Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

GA16DE + turbo = Dzieło Sztuki :)


Coobcio
 Share

Recommended Posts

wszystko pieknie.....bardo przyjemnie to wyglad :)

ale nigdy niezrozumiem turbienia 1,6 :(

rozumiem ze to dla przyjemnosci wylcznie..bo w klasie nie ma szans

Link to comment
Share on other sites

Auto nie powstalo z myślą o żadnych wyścigach - tylko po to zeby dawać więcej frajdy właścicielowi - to tak samo jak u mnie nie mam żadnych szans na zawodach a jednak będe sobei startować żeby sprawdzić co przyniosły moje mody :D

Link to comment
Share on other sites

dokładnie, tak samo i ja robie mody żeby mieć satysfakcje i radość z jazdy a nie żeby mieć najmocniejsze auto w Polsce :)

a odnośnie projektu to bardzo ładnie wykonany, najbardziej mi się podoba że jest mało spawów w orurowaniu, a jak są to bardzo ładne, a tak na marginesie 10psi to ile barów

Link to comment
Share on other sites

10 podzielić na 14,5 daje nam 0,68 bara :)

Rewelacyjna moc jak na takie doładowanie - napewno jest ono bezpeiczne dla GA16DE ale ciekawe co by bylo jakby mu bara zapodać :D

Link to comment
Share on other sites

Chłopaki zjedzcie na ziemie...

Fakt ze nie mogę sie w 100% opeirać tylko na wiedzy z netu (USA głownie) ale wydaje mi się ze przy dobrym Ic 1 Bar jest jak najbardizej znosnym doaldowaniem dla calkowicie seryjnego SR20DE nie wiem jak w przypadku GA16De...

 

GRE sam zresztą wiesz ze smigaleś na 1 Barze i to w takich warunkach że kazdy inny silnik nie wytrzymal by 5ciu miunut pracy a mialeś:

- dopręzony motor

- zaplony nie pocowane i stuk jak cholera

- niedolane - ubogo tek że powinno dziury w tlokach wypalić po 30 sekundach

- juz nie wspomne o niewlsciwych swicach zaplonowych

- Trubina malutka ktora przy jednym barze doladowania dawala kosmiczne cisnienia na kolektorze wydechowym

 

I To jezdzilo jezdzilo i z tego co wiem nie oszczedzałeś motoru, taka HONDA poweidzmy silnik K20A w takich warunkach wytrzymał by moze minute no moze 80sekund pracy zanim by się stopił !!

Link to comment
Share on other sites

ale w koncu sie wysrało i kasa poszła sie pierd....! a wiadomo ze zaden z nas nie ma takiej kasy zeby robic to od początku(mimo tego że każdemu życze zapasowego skutego silnika nw garazu)!!!

KUBA NASZE SILNIKI SĄ WYTRZYMAŁE ALE NIE NIESMIERTELNE, A SZKODA :P

Link to comment
Share on other sites

GRE sam zresztą wiesz ze smigaleś na 1 Barze i to w takich warunkach że kazdy inny silnik nie wytrzymal by 5ciu miunut pracy

coobcio..nioeprzeceniaj tak silnikow nismo :P

acord vtec '04 dostal od nas 0,9 i niesmigal 5 min....:P

corolla 1,4 tez dostala 0,8 i jej to niebolalo....

niemowiac o mitsu eclipse ktore kochaja miec w doladowaniu jedynke z przodu :D

Link to comment
Share on other sites

niestety niebylaa hamowana na tym doladowaniu...

na 0,5-0,6 na czym jezdzi ma 150 konikow....(seria 75)

ps: niestety slabe czasy kreci na 1/4.......bo........

 

 

.....ma zabudowe audio wazaca prawie 300kg :lol: :lol:

 

 

ps2: mozna ja skreslic z przykladu...ona byla odprezana...

Link to comment
Share on other sites

acord vtec '04 dostal od nas 0,9 - dla mnie wyczyn i mowi samo za siebei dobry motor :D

Link to comment
Share on other sites

niestety niebylaa hamowana na tym doladowaniu...

na 0,5-0,6 na czym jezdzi ma 150 konikow....(seria 75)

ps: niestety slabe czasy kreci na 1/4.......bo........

 

 

.....ma zabudowe audio wazaca prawie 300kg :lol: :lol:

 

 

ps2: mozna ja skreslic z przykladu...ona byla odprezana...

 

znow bede sie czepial detali ale corolla 1.4 75 KM :?: ktory to model :?:

czy moze przypadkiem troche zanizona moc :roll:

Link to comment
Share on other sites

Guest cornholio78

przecież cały czas gadka była o silnikach z dołożoną turbosprężarka ale bez dodatkowych modyfikacji w bloku i głowicy, to po co wtrącać te w których oryginalny został sam blok. Własnie, corolla 75 konna to jakas nieteges :?

Link to comment
Share on other sites

Guest cornholio78

ta corolla ma nieco więcej modów mechaniki niz samo dołożenie sprężarki

 

"MODEL: Toyota Corolla

SILNIK: 1.4 16v N/A (oznaczenie kodowe 4EFE)

 

Modyfikacje

 

Silnik w trakcie prac

Remont silnika, utwardzone, kulowane korbowody, tloki JE Piston, kompresja 8.8:1, obróbka głowicy, turbosprężarka Garret GT25 polerowana, rozwiercona.

Układ dolotowy

Polerowany układ dolotow ze stali kwasoodpornej, bov by Properr, intercooler PXS, rozwiercona przepustnica.

Układ wydechowy

Kolektor wydechowy PXS, 2,5” układ wydechowy ze stali kwasoodpornej,tłumik przelotowy.

Układ wtryskowy

Pompa Walbro 190, wtryski 350ccm. "

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...