Guest figur Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 chyba padła mi pompa wodna. w związku z tym mam pytanie czy jakiś pomp trzeba unikać a czy któreś są godne polecenia. ceny chodzą od około 100 (JC). czekam na rady pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Tylko nie JC Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piomal Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Tylko nie JC Pompa wody??? A dlaczego nie JC? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest figur Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 wiadomo, że JC ma kiepskie rozrządy, wachacze itp. a pompy wodne? dosyć proste urządzenie. może ktos z klubowiczów jeździ na takiej pompie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lespaul Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 ja jeżdzę od około 2 lat, z JC, ale produkcja Japan, oni tylko pudełkują Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarkk Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 Jeżdżę na pompie wody z JC i narazie jest OK (przejechane jakieś 3kkm) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest banshior Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 Hmm.. ja się tylko wypowiem, że mogę polecić pompy SIL (nr do Primery to podajze PA685) - cena w detalu to jakieś 180 zł - ja mogę załatwić za 135 ( o ile jest na stanie w mojej hurtowni). Kilka ich sprzedałem - co prawda nie do Nissanów... Ale może warto sprawdzić w Intercarsie - na podlądzie w cenniku mają dla tego numeru cenę 76 zł - wyprzedaż jakaś czy co? Niestety nie mam podglądu na stan... :/ A z JC to produkcja Japan czy Chiny? Bo fakt - oni tylko pudełkują, ale czy na pewno z Japonii? Pytam z ciekawości... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lespaul Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 na pompie było wytłoczone made in japan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hermol Posted March 18, 2006 Share Posted March 18, 2006 mi sie wydaje ze wszystko sygnowane JC to chiny korea itp, np u mnie w czestochowie, to sprzedawcy mowia ze dana czesc koreanska albo japonska [ Dodano: 18 Mar 2006, 16:50 ] natomiast dzis kupilem w Jamborze, pompe do sunny n14 ga1x czyli rowniez do primery firmy Aisin powiedzial ze japonska pod kodem kreskowym pisze made in japan cena 136zl wraz z kompletem uszczelek natomiast w firmie edpol ceny jak na stronie www ich (www.edpol.pl) SKF 176zl powiedzieli ze to szwedzka firma ale pisalo made in italy i bez uszczelek , DOLZ za 220zl !!! wloska, w sklepiku z czesciami do aut to samo za 170zl, oraz graf za ok 120zl podobno najwiekszy syf, w edpolu w zadnej nie mieli uszczelek do nich do kompletu oczywiscie poza uszczelkami poszedl jeszcze silikonn na pompie bylo wyzlobienie na polaczeniu w miejsce ktorego ma wejsc wlasnie silikon(stara pompa pisze nissan made in japan Visiln czy cos takiego)i to chyba orginal do bloku zostal uzyty niebieski silikon natomiast laczka wyjscia na kolektor czarny silikon i wlansie mnie to zastanawia czemu tak i czy to bylo orginalna, aha i polecam plyn do chodnic oparty na glikolu blok silnika po odkreceniu pompy oraz pompa zero zanieczyszczen kamienia itd czysciutko jak sie pytalem kiedys to chyba ok 100zl JC by kosztowala wymiana przeszla bezbolesnie lacznie 2h , a objaw byl taki ze od jakiegos czasu dolewalem plynu po trochu, wyjazd do wawy ok 220km, w wawie uslyszalem stukanie, na poczatku padlo podejrzenie na zawory albo lancuch stukot nasilal sie albo slabl albo wogole zanikal nasila na niskich obrotach i ch jakis czas przestawal na moment diagnoza: lancuchy napiete jak niewiem co zero luzu kolka prowadnice napinacze OK chyba ktos juz robil w nim rozrzad(240tys pokazuje a kto wie czy nie 340tys km )) ) no albo oryginal walki zawory ok nie mialo co stukac poniewzz bylem u znajomego serwisanta najpierw subaru obecnie mitschubischi i to on przy tym grzebal stwierdzil ze to pompa stukocze, potwierdzilismy to poprzez przystawienie do ucha czegos ala srubokret calego stalowego no ewidentnie wyczuwalne wibracje, oraz bylo widac zarzucone od paska jakby pozostalsci po kropelkach rzuconych przez krecace sie kolko paska klinowego, podczas powrotu do czwy wsyslo jakis conajmniej 1cm na zbior wyrown(100-140km/h 5 osob na pokladzie, do rana ubyl prawie caly plyn ze zbiorniczka) aha po wymanie wskazowka od temp osiaga swoj pollapjakis 1 mm mniej od pozycji wczesnejszej ktora to byla 1mm od dokladnie polowy skali wskaznika teraz tylko niech uklad dojdzie do siebie i sprawdzic czy ubywa plyn, mam nadzieje ze nie jesli tak to uszczeleczka pod glowica (( ale koszta i robory .... wrrrr(uszczelki,planowanie, robota, nic tylko od razu zrobic poerting kolektorow i glowicy, dolot dotarytu liniami zarysowaniami prostopadle do glowicy(zeby mieszanka sie zawirowywala), wylot na "lustro" a reszta dla fachmanow pozdr [ Dodano: 19 Mar 2006, 21:16 ] poprawka - w dolocie rownolegle w stosunku do glowicy zarysowania(zatarcia) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.