180 km/h bo ja max wyciągłem 160 km/h (obwodnica tarnowska, autostrada A4) ale ograniczam się do 110 bo jednak przy takich prędkościach dyfer trochę się tłucze a nie chciał bym pogubić jakiś części po drodze (coś za coś - albo szybkość albo brak problemów np. w zimie) Rzuć jakieś fotki na forum lub na maila mojego ( motaba@op.pl ) słyszałem że były dwie wersje napędów (u mnie jest wzmocnione zawieszenie -ponoć-) jak uda mi się na tym mrozie zrobić fotkę to rzucę je , jeśli ktoś jest oczywiście zinteresowany by zobaczyć nissanowski napęd a tak na marginesie mieszkam niedaleko Tarnowa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Nie bede noc mowil ale ktos kogos kiedys prosil o zdjecia suniaka 4x4... ten ktos czeka do dzisiaj... ten ktos to ja... motaba... doczekam sie tych fotek? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest motaba Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 o kurcze wydawało mi się że ci je przesłałem ale skoro nie to jutro to zrobię (poprzednie wykasowałem z kompa musze zrobić nowe) do jutra (wieczór) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bastek Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 To ja też poproszę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest motaba Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 ZNALAZŁEM mam kilka fotk podwozia mojego Suniaka 4x4 nie są zbyt dobrej jakości ale są wkrótce wrzucę lepsze fotki oto linki http://i10.photobucket.com/albums/a111/mot...issan/Napd4.jpg http://i10.photobucket.com/albums/a111/mot...issan/Napd3.jpg http://i10.photobucket.com/albums/a111/mot...issan/Napd2.jpg http://i10.photobucket.com/albums/a111/mot...issan/Napd1.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Chłopaki nie kluccie się. Jeden z was ma 1,6 na ganizczku a drogi na wielopunkcie - wersja na wielopunkcie pali mniej i pojedzie szybciej, prosote Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cerber Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Coobcio nikt tu się nie kłuci, przynajmniej mi się tak wydaje. Poprostu koleś lekko przesadza tym zachwytem nad swoim autem, ale to jeszcze nic bo najgorsze że pisze pierdoły odnośnie kosztów eksploatacyjnych. Silnik jak sam napisał ma gaźnikowy więc pali sporo a koszty wymiany oleju są takie same jak w każdym innym GA16DS lub DE. Sam olej to około 180 PLN, a nie 60 razem z filtrem. O mocy i prekości maksymalnej wersj DS się nie wypowiem bo uważam że przekraczanie 150 km/h samochodem 15 letnim duże ryzyko w razie jakiś problemów na trasie. Jednak przychyle się że 180 km/h to lekka przesada (tym bardziej że jest zgazowany) bo wiadomo nie od dziś że samochody z napędem 4x4 osiągają niższe predkości max a 180 przy silniku gaźnikowym to chyba z dużej górki. Myśle że koleś pisał tyle ile ma wiedzy czyli coś mało o czym świadczy odpalanie na gazie zimnego silnika. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.