Guest fox_tychy Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Ello wszystkim mam taki delikatny problem :roll: znalazłem na allegro ciekawostke dotyczącą zabezpieczenia lakieru 8) i chciałbym zasięgnąć Waszej opini na ten temat oto link http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=82774154 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vulture30 Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 "Przepraszamy - przedmiot nie został znaleziony. Wyszukaj przedmiot lub przejdź do strony głównej" 8) o co chodiz z tym "Polskim prawem" i rokiem produkcji Twojej Micry? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fox_tychy Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Według naszego prawa rok produkcji to rok w ktorym autko zostało złożone w polsce w 96 po sprowadzeniu z Belgii a tak naprawde to bylo wyprodukowane w 92 a cio do linka to jush poprawiłem i działa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vulture30 Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 850,00 zł za sztukę :shock: :shock: :shock: :shock: chocby to był 8 cud świata to bym tego nie kupił Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
t0masz Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Jeśli z twojej Micry zronia za 850 zł takie bmw to warto jesli nie to zawsze mozesz im nie zaplacic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fox_tychy Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 850,00 zł za sztukę :shock: :shock: :shock: :shock: chocby to był 8 cud świata to bym tego nie kupił Morze i tak ale jak sie ma sentyment do swojej rakiety :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest michalll Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 ta ich strona to tylko sam index. jest menu, ktore prowadzi do nikąd.... podejrzane. moj nissan ma 11 lat i po umyciu blyszczy jak nowy, i to bez zadnego diamondbrita, po prostu trzeba umiec obchodzic sie z samochodem i lakierem i to wystarczy. (oczywiscie wosk jak najbardziej wskazany.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cerber Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 EE tam u mnie można wejść na podstrony i są nawet 2 nyski przed i po. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest michalll Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 to widac u mnie cos sie chrzani. tak czy inaczej zadbany samochod po nawoskowaniu blyszczy rownie ladnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mariusz Szwałkiewicz Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 Witam. Był kiedyś program na TVNTurbo na temat tego procesu odnowy i ochrony lakieru. Proces jest długotrwały i pracochłonny. Pokazywali najpierw mycie na trzy różne sposoby, potem polerowanie, nakładanie powłoki suszenie i polerowanie. Jeśli rzeczywiście każdemu robią tak jak przed kamerami to kwota jaką sobie krzyczą jest usprawiedliwiona. Inna sprawa że trzeba kochać swoje autko ponad miarę żeby wywalić taką kasę ( a potem jakas gnida ci zrobi grawerkę gwoździem bo się za bardzo błyszczy). Ale jak zwykle " wybór pozostawiamy Państwu" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fox_tychy Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 Dzięki ja osobiście tego programu niewidziałem :? ale coraz bardziej mi sie to podoba 8) myslałem że Wszyscy jednogłośnie bedą przeciwko a tu miłe zaskoczenie ale posłucham jeszcze opini innych Nismaniaków :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cornholio78 Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 wypoleruj lakier maszyną i porządna pastą i też na długo wystarczy. Jak już kolega wcześniej wspomniał porządne mycie połączone z woskowaniem co jakis czas pozwoli utrzymać błysk uzyskany przez polerowanie. Zaoszczędzone pieniądze lepiej wydaj na porządne oleje itp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EnDrIu WAWA Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 jak kupilem Nissana to byl rozowy a nie czerwony, lakier byl odbarwiony od slonca i wogole sie nie blyszczal, stosowalem zawsze po myciu paste Tempo i teraz lakier wyglada jakby byl nowy i kolor wreszcie jest czerwony, polecam jest to tansza metoda i IMHO rownie skuteczna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawcior Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 Ja w zime bore mycie i woskowanie, a lato woskuje sam pasta Shella-naprawde super efekt wystarczy raz na 2-3 miesiace nawoskować i lakier jak nówka,żadnego polerowania. Oczywiscie myjnia tylko reczna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szymeq Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 Z tymi różnymi pastami to bym był ostrożny. Wszystkie pasty są ścierne i się może wkrótce okazać, że po roku częstego używania w szczególności na rantach dotrzecie do podkładu lakieru :twisted: Pasta owszem dobra sprawa raz można, jednak później lepiej jakieś mleczko polerskie- doczytać się dobrze czy nie ma właściwości ścierających. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawcior Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 Niee, na puszce jest wyraznie napisane,że ta pasta ma własciwości wyłącznie konserwujące :twisted: . Ściernej to uzywałem raz, chyba Tempo się nazywała, do usuniecia drobnych rys. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Dobry wosk po myciu to podstawa. Ja woskuję maszynkę po każdym myciu. Masa roboty ale ten efekt. A jak jest zmatowiony to pasta TEMPO i jazda. Wyjdzie tanio a i efekt będzie bardzo dobry jak sie postarasz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AdrianBC Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 Ja również polecam wosk Shell Wax Paste, troszkę gęsty jest i cieżko go się nakłada ale po wypolerowaniu ręcznie szmateczką(mi to zajmuje ok 3godzin na całe auto) lakier bardzo ładnie się błyszczy :one: Magazyn "Motor" w którymś numerze nawet testował ten wosk, polegało to na tym, że zabezpieczoną woskiem maske samochodową umieszczano na 24h w komorze korozyjnej(solna kąpiel). Sam się kierowałem tym artykułem przy wyborze wosku dla mojego auta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest danstan Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 Witam Dla zainteresowanych zabezpieczaniem lakieru i nie tylko proponuję taką stronkę: http://www.ochronalakieru.pl/ Pozdrawiam życząc przyjemnej lektury. :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomciuu Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 A ja z takimi pytaniami. Zakupiłem pastę Tempo (K2) i mam zamiar na wiosnę odpicować sobie bryczkę. 1) normalnym woskiem smarowałem sobie również szyby, woda ładnie w krople się zbija i spływa z pędem powietrza, a i brud się nie przykleja - czy pastą Tempo mogę to samo zrobić? 2) czy po zrobieniu autka tą pastą trzeba dodatkowo nakładać jeszcze wosk, albo jakieś mleczko? słyszałem dwie wersje: że pasta jest z woskiem i nie trzeba, i że pasta jest ścierna i trzeba nawoskować potem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pit-er Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Ad.1 Pasta jest nieco tłusta, ale ponieważ wysycha do stanu białego osadu i trzeba ją spolerować, a jest również ścierna, więc na szyby się nie nadaje. Ad.2 Mleczko z pewnością nie. Co do wosku: na pewno nie zaszkodzi, a może pomóc - zależy od jego jakości. Tym bardziej, że po zastosowaniu polerowania maszynowego może pozostać rysunek "poobróbkowy". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomciuu Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Polerowania maszynowego nie planuję. Wszystko ręcznie, ewentualnie może uda się skombinować taką ręczną polerkę, trzymaną oburącz. A ten wosk, co nim szyby smarowałem, też wysychał do białości po natarciu i był ścierny - lekko ścierny. W Nissanie woskowałem szyby nawet woskiem kolorowym. No cóż, wypastuję autko, a potem najwyżej kupię jakiś zwykły wosk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.