Guest axg Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 Jakie moga byc pierwsze objawy tego ze uszczelka glowicy jest do wymiany. Oczywiscie "mleko" na bagnecie , olej i spaliny w plynie chlodniczym , przegrzewanie sie silnika to objawy ktore napewno mowia o tym ze uszczelka jest do wymiany. Chodzi mi o to czy da sie wczesniej zauwazyc , ze cos jest nie tak ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zetek Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 Kolego jak nagrzejesz samochód i węże od chłodnicy zrobią się twarde (pod wpływem ciśnienia) i zgasisz samochód przyjdziesz rano otworzysz korek od chłodnicy i jeżeli będzie ciśnienie to uszczelka do wymiany. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dżodżo Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Bombelki w zbiorniczku, wyrzucanie plynu ze zbiorniczka, itp. Ja np. mam tak ze sa bombelki i wywala mi plyn ze zbiorniczka, a w okolo silnika jest mokro i bylo mierzone specjalnym przyzadem i jestem pewny na 1000% ze to uszczelka pod glowica. Aha i nie zawsze plyn z olejem lub odwrotnie sie mieszaja jesli padnie uszczelka. W najblizszy czwartek lub piatek wymiana. POZDRAWIAM..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest axg Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Bombelki w zbiorniczku, wyrzucanie plynu ze zbiorniczka, itp. Ja np. mam tak ze sa bombelki i wywala mi plyn ze zbiorniczka, a w okolo silnika jest mokro Co masz na mysli , piszac "mokro" ?, olej wokol uszczelki pod glowica ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dżodżo Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 Dokladnie olej wokolo glowicy. POZDRAWIAM..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest axg Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 Dokladnie olej wokolo glowicy. O to mi chodzilo bo mam w mojej P10 olej wokol glowicy nie na calym obwodzie, ale musze to jeszcze sprawdzic, bo olej wydobywal sie do tej pory spod pokrywy zaworow. Jezdzilem tak dosyc dlugo, w piatek wymienilem uszczelke pod pokrywa i sprawdze czy bedzie poprawa. Jak nie bedzie to prawdopodobnie to uszczelka pod glowica. Ale nie mam plynu w oleju i odwrotnie, nic nie bulgocze w zbiorniczku. Oleju bardzo malo mi bierze, od wymiany do wymiany ( ok 10tys km ) praktycznie nie dolewam. Wymienialem ostatnio kompletny rozrzad i mechanik cos wspominal ze moze to byc uszczelka pod glowica. I jeszcze pytanko, jaka uszczelke kupic ? jaki koszt , widzialem w intercars po ok 250zl - troche drogie. :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 I jeszcze pytanko, jaka uszczelke kupic ? jaki koszt , widzialem w intercars po ok 250zl - troche drogie. :shock: Tylko oryginalną w ASO - cena ok 350 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest axg Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 No to czeka mnie wydatek , ile mniej wiecej kosztuje wymiana uszczelki pod glowica. Czy planowanie glowicy jest konieczne ? :cry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 No to czeka mnie wydatek , ile mniej wiecej kosztuje wymiana uszczelki pod glowica. Czy planowanie glowicy jest konieczne ? :cry: Koszt zdjęcia i założenia głowicy ok 450 pln. Planowanie jest konieczne. Pamiętaj jescze o tym, że potrzebne są "NOWE" śruby do przykręcenia głowicy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Paweł6 Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 Nie musisz kupowac uszczelki w ASO bzdura Kup normalnie w sklepie uszczelke RAINZ -NIE WIEM CZY DOBRZE NAPISAŁEM .Sa to orginalne uszczelki takie jak miał Nissan POZDRAWIAM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest axg Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Dostala taka oferte na uszczelki pod glowice ,ktora uszczelke wybrac ? TAKOMA 12800-metalowa(od nr. silnika 111714) gr. 1,20mm - 140 zl TAKOMA 12173-metalowa(od nr. silnika 111714) gr. 1,25mm - 140 zl TAKOMA 12536-grafitowa(od nr. silnika 114714) gr. 1,50mm - 120 zl TOKEI 12768-metalowa(od nr. silnika 111714)gr. 1,25mm - 188 zl KP-JAPAN 12922-metalowa(od nr. silnika 111714) gr. 1,25mm - 216 zl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Paweł6 Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Słuchaj nie sugeruj sie nazwa Proponuje abys zadzwonił do najblizszego ASO w swoim miescie z zapytaniem jakie uszczelki stosuje Nissan.Na 100% odpowiedza za