Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[W10] Uszczelka glowicy w Diesel


Guest axg
 Share

Recommended Posts

Jakie moga byc pierwsze objawy tego ze uszczelka glowicy jest do wymiany. Oczywiscie "mleko" na bagnecie , olej i spaliny w plynie chlodniczym , przegrzewanie sie silnika to objawy ktore napewno mowia o tym ze uszczelka jest do wymiany. Chodzi mi o to czy da sie wczesniej zauwazyc , ze cos jest nie tak ?

Link to comment
Share on other sites

Kolego jak nagrzejesz samochód i węże od chłodnicy zrobią się twarde (pod wpływem ciśnienia) i zgasisz samochód przyjdziesz rano otworzysz korek od chłodnicy i jeżeli będzie ciśnienie to uszczelka do wymiany.

Link to comment
Share on other sites

Guest Dżodżo

Bombelki w zbiorniczku, wyrzucanie plynu ze zbiorniczka, itp. Ja np. mam tak ze sa bombelki i wywala mi plyn ze zbiorniczka, a w okolo silnika jest mokro i bylo mierzone specjalnym przyzadem i jestem pewny na 1000% ze to uszczelka pod glowica.

Aha i nie zawsze plyn z olejem lub odwrotnie sie mieszaja jesli padnie uszczelka.

W najblizszy czwartek lub piatek wymiana.

 

 

POZDRAWIAM.....

Link to comment
Share on other sites

Bombelki w zbiorniczku, wyrzucanie plynu ze zbiorniczka, itp. Ja np. mam tak ze sa bombelki i wywala mi plyn ze zbiorniczka, a w okolo silnika jest mokro

 

Co masz na mysli , piszac "mokro" ?, olej wokol uszczelki pod glowica ?

Link to comment
Share on other sites

Dokladnie olej wokolo glowicy.

O to mi chodzilo bo mam w mojej P10 olej wokol glowicy nie na calym obwodzie, ale musze to jeszcze sprawdzic, bo olej wydobywal sie do tej pory spod pokrywy zaworow. Jezdzilem tak dosyc dlugo, w piatek wymienilem uszczelke pod pokrywa i sprawdze czy bedzie poprawa. Jak nie bedzie to prawdopodobnie to uszczelka pod glowica. Ale nie mam plynu w oleju i odwrotnie, nic nie bulgocze w zbiorniczku. Oleju bardzo malo mi bierze, od wymiany do wymiany ( ok 10tys km ) praktycznie nie dolewam. Wymienialem ostatnio kompletny rozrzad i mechanik cos wspominal ze moze to byc uszczelka pod glowica.

I jeszcze pytanko, jaka uszczelke kupic ? jaki koszt , widzialem w intercars po ok 250zl - troche drogie. :shock:

Link to comment
Share on other sites

Guest pawel_s
I jeszcze pytanko, jaka uszczelke kupic ? jaki koszt , widzialem w intercars po ok 250zl - troche drogie. :shock:

Tylko oryginalną w ASO - cena ok 350 :(

Link to comment
Share on other sites

Guest pawel_s
No to czeka mnie wydatek , ile mniej wiecej kosztuje wymiana uszczelki pod glowica. Czy planowanie glowicy jest konieczne ? :cry:

Koszt zdjęcia i założenia głowicy ok 450 pln. Planowanie jest konieczne. Pamiętaj jescze o tym, że potrzebne są "NOWE" śruby do przykręcenia głowicy.

Link to comment
Share on other sites

Guest Paweł6

Nie musisz kupowac uszczelki w ASO bzdura Kup normalnie w sklepie uszczelke RAINZ -NIE WIEM CZY DOBRZE NAPISAŁEM .Sa to orginalne uszczelki takie jak miał Nissan POZDRAWIAM

Link to comment
Share on other sites

Dostala taka oferte na uszczelki pod glowice ,ktora uszczelke wybrac ?

