Coobcio Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 Wizualnie i technicznie bardzo ciekawy projekt uturbienenia GA16DE, silnik całkowita serja bez odpręzania itd... osiągnieto z niego ok 200KM na silniku - piknie. Prosze oto materjał: http://www.nissanperformancemag.com/november02/project200sx/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavoolon Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 100% przyrostu bez odprezania no ladnie, ciekawe jak z trwaloscia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 31, 2006 Author Share Posted January 31, 2006 Trwałość silnika zapewne Jak to w nissanie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adams Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 164km na kolach mowilem ze z GA16DE mozna sie bawic :!: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piomal Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 No no, bez odprężania... pewnie mają parę zapasowych części :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 cholera a ja mialme sentre i sprzedalem :evil: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BRS Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 wszystko pieknie.....bardo przyjemnie to wyglad ale nigdy niezrozumiem turbienia 1,6 rozumiem ze to dla przyjemnosci wylcznie..bo w klasie nie ma szans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 1, 2006 Author Share Posted February 1, 2006 Auto nie powstalo z myślą o żadnych wyścigach - tylko po to zeby dawać więcej frajdy właścicielowi - to tak samo jak u mnie nie mam żadnych szans na zawodach a jednak będe sobei startować żeby sprawdzić co przyniosły moje mody Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 dokładnie, tak samo i ja robie mody żeby mieć satysfakcje i radość z jazdy a nie żeby mieć najmocniejsze auto w Polsce a odnośnie projektu to bardzo ładnie wykonany, najbardziej mi się podoba że jest mało spawów w orurowaniu, a jak są to bardzo ładne, a tak na marginesie 10psi to ile barów Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 1, 2006 Author Share Posted February 1, 2006 10 podzielić na 14,5 daje nam 0,68 bara Rewelacyjna moc jak na takie doładowanie - napewno jest ono bezpeiczne dla GA16DE ale ciekawe co by bylo jakby mu bara zapodać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 Kuba :!: ty naprawde nie czytasz tego co ci pisza na SR :?: :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EnDrIu WAWA Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 GA16DE ale ciekawe co by bylo jakby mu bara zapodać BUMMM :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 Kuba :!: ty naprawde nie czytasz tego co ci pisza na SR :?: :wink: kuba czyta tylko udaje ze nie pamieta :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 1, 2006 Author Share Posted February 1, 2006 Chłopaki zjedzcie na ziemie... Fakt ze nie mogę sie w 100% opeirać tylko na wiedzy z netu (USA głownie) ale wydaje mi się ze przy dobrym Ic 1 Bar jest jak najbardizej znosnym doaldowaniem dla calkowicie seryjnego SR20DE nie wiem jak w przypadku GA16De... GRE sam zresztą wiesz ze smigaleś na 1 Barze i to w takich warunkach że kazdy inny silnik nie wytrzymal by 5ciu miunut pracy a mialeś: - dopręzony motor - zaplony nie pocowane i stuk jak cholera - niedolane - ubogo tek że powinno dziury w tlokach wypalić po 30 sekundach - juz nie wspomne o niewlsciwych swicach zaplonowych - Trubina malutka ktora przy jednym barze doladowania dawala kosmiczne cisnienia na kolektorze wydechowym I To jezdzilo jezdzilo i z tego co wiem nie oszczedzałeś motoru, taka HONDA poweidzmy silnik K20A w takich warunkach wytrzymał by moze minute no moze 80sekund pracy zanim by się stopił !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 ale w koncu sie wysrało i kasa poszła sie pierd....! a wiadomo ze zaden z nas nie ma takiej kasy zeby robic to od początku(mimo tego że każdemu życze zapasowego skutego silnika nw garazu)!!! KUBA NASZE SILNIKI SĄ WYTRZYMAŁE ALE NIE NIESMIERTELNE, A SZKODA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BRS Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 GRE sam zresztą wiesz ze smigaleś na 1 Barze i to w takich warunkach że kazdy inny silnik nie wytrzymal by 5ciu miunut pracy coobcio..nioeprzeceniaj tak silnikow nismo acord vtec '04 dostal od nas 0,9 i niesmigal 5 min.... corolla 1,4 tez dostala 0,8 i jej to niebolalo.... niemowiac o mitsu eclipse ktore kochaja miec w doladowaniu jedynke z przodu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 a tak z ciekawości ile miała ta corolla 1,4 na tym 0,8 bara?? nie była odprężana?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BRS Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 niestety niebylaa hamowana na tym doladowaniu... na 0,5-0,6 na czym jezdzi ma 150 konikow....(seria 75) ps: niestety slabe czasy kreci na 1/4.......bo........ .....ma zabudowe audio wazaca prawie 300kg :lol: ps2: mozna ja skreslic z przykladu...ona byla odprezana... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 1, 2006 Author Share Posted February 1, 2006 acord vtec '04 dostal od nas 0,9 - dla mnie wyczyn i mowi samo za siebei dobry motor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavoolon Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 tyle ze on jest zakuty, teraz ma ok 300 kuca i 1,3 bara 8) (dane wlasciciela) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 niestety niebylaa hamowana na tym doladowaniu...na 0,5-0,6 na czym jezdzi ma 150 konikow....(seria 75) ps: niestety slabe czasy kreci na 1/4.......bo........ .....ma zabudowe audio wazaca prawie 300kg :lol: ps2: mozna ja skreslic z przykladu...ona byla odprezana... znow bede sie czepial detali ale corolla 1.4 75 KM :?: ktory to model :?: czy moze przypadkiem troche zanizona moc :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cornholio78 Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 przecież cały czas gadka była o silnikach z dołożoną turbosprężarka ale bez dodatkowych modyfikacji w bloku i głowicy, to po co wtrącać te w których oryginalny został sam blok. Własnie, corolla 75 konna to jakas nieteges :? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sami Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 moze z niemiec ta corolla, zablokowana Jak niektore Sunny 1.4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cornholio78 Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 ta corolla ma nieco więcej modów mechaniki niz samo dołożenie sprężarki "MODEL: Toyota Corolla SILNIK: 1.4 16v N/A (oznaczenie kodowe 4EFE) Modyfikacje Silnik w trakcie prac Remont silnika, utwardzone, kulowane korbowody, tloki JE Piston, kompresja 8.8:1, obróbka głowicy, turbosprężarka Garret GT25 polerowana, rozwiercona. Układ dolotowy Polerowany układ dolotow ze stali kwasoodpornej, bov by Properr, intercooler PXS, rozwiercona przepustnica. Układ wydechowy Kolektor wydechowy PXS, 2,5” układ wydechowy ze stali kwasoodpornej,tłumik przelotowy. Układ wtryskowy Pompa Walbro 190, wtryski 350ccm. " Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cornholio78 Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 to pewnie o taka wersję chodzi: corolla 1.4: 1,4 l / 55 kW (75 PS) 4E-FE 05/95-03/97 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.