Guest piomal Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 Do dziś znałem temat tylko z teorii i stąd wiedziałem, że lewe półosie w P10 pękają. Dziś po południu pękła też u mnie :twisted: i rozpocząłem poszukiwania. Przede wszystkim mam pytanie do zorientowanych - czy półoś do P10 1.6 z ABS-em jest taka sama jak bez ABS-u? Bo zdążyłem już doczytać, że 90KM i 102KM się różnią. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misiek_83 Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 Wspolczuje #-o Dobrze ze ja nigdy nie mialem tego problemu(odpukac) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piomal Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 Wspolczuje #-o Dobrze ze ja nigdy nie mialem tego problemu(odpukac) Na razie się ciesz, ale może cię to dopaść... (oczywiście nie życzę) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest primeraW10 Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 moja rada odnosnie polosi to taka zebys nie weirzyl zadnym znawcom i sprzedawcom oraz katalogom czy cos pasuje czy nie. najlepiej sam swoja pomierz policz zeby na wieloklinie itp wtedy bedziesz mial pewnosc ze kupiles taka polos ktora bedzie ci pasoewac pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest umas Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 Już to przeszedłem przed samymi świętamiBożego Narodzenia. Zatrzymałem samochód na światłach i już nie odjechałem. Lewa półoś pękła na samym środku. Przed wymianą wyjąłem pękniętą ( dla porównania) żeby kupić taką samą używaną (bo cena nowej zabija, w hurtowni 1400 zł, a gościa który serwisuje nissany 3200 zł. Te ceny to ceny za kompletną półoś z przegubami, bo podobno samej półosi nie można kupić). Swoją półoskę (używkę w bardzo dobrym stanie) kupiłem w Łodzi. Firma nazywa się JAPAN-MOTO i prowadzi sprzedaż wysyłkową. Telefon do nich to 674 91 62, 606 420 800. Może w jakiś sposób ci pomogłem. Szybkiej naprawy, bo bez samochodu ani rusz. :wink: Pozdrawiam! Niech moc będzie z wami !!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest umas Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 Zapomniałem dodać że za swoją zapłaciłem 200 złotych i miałem ją już na drugi dzień o godzinie 14. :wink: Niech moc będzie z wami !!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Czelsi_01 Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 ja trafiłem rok temu w sycowie półoś za 60zł ale miałem radoche jak wczesniej w serwisie i na szrotach słyszałem ceny od 1200-3200. Pytanie: Czy tylko lewe pękają i czy z tym jest jak z rózyczka u dzieci peka raz na całe zycie techniczne auta czy częsciej?? bo nie wiem czy na zapas sobie nie szukac już Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piomal Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 Firma nazywa się JAPAN-MOTO i prowadzi sprzedaż wysyłkową. Telefon do nich to 674 91 62, 606 420 800. Może w jakiś sposób ci pomogłem. Szybkiej naprawy, bo bez samochodu ani rusz. Oczywiście, że mi pomogłeś, dzięki. Na szczęście mam zapasowe auto, jak by co... :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piomal Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 No i jutro/pojutrze mam mieć - nową za 350zł. A jeśli chodzi o różnicę, to wersja z ABS ma inne przeguby niż bez ABS, ale półosie są identyczne (jest tylko jeden rodzaj). To dla tych, którzy może będą potrzebować w przyszłości... :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cornholio78 Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 No i jutro/pojutrze mam mieć - nową za 350zł.A jeśli chodzi o różnicę, to wersja z ABS ma inne przeguby niż bez ABS, ale półosie są identyczne (jest tylko jeden rodzaj). To dla tych, którzy może będą potrzebować w przyszłości... :wink: może dlatego że pierscień od absu przynależy do przegubu a nie do półosi. Szkoda że nie poszukałes na forum, ktos pisał że firma produkująca półosie dorobiła mu chyba za 200zł. Wczoraj nie mogłem znaleźć linka do producenta http://www.motomax.pl/www/index.