 

TAKOMA 12800-metalowa(od nr. silnika 111714) gr. 1,20mm - 140 zl

 

TAKOMA 12173-metalowa(od nr. silnika 111714) gr. 1,25mm - 140 zl

 

TAKOMA 12536-grafitowa(od nr. silnika 114714) gr. 1,50mm - 120 zl

 

TOKEI 12768-metalowa(od nr. silnika 111714)gr. 1,25mm - 188 zl

 

KP-JAPAN 12922-metalowa(od nr. silnika 111714) gr. 1,25mm - 216 zl

Link to comment
Share on other sites

Guest Paweł6

Słuchaj nie sugeruj sie nazwa Proponuje abys zadzwonił do najblizszego ASO w swoim miescie z zapytaniem jakie uszczelki stosuje Nissan.Na 100% odpowiedza za Rainz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Widzę, że tutaj te uszczeleczki mają podaną grubośc więc powinna byc dobrana pod względem tego jak będzie planowana głowica.

A z tymi śrubami to nie jestem pewny czy trzeba wymieniać.

Link to comment
Share on other sites

No tak bo nie wiedzialem dlaczego sa rozne grubosci uszczelek. A sruby powinno sie wymienic, juz sie dowiadywalem, komplet to ok 60zl.

 

W serwisie czy po za serwisem te 60 PLN ??????????

Link to comment
Share on other sites

Znalazlem jakies firmy na allegro ktore sprzedaja czesci do japonczykow i wyslalem do nich zapytanie. Jak chcesz dokladne namiary to daj znac, poszukam w mailach.

Link to comment
Share on other sites

Guest Dżodżo
Nie musisz kupowac uszczelki w ASO bzdura Kup normalnie w sklepie uszczelke RAINZ -NIE WIEM CZY DOBRZE NAPISAŁEM .Sa to orginalne uszczelki takie jak miał Nissan POZDRAWIAM

 

Potwierdzam. Nissanek wlasnie stoi u extra mechaniora i jutro juz bedzie skladany.

 

No to czeka mnie wydatek , ile mniej wiecej kosztuje wymiana uszczelki pod glowica. Czy planowanie glowicy jest konieczne ? :cry:

 

Koszty rozne. Planowac trzeba 9 przynajmniej ja podrownac/zabielic).

 

Koszt zdjęcia i założenia głowicy ok 450 pln. Planowanie jest konieczne. Pamiętaj jescze o tym, że potrzebne są "NOWE" śruby do przykręcenia głowicy.

 

Drogo cos placiles. U mnie w Lublinie w zakladzie gdzie szef wie o naprawie to koszt 300-350 zł. W tym samym zakladzie, ale szef o niczym nie wie to koszt 250 zł.

U mojego dobrego znajomego mechanika to koszt 150 zł.

 

Widzę, że tutaj te uszczeleczki mają podaną grubośc więc powinna byc dobrana pod względem tego jak będzie planowana głowica.

A z tymi śrubami to nie jestem pewny czy trzeba wymieniać.

 

Jak sciagniesz uszczelke to na niej beda tzw. karby gdzies z boku. W zaleznosci od ilosci karbo (od 1 do 3 karbow) taka dobieramy uszczelke. No i uszczelki nie dobiera sie do tego jak i na ile zostala splanowana glowica, tylko dopasowuje sie mierzac wysokosc wystawania tlokow nad blok.

 

 

POZDRAWIAM.....

Link to comment
Share on other sites

Guest pawel_s
Drogo cos placiles. U mnie w Lublinie w zakladzie gdzie szef wie o naprawie to koszt 300-350 zł. W tym samym zakladzie, ale szef o niczym nie wie to koszt 250 zł.

U mojego dobrego znajomego mechanika to koszt 150 zł.

Warszawa to nie Lublin :(

 

BTW ile zapłaciłeś za uszczelkę RAINZ?

Link to comment
Share on other sites

do pawel_s

Wyslalem ci maila z oferta jaka dostalem od tych firm, ale skrzynka zwrocila wiadomosc jako niedostarczona. Napewno wszystko ok masz ze swoja skrzynka e-mail ? Wyslalem ci maila ponownie.

Link to comment
Share on other sites

Guest Dżodżo

Dlugo mnie na forum nie bylo, ale Primerka juz dawno jezdzi. Calos naprawy z robocizna to 600 zlotych.

Byly do wymiany wszelkie uszczelki pod korektory, przy okazji simmeringi, termostat, sruby glowicy, uszczelka glowicy.

Jak na razie wszystko okey.

 

 

POZDRAWIAM.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...