Guest Bart_1 Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 Witam! Odkąd tydzień temu wymieniłem przepalony jeden z bezpieczników bez przerwy świeci mi się podświetlenie zegarka. Wcześniej zegarek kasował się po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Do tego jeszcze teraz dmuchawa działa bez potrzeby przekręcania kluczyka.Zegarek pewnie niewiele prądu ciągnie,ale boję się że kiedyś zapomnę przełączyć nawiew na 0 i po nocy skończy się prąd w akumulatorze. I jeszcze jedno: wcześniej radio działało tylko po przekręceniu kluczyka, a po wyjęciu kasowała się cała pamięć. Teraz radio działa bez potrzeby jego przekręcania i pamięta wszystkie zaprogramowane stacje - to jest akurat pozytywny aspekt. Czy to wszystko jest normalne? Wydaje mi się że nie do końca. Proszę o radę co można tutaj poprawić, bo ten nawiew nie daje mi spokoju. Do tego śmiesznie wygląda podświetlony zegarek w samochodzie na postoju, no i zawsze to jakiś ubytek cennego w obecnych warunkach prądu w akumulatorze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vulture30 Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 miałęm cos podobnego gdy costam dłubałem z radiem. ale nie pamiętem dokąłdnie co było przyczyną. w kazdym razie u mnie miało to związek z radiem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KrzysiekGP Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 Czy działa Ci blokada stacyjki? Bo może masz tu uszkodzenie i możesz wyciągać kluczyk bez wciskania tego guzika przy stacyjce? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bart_1 Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 Czy działa Ci blokada stacyjki? Bo może masz tu uszkodzenie i możesz wyciągać kluczyk bez wciskania tego guzika przy stacyjce? Tak, bez wciśnięcia guziczka nie wyciągnę kluczyka ze stacyjki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest koza498 Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 JA JESTEM ELEKTRYKIEM I MOGE POWIEDZIEC CI ZE MUSISZ SPRAWDZIC JAK MASZ PODŁACZONE RADIO BO NAJ PRAWDOPODOBNIEJ MINUS Z RADIA DAŁES PRZEWÓD OD PODSWIETLANIA. NIE WIEM CZY WIESZ ZE JAPONCZYKI NIE MAJĄ MASY WYPROWDZONEJ TYLKO ONE CIĄGNĄ JĄ Z ANTENY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bart_1 Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 JA JESTEM ELEKTRYKIEM I MOGE POWIEDZIEC CI ZE MUSISZ SPRAWDZIC JAK MASZ PODŁACZONE RADIO BO NAJ PRAWDOPODOBNIEJ MINUS Z RADIA DAŁES PRZEWÓD OD PODSWIETLANIA. NIE WIEM CZY WIESZ ZE JAPONCZYKI NIE MAJĄ MASY WYPROWDZONEJ TYLKO ONE CIĄGNĄ JĄ Z ANTENY To co mam zrobić? Minus podłączyć bezpośrednio gdzieś do masy czy szukać jakiegoś innego przewodu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest koza498 Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 NAJLEPIEJ BEDZIE JAK ODŁACZYSZ NA CHWILE MINUS OD RADIA I ZOBACZ CO SIE BEDZIE DZIAŁO A JESLI MASZ FABRYCZNĄ ANTENKE TO MASE POCĄGNIE SOBIE Z ANTENY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zetek Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 JA JESTEM ELEKTRYKIEM I MOGE POWIEDZIEC CI ZE MUSISZ SPRAWDZIC JAK MASZ PODŁACZONE RADIO BO NAJ PRAWDOPODOBNIEJ MINUS Z RADIA DAŁES PRZEWÓD OD PODSWIETLANIA. NIE WIEM CZY WIESZ ZE JAPONCZYKI NIE MAJĄ MASY WYPROWDZONEJ TYLKO ONE CIĄGNĄ JĄ Z ANTENY Dokłądnie jak kolega napisał. Ale z tymi japończykami to nie wszystkie tak maja. Nissan akurat tak ma i trzeba mase dorobić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bart_1 Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 Dzięki za wszelkie podpowiedzi. Okazał się, że przyczyną było radio.Mianowicie zmostkowany był przewód zasilający radio z przewodem podtrzymującym pamięć i to było cała przyczyna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kakol Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 i co zrobiłeś z tymi kablami? Ja mam identyczny problem, + był zmostkowany z kablem potrzymującym, tylko jak go odłączyłem, to radio nie grało bez kluczyka:/. Więc połączyłem kabel + z tym który podtrzymuje i póki co wszystko hula jak dawniej, tylko nie mam pewności czy to jest ok...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bart_1 Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 i co zrobiłeś z tymi kablami? Ja mam identyczny problem, + był zmostkowany z kablem potrzymującym, tylko jak go odłączyłem, to radio nie grało bez kluczyka:/. Więc połączyłem kabel + z tym który podtrzymuje i póki co wszystko hula jak dawniej, tylko nie mam pewności czy to jest ok...? Wcześniej miałem ten sam problem.Radio nie grało bez kluczyka, resetowała się pamięć po wyjęciu go ze stacyjki oraz resetował się za każdym razem zegar. Przyczyną tego był przepalony jeden z bezpieczników w skrzynce pod kierownicą. Jeśłi dobrze pamiętam, któryś ze środkowych w rzędzie po lewej stronie, ale do końća nie jestem pewien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.