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vulture30 Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Brawo dla tego Pana co zmienił temat =D> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piomal Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Szkoda że nie poszukałes na forum, ktos pisał że firma produkująca półosie dorobiła mu chyba za 200zł. Wczoraj nie mogłem znaleźć linka do producentahttp://www.motomax.pl/www/index.html Poszukałem, poszukałem... Tylko nie wiadomo ile by to trwało, a mi zależy na czasie. Brawo dla tego Pana co zmienił temat =D> To ja, dziękuję za brawa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piomal Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 Po rozebraniu okazało się, że półośka była - uwaga - SPAWANA :shock: Czy ktoś z was wpadłby na taki pomysł? Przecież takich ludzi powinni usypiać :twisted: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest axg Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 Dlaczego ona jest taka skorodowana ? wyglada jak by byla ukrecona kilka miesiecy. :? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cornholio78 Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 Dlaczego ona jest taka skorodowana ? wyglada jak by byla ukrecona kilka miesiecy. :? albo była nieszczelna spoina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zetek Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 NO to kolego miałeś wielkie szczęście, że to tak się skończyło. Ja widziałem już półoś spawaną. Ale co do pekania pół osi. W niektórych samochodach na pół osiach są tzw. wyważniki (takie gumy na srodku) i przeważnie tam lubi pęknąć półoś. Gadałem kiedyś z gościem co tylko w tym siedzi. Mówi, że jest to spowodowane tym, że zbiera siętam woda materiał rdzewieje i się osłabia. Wtedy półos pęka. Mówi, że najlepiej to wywalić i wtedy nie ma problemu. Ja widziałem jak tak pękła w Roverze 214 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piomal Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Dziś zakończyła się moja przygoda z półosią (mam nadzieję, że raz na zawsze). Wymiana trwała dwie godzinki. Całość (półoś + przesyłka + wymiana) kosztowała mnie 500 zł. Wreszcie jeżdżę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wiedziu Posted May 14, 2006 Share Posted May 14, 2006 sorry ze odkopuje temat ,ale gdzie ja Piomal kupiles ? bo mi poszła jak wiesz prawa i narazie za cholere nie moge znalezc takowej do mojej primery Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piomal Posted May 14, 2006 Share Posted May 14, 2006 nipponparts@tlen.pl - to jest mail do tego gościa od którego kupowałem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marmor Posted May 15, 2006 Share Posted May 15, 2006 Dwa tygodnie temu wymieniałem lewą półoś - zakupiłem nową w motomaxie. Cena 190 zł + przesyłka 25 zł. Półosie do Nissanów mają przygotowane i wysyłają w tym samym dniu. (za używaną na złomie chcieli 300 zł !) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Cena 190 zł + przesyłka 25 zł Taniość, ciekawe czy do 2.0 tez by mieli tak od ręki, moja już wiele przezyła i tylko czekać kiedy padnie. CZy będzie to teraz jak mam 165KM czy jak wejdzie turbo i ta moc się podwoi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ostek Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Cena 190 zł + przesyłka 25 zł Taniość, ciekawe czy do 2.0 tez by mieli tak od ręki, moja już wiele przezyła i tylko czekać kiedy padnie. CZy będzie to teraz jak mam 165KM czy jak wejdzie turbo i ta moc się podwoi Cześć, Kiedyś gdzieś czytałem że MotoMax robi równierz wzmacniane ale dokładnie poniżej: tuning.pl-motomax Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 tak rozmawiałem z nimi, zaoferowali mi gotowy kit za 1700zł i powiedzieli że jest on w stanie przenieść moment rzędu 600Nm tak co odpowiada mniej wiecej 450KM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest samir Posted December 27, 2008 Share Posted December 27, 2008 ehh peknieta lewa poloska zaliczona... dziwi mnie jedno, mialem niby poloske z przegubami, ale okazala sie nie od tego modelu chyba, mam 2.0 wiec powinno byc 24 na wieloklinie poloski ? a ja mam poloske na ktorej jest 26 i sa na niej przeguby, do piasty pasuje idealnie, do skrzyni tez by pasowal, wyglada identycznie, ale nie wiem jak to mozliwe ale "naciecia" wielkoklinu sa nie w rownej lini sprostuje to tak ze wieloklin ma przerwe ma zabiezpieczenie i po zabezpieczeniu szczeliny klinow sa juz w innej lini niz wczesniej. wiec nie ma mozliwosci wsadzenia tego wieloklinu do skrzyni spotkal sie ktos z takim czyms? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hcz Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Jak jest osadzona lewa półoska przy skrzyni biegow p10,1,6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.