Rainz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zetek Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Widzę, że tutaj te uszczeleczki mają podaną grubośc więc powinna byc dobrana pod względem tego jak będzie planowana głowica. A z tymi śrubami to nie jestem pewny czy trzeba wymieniać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest axg Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 No tak bo nie wiedzialem dlaczego sa rozne grubosci uszczelek. A sruby powinno sie wymienic, juz sie dowiadywalem, komplet to ok 60zl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zetek Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 No tak bo nie wiedzialem dlaczego sa rozne grubosci uszczelek. A sruby powinno sie wymienic, juz sie dowiadywalem, komplet to ok 60zl. W serwisie czy po za serwisem te 60 PLN ?????????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest axg Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 Poza serwisem oczywiscie, w serwisie nawet sie nie pytalem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 Poza serwisem oczywiscie, w serwisie nawet sie nie pytalem. Poza serwisem czyli gdzie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest axg Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Znalazlem jakies firmy na allegro ktore sprzedaja czesci do japonczykow i wyslalem do nich zapytanie. Jak chcesz dokladne namiary to daj znac, poszukam w mailach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dżodżo Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 Nie musisz kupowac uszczelki w ASO bzdura Kup normalnie w sklepie uszczelke RAINZ -NIE WIEM CZY DOBRZE NAPISAŁEM .Sa to orginalne uszczelki takie jak miał Nissan POZDRAWIAM Potwierdzam. Nissanek wlasnie stoi u extra mechaniora i jutro juz bedzie skladany. No to czeka mnie wydatek , ile mniej wiecej kosztuje wymiana uszczelki pod glowica. Czy planowanie glowicy jest konieczne ? :cry: Koszty rozne. Planowac trzeba 9 przynajmniej ja podrownac/zabielic). Koszt zdjęcia i założenia głowicy ok 450 pln. Planowanie jest konieczne. Pamiętaj jescze o tym, że potrzebne są "NOWE" śruby do przykręcenia głowicy. Drogo cos placiles. U mnie w Lublinie w zakladzie gdzie szef wie o naprawie to koszt 300-350 zł. W tym samym zakladzie, ale szef o niczym nie wie to koszt 250 zł. U mojego dobrego znajomego mechanika to koszt 150 zł. Widzę, że tutaj te uszczeleczki mają podaną grubośc więc powinna byc dobrana pod względem tego jak będzie planowana głowica.A z tymi śrubami to nie jestem pewny czy trzeba wymieniać. Jak sciagniesz uszczelke to na niej beda tzw. karby gdzies z boku. W zaleznosci od ilosci karbo (od 1 do 3 karbow) taka dobieramy uszczelke. No i uszczelki nie dobiera sie do tego jak i na ile zostala splanowana glowica, tylko dopasowuje sie mierzac wysokosc wystawania tlokow nad blok. POZDRAWIAM..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 Drogo cos placiles. U mnie w Lublinie w zakladzie gdzie szef wie o naprawie to koszt 300-350 zł. W tym samym zakladzie, ale szef o niczym nie wie to koszt 250 zł.U mojego dobrego znajomego mechanika to koszt 150 zł. Warszawa to nie Lublin BTW ile zapłaciłeś za uszczelkę RAINZ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest axg Posted February 11, 2006 Share Posted February 11, 2006 do pawel_s Wyslalem ci maila z oferta jaka dostalem od tych firm, ale skrzynka zwrocila wiadomosc jako niedostarczona. Napewno wszystko ok masz ze swoja skrzynka e-mail ? Wyslalem ci maila ponownie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted February 11, 2006 Share Posted February 11, 2006 Wielkie dzięki - doszło. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dżodżo Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 Dlugo mnie na forum nie bylo, ale Primerka juz dawno jezdzi. Calos naprawy z robocizna to 600 zlotych. Byly do wymiany wszelkie uszczelki pod korektory, przy okazji simmeringi, termostat, sruby glowicy, uszczelka glowicy. Jak na razie wszystko okey. POZDRAWIAM..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 Ile już przejechałeś od naprawy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dżodżo Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 Malo. Jakies 200-300 km i wiem ze jeszcze nic nie mozna powiedziec. Jutro jade w trase ale tylko 100 km w jedna strone. POZDRAWIAM..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.