Guest Misiek_okecie Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Witam szanownych klubowiczow. Sluchajcie chcialbym kupic micre lub sunny n13, takie male, starawe. Chcialbym do tego wrzucic jakis mocny silnik, ew przerobic stare (ale z micry 1.2 nie wyciagne zbyt duzo) Chodzi o to zebym kupil tanio autko i sukcesywnie miesaic po miesiacu dokladal kucykow. CO myslicie? Jakie silniki wejda w w/w jezdzidelka itd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 zapytaj Bombla. on ma n13 i chyba ciagle mysli o szczepie na cos wiekszego pod maske. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 powiedz jeszcze ile chcesz kasy na to przeznaczyć...., najlepszym silnikiem nie wątpliwie jest SR20, ale nie wiem czy w mikrusku silnik też jest poprzecznie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PMW Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 ...moze jakas artystyczna impresja w stylu Nagata San czyli nismo z silnikiem toyoty lub odwrotnie www.exvitermini.com :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest duce Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 powiedz jeszcze ile chcesz kasy na to przeznaczyć...., najlepszym silnikiem nie wątpliwie jest SR20, ale nie wiem czy w mikrusku silnik też jest poprzecznie Poprzecznie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 No to SR20 by dało rade wrzucić, ale widze że kolega Bombel w tym temacie jest najbardziej zorientowany co do swapu w tym kierunku, lecz moim zdaniem silniki CA18DET to raczej padaczka w porównaniu z SR20, teraz trzeba by rozważyc czy przy swapie na SR20 będzie o wiele więcej kombinacji niż w przypadku CA18DET, a może kupić N13gti z CA18DE i go uturbić ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 No to SR20 by dało rade wrzucić, ale widze że kolega Bombel w tym temacie jest najbardziej zorientowany co do swapu w tym kierunku, lecz moim zdaniem silniki CA18DET to raczej padaczka w porównaniu z SR20, teraz trzeba by rozważyc czy przy swapie na SR20 będzie o wiele więcej kombinacji niż w przypadku CA18DET, a może kupić N13gti z CA18DE i go uturbić ?? CZY JA WIEM CZY taka padaczka, ostatnio z Tomei-a widziałem wiesci ze seryjny wał wytrzymuje 500 koni:O:O: :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 GRE!!!!!!! a co mi ostatnio pisałeś na gg o S13 i CA18DET!!!!.........????????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 a może kupić N13gti z CA18DE i go uturbić ?? to jest chyba najlepsze rozwiazanie. jakis czas temu stal taki na allegro za smieszne pieniadze i sie sam zastanawialem nad taka zabawa. wydmuszke z tego zrobic zaloszyc suszarke i na cwiare postawic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 sorry :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 GRE!!!!!!! a co mi ostatnio pisałeś na gg o S13 i CA18DET!!!!.........????????? SAM SIE DOWIEDZIAŁEM OSTATNIO...SPRAWDZAJĄC INFO CO CI PRZEKAZAŁEM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Misiek_okecie Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 Ok, cena saniacza n13 lub mikruska starego to ok 2tys. zł. Ile kosztuje ten wspanialy silniczek sr20? Chce wylozyc jakies 2500na samo auto jezdzace i miesiac po miesiacu dokladac kucy. Ale wolalbym zaczac te dokladanie od czegos a nie od 1.2 albo 1.7 diesel ( sorry Szymeq ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 kolega ma do sprzedania n14 gti za jakies 3000. lekka buda, na starcie masz sr20de w 140 koniach. fajna podstawa do dlubania zarowno n/a jak i turbo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.